Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11/05/19 w Odpowiedzi
-
Panowie, sorki, że tak długo trzymałem was w niepewności. Z racji tego, że była to DUŻA dla mnie sprawa i długo wyczekiwany, chyba najważniejszy MOD, chciałem nie tylko wrzucić wynik, ale też na spokojnie opisać wizytę u @gregor10 i wrażenia z jazdy, po kilku dniach od odbioru. Więc termin wizyty wyczekiwany był przez miesiąc. Przed umówieniem, ustaliłem, w jaki sposób przygotować samochód, żeby nie było niespodzianek i żeby udało się wszystko sensownie wystroić. Dla mnie było to o tyle ważne, że do Gregora mam 450km. w jedną stronę, a poza tym lubię mieć wszystko na tip-top, unikam chytrych oszczędności. Tak więc rano stawiłem się w pełni przygotowany, na umówioną godzinę w Jaśle. Gregor, po ustaleniu ze mną szczegółów przejął samochód. W międzyczasie odwiedziłem nowy, szykowany przez Gregora obiekt, który ma być czynny już na wiosnę - robi wrażenie. Pełna profeska - trzymam kciuki i szczerze zazdroszczę. Po około 2 godzinach, dostałem telefon, że wszystko się udało. Pomiar serii dał 199KM i 258Nm Ponoć tylko jeden BEX w historii Gregora, był w lepszej kondycji niż mój Przechodząc do meritum, mojego BEXa udało się wystroić na 222KM i 345Nm. (wykres wrzucę później) Audi było strojone na benzynie 98 oraz na gazie. Doładowanie jest w okolicach 1,25bara Wartości może nie są powalające, ale należy uwzględnić dwa istotne fakty: 1. Ustaliliśmy, że robimy "bezpieczne" strojenie, tak, żeby samochód mógł dalej normalnie funkcjonować jako daily LPG, a nie żeby zrobić Max power i minimum trwałości. Tak więc Gregor zostawił jeszcze zapas mocy. 2. Samochód był "hamowany" w warunkach drogowych, nie na rolkach! Więc wynik mamy jak najbardziej realny, uwzględniający wszystkie prawa fizyki. Odczucia: Różnica jest wyraźnie odczuwalna, naprawdę teraz chce jechać. Moment obrotowy jest bardzo odczuwalny, a co najważniejsze, nie brakuje go w całym zakresie, Audi mocno przyspiesza od około 2400-5500obr./min. Bardzo dużą różnicę czuć, przy przyspieszaniu z prędkościami autostradowymi. Co ciekawe, zmienił się także dźwięk wydechu. Zmieniła się także szybkość reakcji na "dodanie gazu". Każde dodanie gazu, wywołuje teraz uśmiech. Gregor zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, ma ogromną wiedzę, a przy tym jest dostępny i sympatyczny. Wszystko elegancko omawia w sposób przystępny i zrozumiały. Nie ma problemu z tzw. obsługą posprzedażną, czyli już po temacie, zawsze można do niego zadzwonić, dopytać, itd. Podsumowując całość: Zdecydowanie polecam wizytę u @gregor10. Polecam też zrobić takie strojenie, na każdym etapie życia waszego auta. Zawsze możecie dzięki temu poprawić "rozjechane" parametry, wyciągnąć moc na nowo i mieć więcej frajdy z auta Pozdr!!2 punkty
-
Witam.Od lutego jestem posiadaczem Audi a4 BRD Auto od początku było mułowate ,silnik wkręca się na obroty przy ok 2500-3000 obr (zależnie od biegów ).Samchód pali na trasie średnio 10 l/100km wiadomo quattro spali więcej ale bez przesady... Od pewnego czasu między 110 a 140 wpada w tryb awaryjny ,zapala się spręzynka na liczniku reset i można jechać dalej i póki nie osiągnie wiekszej prędkości a zatem większe obroty znów wpada w tryb awaryjny,jak jadę 150 -180 wszystko jest ok , próbowałem odpinać egr zaślepić podciśnienie na zaworku klap wirowych ,wyczyściłem egr i kolektor dolotowy ,DPF też jest sprawdzony. Na chłodniczce spalin widać lekkie zakopcenie , ona może powodować takie problem czy może to zawór n75 ,za co się brać ? Kody błędów do P0299 005561 punkt
-
1 punkt
-
Chinole będą mniej wklesle tak jak 8,5 cala , mam na sprzedaż Rotory 19x9j z Mojego auta jak coś, w ogłoszeniach są szczegóły ....1 punkt
-
