Skocz do zawartości

Ranking

  1. bobikos

    bobikos

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      2133


  2. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      10236


  3. Bromchit

    Bromchit

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1467


  4. marcin_o23

    marcin_o23

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      490


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/15/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dziś trochę postanowiłem się pobawić i porzeźbić z tym bi-ledzie Pierwsze przymiarki pokazywały, że łatwo jednak nie będzie Pierwsze przycinanie i od razu inaczej leży: Po wielu przymiarkach, docinkach itd, w końcu siadło ładnie i symetrycznie we wkładzie Odciętą dolną cześć wykorzystałem do wykonania górnego mocowania: Jedno jest pewne, ten biled nie ma dokładnie 3" jak bix, i nie wiem co teraz robić, czy zostawiać ori rozmiar 2,5" osłonki, czy trochę powiększyć ? Tu rozmiar z bixa: Tu rozmiar z 2,5" Ogólnie robota czasochłonna i mega rzeźba hehe, ale może uda się to jakoś złożyć w spójną całość
    2 punkty
  2. czyli problem nie jest w sondzie tylko w wiązce od wtyczki do ECU trzeba sprawdzic kable
    1 punkt
  3. mam wrażenie że bose w b6 grało lepiej, no ale w b8 są ładniejsze blendy , gra ok, szału ni ma, lepiej mieć niż nie
    1 punkt
  4. Ładna pogoda, to trzeba było umyć auto po 3 miesiącach. Jednak co ręczne mycie, to ręczne. Samo opłukanie bez żadnej powłoki nie ma sensu.
    1 punkt
  5. Biled ma 2.8' . Otwór w maskownicy powiększ, na 62mm chyba z tego co pamiętam.
    1 punkt
  6. Kolory określają tzw. klasy wagowe i różnią się w zal. od auta - wpływ na nie ma silnik, rodzaj napędu, nadwozia, wyposażenie (rodzaj skrzyni np.), więc jeśli ma inny silnik to będzie miał zamontowane inne sprężyny. Klas wagowych jest kilkanaście: Jak będziesz chciał utwardzić auto to musisz zamontować sprężyny z wyższą klasą wagową niż masz obecnie, ale może auto się podnieść, co nie tylko będze wizualnie źle wyglądało ale też sprawi, że amortyzatory nie będą pracowały w optymalnym dla siebie zakresie pracy. Weź też poprawkę na to, że sprężyny po latach i /ub od przewożenia ciężarów ubijają się. Moim zdaniem powinieneś pójść w jakieś OEM-owe sprężyny obniżająco-utwardzające.
    1 punkt
  7. bang nie gra jakoś nadzwyczajnie więc się po tym cudów nie spodziewaj
    1 punkt
  8. Na benie dramatu nie ma. Gaz do regulacji, bo na jalowych bogato, pod obciążeniem ubogo. Może niewylaczona druga sonda miesza ale korekty mieszczą się w normie dopuszczonej przez producenta, mowa o pb oczywiście. Za błąd mieszanki winne lpg wg mnie.
    1 punkt
  9. Stage 1 DQ501 S-tronic: -przesunięcie wyżej limitera obrotów przy których następuje zmiana biegów -zniesienie limiterów momentu obrotowego -skrócenie czasów zmiany biegów Przy stage 1 silnika nie jest konieczny stage 1 skrzyni
    1 punkt
  10. 1 punkt
  11. Zrób komplet na pb 2+33, 115+118, 3+20 i na lpg jeszcze statyczny i dynamiczny 2+33. Sonda działa, a że korekty są na ubogo to inna przyczyna.
    1 punkt
  12. Czujnik nasłonecznienia trzeba wymienić żeby klimatronika nie głupiał bo na podstawie sygnału z czujnika też dokonuje regulacji do temperatury zadanej. Nie tylko w trybie auto. Możesz sprawdzić jak działa w blokach pomiarowych. Dla paneli do indexu AJ był czujnik 8E0... a od indexu AH 8P0... Jak zmieniałeś panel to warto zmienić i czujnik żeby wszystko działało jak trzeba.
    1 punkt
  13. do tej skrzyni szukaj wału 8E0521101E lub 8E0521101H wystepuje jeszcze wał 8E0521101M ale on nie bedzie pasował bo jest do nowszej skrzyni o kodzie HEQ która była stosowana pod koniec produkcji B6
    1 punkt
