Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 10/27/19 uwzględniając wszystkie działy
-
A dziękuję jeszcze jedna warstwa by się przydała lakieru ale czas naglił, najwyżej na letni sezon jeszcze raz machnę No masakra... na lato jeszcze zajrzę tam po zimie i zabezpieczę dodatkowo takim siuwaxem na podstawie wosku bo teraz nie miałem pod ręką:)1 punkt
-
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy ktoś rozwiązał problem z wolno opadającymi obrotami? Co skutkuje szarpnieciami przy zmianie biegów. Problem oczywiście jest na ciepłym silniku. Na zimnym wszystko działa prawidłowo. Naczytałem się różnych tematów ale nie uzyskalem konkretnej odpowiedzi. Czujnik sprzęgła myślę że jest sprawny bo gdy jadę na tempomacie to gdy nacisne sprzęgło tempomat się wyłącza. Myślę nad ezektorem i przewodami zestaw z wezykami oraz zaworkami zwrotnymi (mój ezektor jest lekko mokry od oleju). Odma wymieniona na oryginał aso bo była pęknięta. Nie mam już pomysłów co można zrobić z tymi obrotami. Może ktoś wyjaśni mi czy ten ezektor z przewodami może mieć wpływ na wolne opadanie obrotów? Bo rozumiem że nie ma tutaj krokowca. I po puszczeniu gazu przepustnica się zamyka i za pracę odpowiadają właśnie te zaworki zwrotne od podcisnienia?1 punkt
-
Siema, wczoraj miałem wolną sobotę więc trochę podziałem przy a3 Wleciał kolorek na zaciski, całkiem spoko wyszło , do tego zajrzałem pod nadkola i oczyściłem bo można było kwiatki sadzić xD no i od razu zimowe koła wleciały Poczyniłem też zakup felg na przyszły sezon ale to się pochwalę jak dotrą do mnie 17 s-line letnie będę sprzedawał jak by ktoś chciał1 punkt
-
No właśnie po co??,mi się wydaje,że to tylko przez wymogi pseudo ekologów ,normy spalin,ochronę katalizatorów,filtrów DPF/FAP i teraz GPF(norma 508.00/509.00 olej 0W20)1 punkt
-
1 punkt
-
Drobna korekta silnik 2.0TFSI o kodzie DDWA czyli mild hybrid tu producent dopuszcza stosowanie oleju 0W20 z normą 508.00/509.00 . Ps przeglądając filmiki(głownie USA) na youtube z wymian oleju w B9 2.0TFSI,oleje jakie były tam wlewane to 5w30 lub 0W40.1 punkt
-
Tak, jest nawet opis na forum, wychodzi przez tylny otwór, tylko potem zabawa w regulacje drogowych względem mijania, ale ja mam już na to dobry sposób, więc jak będą kłopoty to mogę opisać jak to robię ? Tu masz trochę info, pomijając rozklejanie: http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=141094 I filmik: https://youtu.be/8tPL8iuzv6U Dziś grzebalem instalacje lamp, dorobiłem nowy przewód do sterowania przesłony i poprawiłem starą instalacje. Zobaczcie co robi czas, temperatura, słaby styk i stosowanie mocniejszych żarówek: A tu poprawione w lampie, miałem na szczęście nowe piny i wsowki, żeby wymienić te paskudne kable od mijania, reszta była względna. Jeszcze tylko oprawki muszę zalozyc: No i nic nie lutowalem, jeśli gdzieś jest łączenie to na tulejki laczeniowe... W niedzielę postaram się to poskładać na tych Hella3 i wrzucę kilka zdj jak wyszło i jak to świeci...1 punkt
-
Przyzwyczj się do tego. Większość z nas to przechodziła. Powodzenia.1 punkt
-
