Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  2. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      200


  3. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      7364


  4. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1580


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/06/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Trochę mnie tutaj nie było ale tak to już jest zima nastała obowiązki bardzo się cieszę że srebrna strzała znalazla się w kalendarzu co prawda na mniejszym zdjęciu ale może w tym roku uda się na duże ^^ Co się ostatnio u mnie działo A no spotkała mnie mała przygoda z elektryką która już w części udało mi się rozwiązać ale nie do końca dlatego pisze post dla Was forumowiczów ekspertów otóż osotnio drzwi kierowcy przestały mi działać mam na myśli podświetlenie przycisków jak również samo ich działanie (otwieranie i zamykanie szyb oraz otwieranie i zamykanie samochodu, ustawienia lusterek) zauważyłem że gdy lekko uchylilem drzwi to prąd się pojawiał jak otworzyłem na maksa albo zamknąłem to było czarno i nic nie działało dodatkowo nie działało mi zamykanie o otwieranie drzwi kierowcy z pilota wszystkie inne drzwi się zamykaly... mało ts go podczas jazdy świeciło mi podświetlenie nóg i lampki w podsufitkce oraz migala ciągle dioda od alarmu... postanowiłem rozebrać drzwi i powód był jasny urwanie kable oraz zaśnieżone wtyki oraz j zabrałem się z lutowanie wstawiłem nowe kable zaizolowalem no i wszystko zaczęło działać jak należy. Prócz no właśnie czasem zdąży się że zamek znów od drzwi kierowcy nie zamknie drzwi albo nie otworzy moim zdaniem może być to wina mikrostyków ale będę musiał się za to zabrać jak znajdę wolny czas. Co prawda zazwyczaj działa ale raz albo dwa razy na dzień zdąży mi się że zamek się zatnie. Jak uważacie zamek? Czy może moduł? Jednak żeby jakiś miły akcent był to właśnie wróciłem z Białki Tatrzańskiej warunki były mega w końcu pierwszy śnieg zobaczyłem w tym roku ale co najważniejsze to napęd się spisał Quattro to jednak Quattro nigdy więcej oski. Takie korki były że na stok jechałem 10 km A wszystko dlatego że oski zatrzymywaly się bo nie potrafiły podjechać pod górkę A co za tym idzie robił się korek.... Oczywiście wszystkie 4x4 lewy pas i ile się dało tyle się mijało naprawdę jestem ogromnie zadowolony z audi bardzo się spisało A znajomy który jechał że mną już podczas jazdy mowil że wystawia swoją cytrynę c5 na sprzedaż i szuka audi w Q Czuć jednak ten komfort i pewność Trzeba było cyknąć kilka fotek
    2 punkty
  2. Lepsza ściera niż odparzenia bądź odmrożenia na d*pie w zależności od pory roku
    2 punkty
  3. tak to jest jak sprzedawca w sklepie poleca ATE i inni internetowi fachowcy bo przecież ATE to oryginał audi jak zdejmiesz koło to jest napis na zaciskach ATE
    1 punkt
  4. masz cos z głową czy póżna pora Ci zaszkodziła ? bo piszesz bez sensu
    1 punkt
  5. Twój akurat jest tu: Checking VIN for AUDI WAUZZZ8E46A266199 | CARInfo CARINFO.KIEV.UA
    1 punkt
  6. Na progach i blotnikach to z zewnętrznego pakietu. O to chodzi ma sie Tobie podobać i odpowiadać wszystko. To Ty tym jeździsz a nie my. Wystawiając auto na forum trzeba liczyć sie właśnie z takimi akcjami, ktoś zawsze cos poprawi jak widzi błędy itd. Osobiście gdybym mial konfigurować audi to wolałbym cos więcej wrzucić w wyposażenie jak nadruki sline.
    1 punkt
  7. Co komentarz to lepsze historie wychodzą Białe nicie w sline? Można było zamówić z czarnymi. Fotele z kropkami? Ten szary materiał bodajże Speed tez wychodził z nadrukiem sline, pełna skóra, ta w "kropki" i też alcantara była z nadrukiem chociaż rzadko to występowało. To nie jest epoka b6/b7 tam sline był praktycznie zawsze w takiej samej konfiguracji. Tutaj juz można sobie zrobić co sie chcę. Tak tak ,nawet w rs4 czy rs6 c7 była standard kierownica okrągła nie ścięta, podsufitki również jasne. Chyba czym więcej napisów sline tym lepiej? Szkoda ze w piątek z błotnikow wywalilem:( kierownica tez już nie ma eh
