Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11/17/19 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
OK! Oficjalnie remont silnika i swap quattro zakończony sukcesem. Dziękuję wszystkim którzy pomogli wszelkimi poradami, szczególnie @Ever za kompletny i bezproblemowy zestaw do swapa, @McGiver za dobre rady i usługi oraz @MemberA4 i @Misieqq7 za długie rozmowy nt przekładki Teraz geometria i w końcu jazda2 punkty
-
Dobra, olej dziś zmieniony Będąc już w kanale, założyłem podejrzaną kiedyś u kolegi @Gremlin0209 gumową dokładkę zderzaka... Taka alternatywa dla Cupry Tyle, że mniej podatna na uszkodzenia... i tak po talerzykach z B5 zauważyłem, że częściej gdzieś przyhaczam przodem, więc dla mnie to dobry wybór Nie będę bynajmniej płakał jak się coś zepsuje...2 punkty
-
2 punkty
-
Witam Przeczytałem wszystkie watki odnośnie wypadania, ale żaden nie rozwiązuje mojego problemu. Od jakiegoś czasu cały czas mam problem z wypadającym zapłonem. Sprawa wyglada następująco. Odpalam z rana jest wszystko ok, przejadę około 500m. zaczyna delikatnie telepać i miga check. Przejadę kolejny kilometr, dwa wszystko sie uspokaja. Teraz jak jest juz cieplej zaobserwowałem ze jest to mniej uciążliwe. Sytuacja powtarza sie jak jadę szybciej na piątym i szóstym biegu, check rownież miga i autem telepie. Redukuje do 4 biegu check znika i auto zachowuje sie normalnie. Jak skasuje błędy dosłownie przez chwile jest dobrze. Jedna jazda i powrót usterki. Cały czas wyrzuca mi 2 błędy 16684 układ zapłonowy-wypadanie zapłonu stały i 16685 zapłon cylindra 1 wypadanie zapłonu stały. Wymieniłem pierwsza cewkę świece i przepływke, ale to nic nie pomogło. Teraz mechanik podpowiada ze moze byc to problem z czujnikiem walka rozrządu, ale niechce kupować w ciemno generować kosztów. Może miał ktoś podobną sytuacje. Gdzie moze tkwić problem. Będę wdzięczny za każdą cenną podpowiedź pomoc. Pozdrawiam.1 punkt
-
No powiem Ci że słabo, ale tak to już jest jak się coś zacznie sypać to lecą po kolei graty, wiem z własnego doświadczenia. Trzymam kciuki ? żeby udało się sprzęt złożyć i latać dalej.1 punkt
-
Dół silnika jest ok. Jeszcze zobaczymy jak turbo bo było regenerowane ale po takich spalinach z płynem i olejem to różnie może być. Zaczęło się od tego że ubywało płynu chłodzącego i kopcił na biało i to tak, że robiła się zasłona dymna podejrzewałem uszczelkę ale niestety realia są gorsze Dzięki Darku.. Głowicę już mam tylko, że od BMN z 2008 roku. Ciekawe czy będzie pasować. Z kosztami to niewiem jak wyjdzie. Jest słupek u Łukasza, głowica po remoncie, ale niewiem czy może zrobić poprostu swój motorek i mieć 100% pewność na wszystko. Jestem w kontakcie cały czas z Erwinem, który robi mi autko, więc decyzja może ulec zmianie.1 punkt
-
Sprawdzisz sobie czy nie ma nadmiernego luzu na zawiasach i na końcówce drążka. Kumaty diagnosta wie jak sprawdzić wielowahacz.1 punkt
-
wszystko pokaże. Nic się nie stało. ale podjedź i już sprawdzisz przy okazji zawieszenie itd.1 punkt
-
Adam, ja pierdziele... współczuję... Lepiej przelicz koszta czy warto tego robić czy może inny słupek wstawić a co się da z tego puścić dalej w kawałkach. Pozdrawiam i śledzę temat jak zawsze (tym razem 3mając kciuki).1 punkt
-
1 punkt
-
No to nie ma co świrować, przy okazji podjechać na szarpak i tyle. Tak jak pisałem dla spokoju swojego. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.1 punkt
-
Nieciekawie to wygląda, trzymam kciuki żeby więcej kwiatków się nie pokazało. A jakie miałeś pierwsze objawy żeby zajrzeć do silnika ? (sorki ale nie widziałem w temacieczy coś pisałeś)1 punkt
-
1 punkt
-
Jak troszkę się znasz sprawdź sam, zdejmij koło, obejrzyj wszystko i tyle, raczej nic się nie stało. Jeśli nie to szarpaki wszystko zweryfikują. Auto jedzie prosto? Nie ciągnie w żadną stronę. Żadnych dziwnych dźwięków przy skręcaniu lewo/prawo?1 punkt
-
No to do mechanika albo na stację diagnostyczną na szarpaki, na stacji zapłacisz za szarpaki pewnie 20 zł a spokój ducha najważniejszy.1 punkt
-
Chcesz mieć spokój podjedź do wulkanizatora niech obejrzy oponę i puści Ci koło na wyważarce to będziesz widział czy i jak jest skrzywione.1 punkt
-
No i git ? Wcale nie wygląda gorzej od ori ☺1 punkt
-
Dziękuję za informacje. Który warsztat polecacie w trójmieście do przeprogramowania sterownika silnika ?1 punkt
-
1 punkt
-
Mialam dokładnie ten sam problem. Tylko z tym że u mnie zaślepka była cała tylko poprostu puściła i nie trzymała. Problem rozwiązany i już się woda do środka nie dostaje :)1 punkt
-
U mnie wytarły się łapy silnika (takie aluminiowe gdzie przykręcone sa poduszki silnika) do których przykręca się śruby które trzymają sanki z przodu i przy mocnych przeciążeniach, po prostu przesuwały się.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Torsen należy do grupy mechanizmów różnicowych o zwiększonym tarciu wewnętrznym ( nie mylić z blokowaniem ). Przy tak małej różnicy prędkości obrotowech osi jak na rolkach diagnostycznch, w dodatku bez przenoszenia momentu obrotowego z silnika na koła napewno nic mu się nie stanie .1 punkt
-
a co za roznica czy zaslepisz wezyk sterujacy czy doplyw spalin? ekologia i tak i tak cierpi a z tą butelką to nie śmierdzi w aucie?przecież te opary idą na komorę silnika i ta para olejowa to smród1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00