Po ciężkim miesiącu w końcu prace dobiegły już prawie do końca. Była to naprawdę jedna z najgorszych prac jakie można robić przy aucie, bardzo żmudna, pracochłonna i co gorsza pochłaniająca bardzo ale to bardzo dużo czasu łączny czas jaki mi to zajęło to kilkanaście godzin ale zrozumieją to tylko Ci którzy nie trawią jak ja zapieprzenia wszystkiego barankiem z bolla. Także zaczynamy KONSERWACJA PODWOZIA Etap 1 (zdjęcie plastików i ocena pracy która mnie czeka) ETAP 2 - po demontażu osłon, jak widać miałem trochę rudej do pozbycia się a więc leciałem po kolei z wyszlifowaniem wszystkiego ile się da maszyną potem papier ścierny, na końcu wszystko zostało pokryte preparatem blokującym rdzę APP R-STOP ETAP 3 - Podkład epoksydowy Novol - 2 warstwy (24 godzinna przerwa między warstwami) Etap 4 - Dwie warstwy Srebrnej farby akrylowej Etap 5 - Dwie warstwy Valvoline Tectyl Bodysafe ( jak już pisałem we wcześniejszych postach jeden z najbardziej polecanych preparatów na rynku oczywiście malowane było dwiema warstwami) Etap 6 - Malowanie elementów zawieszenia czarną farbą przemysłową ( jako że miałem już łatwy dostęp do wszystkiego i moja konserwacja trwa już miesiąc powiedziałem że zrobię coś z elementami zawieszenia na których pojawiła się korozja albo z których zszedł już gdzieniegdzie lakier. Pojechałem do lakiernika porozmawiałem i wybór padł na farbę przemysłową - namieszał mi litr za 100 zł przyznam że sporo ale mówił że to porządna farba a więc mówię dobra robimy. Także wstawiam już zdjęcia jak jest cały poskładany z tłumikiem jedynie bez przedniej osłony silnika. Podsumowując jak już wspomniałem nie pamiętam kiedy jakiekolwiek moje auto trzymałem miesiąc na kanale. Włożyłem w tą konserwację ogromną ilość czasu, pracy oraz serca mam nadzieje że widać jakieś efekty i że audi będzie jeździć jak najdłużej1 punkt
-
Tu masz 1 ligę ARCHOIL AR6900-D MAX MODYFIKATOR SPALANIA ON 7658095938 - Allegro.pl1 punkt
-
1 punkt
-
W sedanie jest we wnęce koła, a w avancie pod kanapą.+ w książce.1 punkt
-
Wklejka jest jeszcze w książce serwisowej na początkowych stronach1 punkt
-
OD pewnego czasu zastanawialem sie co zrobic ze swoja turbina poniewaz pierwsza i druga mlodosc miala za soba:) OGladajac czesci do k03 wszedzie pisalo ze pasuja tez do k04. Wiec zaczolem sie zastanawiac czy caly srodek pasuje zamiennie. Teroetycznie okazalo sie ze wszystko jest takie samo. To zaczolem szukac dawczy do testow wyralem zatarte k04-023 z TT 225KM za 120zl z calymi wirnika. Wyciognolem k03 z auta i co sie okazuje cala strona zimna zk04-023 pasuje idealnie do k03:D Przelozylem wirnik i cala zimna obudowe. Przy okazji wrzucilem tez WG od TT troche trzeba bylo przerobic mocowania ale to 10minut roboty:) Kilka fotek pokazujace roznice tych turbin. Produkt koncowy wyglada tak: Co do odczuc z jazdy boost moze jest troche pozniej ale to pewnie wita agonalnego stanu turbiny:) Za to doladowanie ladnie trzyma do samej odcinki a nie spada jak przy k03 do 0.5b. Auto naprawde ożyło. I turbine slychac duzo mocniej Jak bedzie okazja to wrzoce filmik jak jedzie teraz:D Calosc zajela mi ok 3 godzinek Trzeba bylo tez przerobic lekko orurowanie ale to niebyl jakis problem:D Napewno zaraz bedzie ze turbo niewywazone itp itd. ALe z powodu tego ze turbina i tak nadaje sie do regeneracji przelozylem te klamoty do testow. Narazie dziala:D1 punkt
-