    1 punkt
  8. Po jednym emblemacie na błotnik i trzeci na kierownicy. Proste... P.S. najlepsze jest to że to ma tylko zewnętrzny s-line
    1 punkt
  9. Tak dwupinowa kostka wpieta w regulator
    1 punkt
  10. A Twoja podpora od 2.0 tdi nie pasuje? Jak kupisz odpowiednią łapę to podduszka powinna przypasować w Twoją podporę. Ja nie pamiętam już dokładnie jak to wyglądało moim w 1.9 tdi ale chyba pasowała moja, tylko trzeba było odkręcić dodatkowe wzmocnienie z niej bo kolidowało z wałem. Z wydechem nie rzeźb tylko rób go jak najbliżej oryginału bo potem potrafi rezonować. Dystans między skrzynią a silnikiem zamontowałeś? Przy sprzęgle 240mm od BRD jest niezbędny.
    1 punkt
  11. Teraz będziesz miał fizycznie taką możliwość☺ czasami taki pasek rozrywając się uszkadza osłonę paska rozrządu i wplątuje się weń niszcząc motor.
    1 punkt
  12. I wcale nie muszą być nowe z ASO, wystarczą używane w dobrym stanie .... A stan wystarczy sprawdzić organoleptycznie i ew. zważyć poduchy olejowe .... Tyle pi razy oko powinna ważyć nie wylana poducha bez czujnika : P.S. Przypominam co niektórym zapominalskim , że bryki o których się tu pisze to stare paździerze już są. I jak ktoś jest nieroztropny to podczas naprawy może sobie podwoić ich wartość , jak nie zachowa zdrowego rozsądku i nie będzie brał pod uwagę opcji z używanymi częściami zamiennymi ....
    1 punkt
  13. I tu będziesz miał swój problem... w TDI żadne zamienniki ! tylko ORI Avon. W benzynie jeszcze się to sprawdza, ale w TDI na zamiennikach jest gorzej niż na starych wylanych poduchach...
    1 punkt
  14. W BPW krzywki zaworowe wałka rozrządu mają w najwyższym miejscu 61,7 mm, myślę że w pozostałych PD-kach 8V jest tak samo ( mierzone " po średnicy " krzywek ).
    1 punkt
  15. Dodam wpis od siebie. Ja mam już ten pakiet, który Ci zaproponowali [mając na uwadze przyszłe wirusowanie, czyli ta sama historia co u Ciebie] 1. sterownik STAG QBOX+ [zdecydowałem się na tę elektronikę przez możliwość montażu adaptera bluetooth i podglądu pracy instalacji „online” smartfonie], 2. wtryski Barracuda, 3. reduktor AC R01 czerwony [mam z nim dobre doświadczenia w B5], podobno poprawili już materiał króćców płynu chłodniczego, 4. rurka w miedzi 8mm [zamiast 6mm], 5. butla w kole wyższa 67 litrów [wchodzi na spokojnie w miejsce koła, podłoga nie odstaje!], Mniejszej nie ma sensu wkładać, bo tak czy inaczej miejsce koła zapasowego masz zajęte, a lepiej wykorzystać max przestrzeń. 5. wlew w klapie PB + pstryczek od STAG`a LED z autokalibracją i automatycznym dostosowaniem jasności świecenia sygnalizacji LED. 6. ściągniecie kolektora do montażu wtrysków KONIECZNIE. 7. wbrew różnym opiniom można zamontować Barracudy pojedynczo w ten sposób aby pokrywa silnika pozostała na swoim miejscu i nie odstawała Uwagi po 7000 km, autokalibracja włącznika LED działa, ale nie jest precyzyjna, można jednak ją ustawić w sofcie sterując napięciem. Wtryski, reduktor wyrabiają na spokojnie, nic kompletnie z nimi się nie dzieje. Przejście PB-LPG 40*C płynne. Obiektywna utrata mocy na LPG - brak. Zestaw dobierałem pod wirusa, który niedługo będzie rezany, w planach program/kat. OFF/wtryski BEX/SMIC - czyli docelowo granice 210KM 320NM. U mnie w Poznaniu koszt tego zestawu to 3100,00 zł więc bez mała to samo co zaproponowali Tobie. Jeżeli interesuje Cię foto instalki pod maską mogę jutro pstryknąć i pokazać jak to u mnie wygląda. Jak montaż będzie profi to jedyne co się rzuci w oczy to tylko czerwony reduktor no i wtyk od elektroniki (bo ma żółtą nakładkę zabezpieczającą)
    1 punkt
  16. odgrzeje kotleta platynowe czy irydowe lepsze?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...