  14. Jeszcze raz podmień pływak i nie ten za kierowcą tylko właśnie ten za pasażerem tam gdzie masz główną pompę. To ten jest odpowiedzialny za wskazania. Nie jest łatwo kosz z pompą najlepiej odkręcić jakimś dorobionym narzędziem bierzesz dwa porządne sztywne płaskowniki tak ze 60 cm każdy przewiercasz je na wysokości około 30 cm skręcasz razem w litere X i próbujesz zaprzeć za plastikowe wypustki kosza i odkręcasz kosz robisz to siłowo.. Po wyskoczeniu z zapadek kosz możesz wyjąc na zewnątrz bez większych problemów choć miejsca jest tam faktycznie mało.. Jeśli jeździłeś zawsze w okolicy rezerwy to pływak chodził zawsze w małym przedziale i mógł powycierać się i wskazywać głupoty.. Podmień go..
    1 punkt
  15. Jak nie wzrasta, na pierwszym zdjęciu ma 125 ohms, a po wlaniu 10 litrów ma 204 ohms. Natomiast na moich zdjęciach, na początku 137ohms, a po dolaniu 18 litrów jest 88ohms. Nigdy nie bawiłem się adaptacjami pozimu paliwa, więc jak wg. Ciebie ma to zrobić, przy takich wskazaniach?
    1 punkt
  16. Ja widzę że maleje. Gdyby były złe pływaki to przy pustym baku miałby wskazania że jest pełny, a tu widać że mniej więcej dobrze pokazuje
    1 punkt
  17. Zaglądałem do dwóch w swoich (przy okazji remontu silnika) i napisze Ci że ich czyszczenie dla samego czyssczenia to czas stracony. W środku i tak go nie wyczyścisz a jest szansa że uszkodzisz klapy wirowe. W środku jest trochę osadu i pyłu zmieszanego z olejową mgiełką z odmy ale bez szaleństw. Zajrzyj sobie lusterkiem przez uchyloną przepustnice. Użyj mocnej latarki. Alternatywnie możesz użyć jakiejś kamerki inspekcyjnej z dobrym doswietleniem. Skoro potrzebujesz dokładnej instrukcji jak to zdjąć to sobie odpuść. Możemy tu napisać wielki elaborat a jak brak Ci doświadczenia to i tak na koniec coś pójdzie nie tak. Jeżeli wszystko działa OK to sobie odpuść.
    1 punkt
  18. Zamiast wrzucać skrzynie wystarczy przekodowac mmi na b&o i już dźwięk jest nieporownyealnie lepszy ? Daj więcej fot bo te podkręcone są mylne .. Masz niebieski czy czarny samochód..
    1 punkt
  19. Tylko co da kalibracja, kiedy po zatankowaniu rezystancja pływaka przy pompie wzrasta zamiast maleć, (przynajmniej tak wynika z fotek) .
    1 punkt
  20. Mógłbyś również podać wskazania vag po zatankowaniu do pełna
    1 punkt
  21. Z twoich logów wynika że pływak który pokazuje 1 litr, pokazuje taką wartość za wcześnie. Najpierw pokazywał Ci 13 + 1, potem 16 + 1. Jeśli taka różnica występuje bez tankowania to skąd miałaby wziąć się dodatkowa ilość paliwa? Jak rozumiem różnice wskazań i zasięgu występują tylko między 1/4 a rezerwą? Czujniki powinno się kablibrować, niestety nie jest to zbytnio rozeznane na forum. Na pewno można przestawiać charakterystyki czujników w liczniku (adaprtacja kanał 29 i 30 ) w liczniku. Ja zmieniłbym wartość ohm czujnika który pokazuje 1l. Jeśli to ten czujnik który nie jest przy pompie to prawdopodobnie będzie to kanał 29. Możesz zrobić wykres wskazań czujników w czasie jazdy (wykres) ale dobrze byłoby wiedzieć ile w tym czasie litrów spaliłeś. Są też inne kanały - 33, 34 do kalibraji na pustym i pełnym zbiorniku ale nie wiem jak to działa. Audi A4 (8E) Instrument Cluster (8EC/8ED/8HE) - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM
    1 punkt
  22. Drobne postępy przy składaniu zawieszenia Zostało jeszcze wcisnąć nowe gumy w ramę i będzie można ładować wszystko do auta
    1 punkt
  23. Ja rozważam kupno eibacha pro kit -30 i tu też prośba panowie gdyż zdjecia sprzed kilku lat nie da sie wyswietlic mogli byscie wstawiac do tematu zdjecir swojego auta przed i po wstawieniu w/w eibacha no i jakas swoja opinie jak sie na tym jezdzi? Myśle ze wielu by to pomogło w wyborze.
    1 punkt
  24. Masz może numer katalogowy? bo w intercarsie od avj pasuje do wszystkich łącznie z bam. Jak zrobię remont napiszę co kupiłem i ile mnie to będzie kosztowało.
    1 punkt
  25. Jak masz 1BE to do przejścia do 1BA potrzebujesz i sprężyn i amorków. Wysokość świateł Ci się nie zmieni.
    1 punkt
  26. nie da się w b6 podpiąć 2 ładunków i nie mozna tego robic, pojazd kolegi , zadna poduszka nie eksplodowała zderzak maska lampa blotnik zawieszenie(uszkodzona konkretnie felga) slupek drzwi do wymiany, pytanie dlaczego ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...