Witam Mam delikatne piszczenie jakby ocierające sie plastiki przy każdym skręcie kierownicy, jest to tak ciche że trudno usłyszeć więc olewam ale darcie mordy podczas mocniejszych skrętów to jakaś masakra. Mocniejszych nie mam na myśli przy limicie zakresu skrętu (chociaż wtedy zawsze piszczy) ale np pokręcenie w miejscu gdzie jest postawiony większy opór bądź większy zakres ruchu (np z prawego do lewego) Dźwięk występuje tylko gdy auto stoi albo się powoli porusza. Pomyślałem wymienię płyn..... i d*pa... tak wiem temat płynu maglowany milion razy na kilku forach i temat nadal nie rozstrzygnięty. Ogólnie ma być minerał ale nie ma już takiego oryginału więc niektórzy leją ori syntetyk i narzekają że im potem pompa wyje etc, inni leją febi 06162 i też narzekają... a jeszcze inni odradzają i każą lać syntetyk. Niektórzy piszą o normach (febi jest dla bmw) jaka tutaj powinna być ? Ja wiem jedno, mam płyn zielony, już jasno zielony (konsystencja wody), na korku jak wół jest napisane tylko mineralny. To co mam wlać ? / na co wymienić ? Kolejna sprawa auto stoi pod chmurką czy może nie będzie to wina tego paska od alternatora ?1 punkt
-
w sumie to wszystko jest teraz z Chin a to jest żadne ryzyko 34zł za 14 żarówek. od kilku lat mam w domu kilkadziesiąt led i smd w domu - na razie świeca bez problemu, a typowe energooszczędne z "ikea" już po woli padają1 punkt
-
Wgrywanie Polskiego Menu/ Spolszczenia do Audi A4 B8, A5, A6 C6, A8, Q7 z systemem MMI HIGH 2G (5170) Na początku należy sprawdzić jaką mamy wersję MMI 2G czy 3G i czy potrzebna będzie aktualizacja, aby to zrobić wchodzimy w Menu CAR, a nastepnie wybrać Settings i dalej Version, i odczytać to co pisze w linijce SW. Dla MMI 2G jest to wartość w formacie: XX-XX XX.X.X XXXX Dla MMi 3G jest to wartość w formacie: XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Jeśli masz MMI 3G to ten poradnik nie jest dla Ciebie. Gdy już wiesz, że jest to MMI 2G nalezy sprawdzić aktualną wersję oprogramowania. Robimy to odczytując 5, 6, 7 i 8 znak z linijki SW NP: SW: XX-XX 51.5.0 XXXX – wersja 5150 I teraz do przeprowadzenia spolszczenia potrzebna jest MINIUM wersja 5150 (A6), Dla Audi A5/A4 B8 pierwsze wgrywane oprogramowanie to 5170. Sprawdzamy jeszcze czy mamy uruchomioną funkcję Zielonego Menu przytrzymując CAR i SETUP kilka sekund, jesli nic nie wyskakuje należy uruchomić tą funkcje korzystając z VCDS lub VAG-COM. Ok, wiemy już że mamy MMI HIGH 2G, mamy uruchomione Zielone Menu i wersja oprogramowania w aucie to min 5150/5170. Potrzebne nam będzie: Prostownik - nie konieczny, ale lepiej dmuchać na zimne:] Czysta płytka CD - dobrej firmy ja użyłem HP, polecam także Verbatim TDK,Philips Odrobina czasu - jesli będziesz miał wszystko przygotowane spokojnie zmieścisz się w 20 min, sama aktualizacja PL Menu to ok 4-6 min!!! Ruszamy z Tym Koksem !!!!: 1. Wszystko jest więc na początku wypalamy na czystej, nowej, nieporysowanej, płytce to co znajduje się w folderze: "MMI A4 B8, A5, A6 C6, A8, Q7 POLSKA CZCIONKA" Czyli folder "MMI HI" i plik "Metainfo2". Wypalamy to OD RAZU NA PŁYTCE - NIE W JAKIMŚ FOLDERZE !!!!, przy wypalaniu ustawimy najmniejszą prędkość 16x i dajmy sprawdzenie danych po nagraniu (dla pewności, że wszystko się dobrze nagrało). 