Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      6

    • Postów

      5816


  2. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      34525


  3. JawoR36

    JawoR36

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2497


  4. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      200


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 01/19/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Kolejny etap przygotowań do wiosennych modów... Lustereczko powiedz przecie, kto tu tak pomodził Narazie gotowe calkowicie jedno lustro tj. el. składane, fotochrom + bonus wyrezane CLH
    1 punkt
  2. Witam po dłuższym czasie , trochę forum zaniedbałem , ale rezanie ciągle do przodu Pierwsza rzecz do Side assist ze składanymi lusterkami zdjęcie z trasydziała jak fabryka nakazała klameczki RS plus podłokietniki skórzane Na tej fotce widać również kolejny mod a mianowicie HOME LINK Przy zrzuceniu przedniego zdetrzaka podczas montażu Homelinka , skorzystałem z okazji i podłączyłem czujniki parkowania przódwreszcie i na sam koniec kompletne LED-y do wnętrza o barwie 4500k od kolegi Tomnik
    1 punkt
  3. To są zdjęcia z katalogu produktów Ravenol: I coś mi się wydaje że ten TSG jest tutaj za mocno przeceniany
    1 punkt
  4. tez mi sie wydaje ze przeguby wewnetrzne moga to byc miałem podobny przypadek wyminiłem jeden i jest ok był po prostu obrobiony wewnątrz nie wiem jak to mechanik zdiagnozował może podniósł auto wrzucił bieg i rozpedził koło i patrzał czy któryś wibruje
    1 punkt
  5. Załóż z powrotem 17 i sprawdz czy problem zniknie
    1 punkt
  6. Ta wtyczka musi dobrze wejść, sam miałem przypadek że niby osadzona a było źle, najlepiej wykrec śruby od mce, załóż wtyczkę i przykręć spowrotem dopiero...
    1 punkt
  7. No a pin 8 - masa 6 - zasilanie ze wstecznego? 14 - CAN H 7 - CAN L Nie pomyliłeś canów? Wrzuć screeny z vcdsa z tymi błędami...
    1 punkt
  8. Ja potwierdzę tak jest jak piszesz. Trzeba czujnik przełożyć. Oprócz tego wszystko pasuje.
    1 punkt
  9. Pod dobra kostkę się wpiales? Pod ta 32 pin? Nie wypięła się jakaś wtyczka z MCE po prostu? Wypinales ta wtyczkę 32 pin do lutowania?
    1 punkt
  10. dzisiaj zrobiłem mały trip Na kolejne stage silnika wpadły głowice z APS czyli fajne wałki i szeroki kanał
    1 punkt
  11. Na dniach wpadły fotele z pełną elektryką i pamięcią, narazie słabe foto w trakcie ich odszczurzania Zostało jeszcze podłokietnik i boczki do kompletu dokupić
    1 punkt
  12. Fajny bajer Już kolejne autko z vfizem na pokładzie Może i kiedyś ja sobie założę
    1 punkt
  13. https://a4-klub.pl/topic/208892-system-mocowania-isofix/?do=findComment&comment=5054236
    1 punkt
  14. Wyciągasz fotel i trzeba oddzielić siedzisko od oparcia. Było na forum, poszukaj dobrze.
    1 punkt
  15. Mam ten sam problem z ikonami w vfiz już od miesiąca Qmatis załatwia to i coś nie może załatwić ;( Kontakt taki bardzo średni jest bym powiedział, ale i tak fajny bajer o wiele lepszy niż zegary.
    1 punkt
  16. Vfiz - full opcja, lecz jest problem z wyświetlaniem ikon ( w trakcie załatwiania) - montaż przewodu do odczytu boostu, EGT- szukanie czujnika Sprzęgło 623 3301 00 - Tzw. swap z AWX, czeka tylko na montaż. Paka od @dzik
    1 punkt