Darku takie wychodziły w oryginale? Nie spotkałem się nigdy z takimi1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Już dawno było info o tych lampach, że przestają już je produkować Zostaje jedynie szukać używek na sell, a przejawiają się czasami na drogach co widzę1 punkt
-
1 punkt
-
Napisałem wczoraj email ? no i dostałem odpowiedź :/ że nie mają i już mieć nie będą ;(1 punkt
-
Bo na jałowym jest taka jakby blokada i np u mnie leci do 3k i koniec1 punkt
-
1 punkt
-
Zregeneruj uszkodzoną przetwornicę ,polecam bo sam do nich wysyłałem. Hidserwis - xenony naprawa przetwornic i oświetlenia LED WWW.HIDSERWIS.PL Profesjonalny serwis samochodowych modułów świateł xenonowych i oświetlenia LED Kup nowe ori D1S i po problemie. Chińskie podróby odradzam.1 punkt
-
1 punkt
-
No tak. Widziałem listę aku na pierwszej stronie. Tylko jak mak sprawdzić u siebie jaki mam zakodowany. Nie posiadam vcdsa :/1 punkt
-
Widać różnicę 1 świeci na biało druga zaciąga na lekko żółto wymieniłem żarówki z lewej na prawą i to samo czyli coś z reflektorem myślicie że regeneracja pomoże???1 punkt
-
wiec tak na syzbko.. po zmianie na tego Liquy Molly.. jest znacznie ciszej... roznica w sotusunku do Motula jest zauwazalna... Motul wylecial po 8kkm.. na tym LM pojezdze 10kkm i zobaczymy co sie bedzie dzialo.. na ten moment zmiana trafiona1 punkt
-
w b7 tak juz jest,że jak sie nie używa 2 klucza dlugo to przestaje działac i wystarczy "trik" w stacyjce.Ale nowego pilota tak sie nie da co wczesniej nie był przypisany w aucie.1 punkt
-
1 punkt
-
W jaki sposób doszedłeś że to wina odmy w pokrywie , zanim ją wymieniłeś ? Nad Twoim ostatnim postem masz linka do podobnego tematu kolegi, w którym zamieściłem filmiki z pomiaru ciśnienia w skrzyni korbowej, możesz też na oko porównać z przedmuchami u siebie . Co do oleju, to jest taka możliwość że rozrzedzony paliwem olej będzie w zwiększonych ilościach wydmuchiwany przez odmę, ale bez dokładnego sprawdzenia lepkości oleju nie podejmował bym pochopnych decyzji Ile masz zrobione kilosów na tym oleju i jaki to olej?1 punkt
-
Witam, chciałem się podzielić swoją historią. Od 6 dni jestem posiadaczem Audi a4 b7 2.0 Tdi o kodzie silnika BRD, jednak moje szczęście nie trwało długo po 4 dniach jazdy auto naglę przestało ciągnąć straciło moc. Po wizycie u mechanika okazało się, uszkodzony zawór podciśnienia przy turbo, bo pierwsza myśl była że turbo padło. Dążąc do sedna sprawy czy dało się przewidzieć taką usterkę, czy turbina włączająca się przy 2,5 tyś obrotów to był objaw? Czy jakieś mogą być następstwa tej usterki? Bo już na samym początku nie chciałbym ładować kasę. Pozdrawiam1 punkt
-
pasuje bez kombinacji o demontazu jest sporo na forum poszukaj1 punkt
-
Ok, to zrozumiałe, ale chyba nie jest normalne że jak na gorącym silniku upuszczę ciśnienie korkiem i przejadę ostrzej 2 km i w zbiorniczku ponownie jest ciśnienie ?1 punkt
-
robiłeś chipa w swoim aucie, to się nie zdziw jak po takiej akcji serwisowej wrócisz z seryjną mocą.. często właśnie na takich "akcjach naprawczych" po cichu wgrywają nowe softy.1 punkt
-
Koledzy, jeśli macie odtwarzacze mp3 i tylko z tego chcielibyście słuchać muzyki to polecam Wam taki oto kabelek Adapter AUX-IN (VW, AUDI, SEAT, MFD) F-VAT (2370720436) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Emuluje on zmieniarkę, mam coś takiego siebie podłączonego pod Ipoda i działa perfekcyjnie. nie widać na radiu utworów ale ipoda mam założonego na kratkę wentylacyjną więc tam się wszystkim obsługuje1 punkt
-
to jest AFN [br]Dopisany: 25 Grudzień 2009, 23:09_________________________________________________poszukaj kśiążki audi a4 sam naprawiam jest jest na torrent org http://torrenty.org/torrent/3870741 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00