2. Płytke mamy wkładamy do pudełka i idziemy do samochodu. Podłączamy prostownik albo z przodu pod maską przy oknie mamy PLUS i łapiemy masę gdzieś na nadwoziu- śrubka, coś metalowego. Lub pod bagażnikiem znajduje się akumulator i prosto pod niego się podłanczamy. Wszystko to jest po to by nie było nagłych spadków napięcia podczas wgrywania SPOLSZCZENIA, mało prawdopodobne ale lepiej sie zabezpieczyć niż płakać. 3. Usuwamy z zmieniarki CD wszystkie płyty jakie mamy, można przytrzymać przycisk wyjęcia płyt to wyjdą wszystkie po kolei. Wkładamy TYLKO płytkę ze spolszczeniem na 1 miejsce. 4. Kluczyk dajmy na zapłon ale nie odpalamy i wyłączamy wszystkie podświetlenia i klimatyzacje (przycisk Off). Dajemy na Media i powinno nie wyświetlić nam żadnej płytki. 5. Wchodzimy w Zielone Menu przytrzymując CAR i SETUP kilka sekund. Klikamy pierwszy katalog MMI. 6. Klikamy znów w pierwszy podpunkt jaki wyskoczy. 7. Zaznaczamy SWDL manuell, SWDL ignore Region/VMC, Disable Eeprom Update. Tak jak na zdjęciach. Dla A6 bedą to:"SWupdate manuell" , "Region code ignorieren", "Disable eeprom update" 8. Wychodzimy z Zielonego Menu przyciskiem Return, (przyciskamy chyba 3 razy). ale nie więcej niż trzeba, !!!NIE RESTARTUJEMY MMI!!! 9. Wchodzimy w Czerwone Menu Serwisowe przyciskając i trzymając w takiej kolejności: SETUP + RETURN + CAR powinno wyglądać tak: jeśli wyskoczy coś takiego: Próbujemy jeszcze raz pamiętając o kolejności wciskania przycisków. 10. W Czerwonym Menu klikamy SWUpdate- lewy dolny róg. powinniśmy mieć coś takiego: 11. Klikamy na CD-ROM. Wyskakuje coś w stylu: "Reading meta info" ok 3-5 s. Po odczytaniu CD mamy takie coś: 12. Wchodzimy w "User-defined", w przypadku A6 będzie to "SWupadte manuell" Nasze menu wygląda mniej więcej tak: 13. Wchodzimy w MMI HI, może też pisać zamiast tego "MAIN UNIT". Mamy coś takiego: 14.Wchodzimy w "MMI (H43)". Mamy: 15. Zaznaczamy TYLKO "Application (5170>5150)" , "Bootloader" zostawiamy pusty. Dajemy dwa razy Return i zjeżdzamy na dół. (jak damy return na pierwszej od góry linice "N", powinno zamienić się na "S".) Ukazuje nam się: 16.Naciskamy długo wyczekiwane "Start download". i siedzimy spokojnie w Aucie czekając aż proces się skończy:] ok 4-6 min. Nie otwierając drzwi, nie włączając żadnych urządzeń itp. 17. Podczas Aktualizacji do PL Softu Mamy mniej więcej taki widok: po ok. 4 min cieszymy się takim widokiem:]: <lol> <radocha> <lol> 18. Nic nie dotykamy będą teraz uruchamiały się poszczególne "moduły". trwa to ok 2-3 min i wygląda tak: 19. Jak wszystko pójdzie ok wyskoczy Menu na dole którego będzie napis: "Restart MMI" , wciskamy go czekamy chwilę aż MMI się znów uruchomi iii.... <figielek> <figielek> ... już myślimy że się udało ale mamy dalej angielskie menu ;/. 20. Wchodzimy w menu CAR dalej w SETTINGS i LANGUAGE wybieramy : "POLSKI" z samego doła i cieszymy się OJCZYSTYM JĘZYKIEM:] 21. Pozostało tylko sprawdzić czy chodzą wszystkie funkcje typu multifunkcyjna kierowica itp. jeśli nie to trzeba wpisać wcześniej spisane wartości W VCDS w module 07 Control Head do: 07 Coding 10 Adaptacja sprawdzić, że wszystko gra:] 22. Z <lol> uśmiechem <lol> wyjść z Auta i zaaplikować sobie w nagrodę PIWKO ;] <hura> <brawo> <okok> <brawo> <hura> Szczególne podziękowania dla forumowiczów: wrclaguna , fabiano82, Przemcio, H4mm3R, Nyna, jedrekx, Piki, byciu.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00