  17. W PB może to być nieszczelnosć, ewentualnie przepustnica do przeczyszczenia i adaptacji...
    1 punkt
  18. Nie? Kurde to ja całe życie w błędzie byłem... Dobrze ze chociaż @DanielMod podobnie rozumuje jak i ja, co zresztą potwierdza ta zapowiedzią... Moja strzała też zamierza dowiedzieć Dr. DanModa zeby jakąś kuracje wzmacniająca przejść...
    1 punkt
  19. Racja, ale pod schowkiem dziura Mnie to trochę denerwuje, że zrobili taki myk w tej generacji, że dla uatrakcyjnienia modeli zwykłych, dodali dodatki do tej pory zarezerwowane tylko dla modeli S lub RS. I tak zwykła A5 w kopciuchu ma maskę z wlotami jak RS, grill w plastry miodu jak RS, lotkę z tyłu jak S i RS.. Szkoda, że go jeszcze nie poszerzyli.. Owszem, niby RS ma to coś i nadal jest to inne, a te dodatki w S-line są inaczej wykonane ale za bardzo to się zbliżyło do siebie, aby podnieść sprzedaż. Tymczasem RS nic nowego poza nową maską nie dostał. Taka uwaga oczywiście z mojej perspektywy
    1 punkt
  20. A no będzie grzanie tyłka, ale pod warunkiem że ktoś miał już fabrycznie instalację do tego. Bo jak nie to trzeba pamiętać o tym, że najważniejszy jest moduł centralnej elektryki. Czy obsługuje grzanie czy nie, bo nie wszystkie wersje obsługiwały. Położenie kabli i ewentualne dołożenie kostki pod fotelem (o ile dobrze pamiętam zielonej) to już małe piwo.
    1 punkt
  21. i jeden da rade, pytanie tylko na jak długo ? dwa razy wyprzedzić auto ? 3 razy ? i ic zagotowane moc spadnie w dół na leb... centralny nie dosc ze duzo lepiej chłodzi to i jeszcze sie szybciej wychładza ... ale decyzja nalezy do was jak cos moj komplet Ic 550x230x65 niebawem bedzie na handel
    1 punkt
  22. Powiedz mi czy jak zostawię SAI podłączona a mam DP to będzie jakis problem? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
    1 punkt
  23. A do czego jest pierwsza funkcja bo jeszcze jej nie mam w domu jutro bedzie?
    1 punkt
  24. Panowie, wczoraj zacząłem wymianę skrzyni w swoim 1Z z '95r. Oryginał to skrzynia o oznaczeniu CPC. Ta "nowa" pochodzi z audi rocznik '99 i ma oznaczenie EEN. Wizualnie niby wszystko to samo ale tylko wizualnie Ale do rzeczy.... Łapy - są prawie identyczne ale posiadają lekką różnicę w budowie. Np. oryginalne łapy po przyłożeniu ich do skrzyni w miejsca montażowe (tam gdzie sie wkręca śruby) leżą idealnie (w starej skrzyni). W nowej jeden otwór nie dolega do skrzyni. Można to zniwelować stosując podkładki. Lewa łapa jest mniej dopasowana niż prawa, bo prawa niemalże leży jak ulał ale bez podkładki pod jednym otworem sie nie obejdzie. Największy "zong" jest przy wybieraku biegów. Są tam dwa drążki. Jeden przykręcony do wodzika skrzyni i drugi przykręcony do blachy, która przykręcona jest do skrzyni. Ten pierwszy pasuje idealnie. Druga natomiast pasuje tylko na jedną śrubę, bo druga śruba jest w innym miejscu i du.....pa Na razie zamontuję to na jedną śrubę i poszukam tej blachy od "tej nowej" skrzyni. Jeżeli chodzi o mocowanie do silnika oraz siłownik sprzęgła to wszystko pasuje "Plug&Play". Przełożenia skrzyni są identyczne (porównywałem z danymi w tabelach). Pozdrawiam wszystkich, którzy mają tyle zaparcia w sobie , że decydują się na osobistą wymianę skrzyni, jak ja
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...