Kolego, te zaciski są p&p, bez problemu można je założyć. Tarcze z A4/Q5 345 i A6 345 różnią się minimalnie grubością, innych różnic w budowie nie ma.
Do zacisków możesz założyć polecany tu wielokrotnie zestaw: tarcze OZ (np. grubsze z A6) i klocki Textara, nie pylą one jakoś bardzo jeśli na tym Ci zależy, mam u siebie ten zestaw. Wcześniej miałem ceramikę i niestety słabiej to hamowało.
Może w tym samym czasie przekraczały zagięcie czasu przestrzeni na polskiej granicy
Odległość z Berlina do Warszawy -100tys km ?
Kamil dzięki za info - to teraz pomyślimy o liczniku. A dalej o vFIZ
Kolor FIS fajna rzecz, ale zeby miec takie bajery to trzeba miec vFiz modul dodatkowo a kolega @Norbas zrobił by aktulizacje vFiza bo już sa ładne ikonki oooo
PS. 300 zaraz tez u mnie
Napisz do @Galetto, kupisz licznik TDI z kolorowym FIS, wyślesz mu ten kupiony i swój, odeśle Ci, włożysz i będzie wszystko OK. Bez kodowania, cudowania itd... po prostu P&P.
Ale Wy nie rozumiecie...
Karol już miał nadzieje, już sie cieszył, że to wina turbo ( a w głowie już myśli o większej, że powie swojej że turbo trzeba zmieniać itd - znam to ) a tu d*pa, tylko z wtryskami może pomodzić narazie
Jak na AWX duże bipy w minusie, może być problem z wydajnością tandem pompy paliwa, czy też oringami pompek...
Turbo też ma porządne przeładowanie, N75 cały czas powyżej 70%...
Synchro można by ustawić bliżej 0.0
Daj jeszcze log 013 + 018 + 023 statyczny
miałem podobny przypadek zatrzasnąłem kluczyki w bagażniku tylko wersja avant ale na szczęście miałem zapasowe i udało się otworzyć
Tak nawiasem to dziwi mnie to że samochód się sam zatrzaskuję ?
Właśnie dogaduję wymianę szyby z ubezpieczycielem. Mały kamyczek i szyba składa się z dwóch części . Wymiana z ubezpieczenia w Nordglass, zobaczę co zaproponują.