Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04/16/20 uwzględniając wszystkie działy
-
3 punkty
-
Ja też oświadczyłem żonie, że kupuje gwint i tak będzie wyglądało auto. Skomentowała krótko "ciekawe gdzie tym ku...wa wiedziesz" @karol1981 mega teraz to twoje auto.2 punkty
-
2 punkty
-
olej do przedniego dyfra - G 052 145 S2 - 1.1 litra olej do automatycznej skrzyni - G 060 162 A2 - 9 litrów, kolor zielony olej do TorSena - G 055 145 A2 - 1 litr zestaw do skrzyni (filtr plus uszczelka ) - 0BK 398 009 olej do tylnego dyfra - G 052 145 S2 - 1 litr na allegro mozna kupic zestawy z olejem filtrem i uszczelką w dobrej kasie1 punkt
-
patrząc od przodu auta: oring z lewej strony - 8E0 260 749 B - 11,1X1,8 oring z prawej strony - 8E0 260 749 D - 14X1,8 osuszacz - 8E0 820 193 C skraplacz - 8E0 260 403 B dławik - 8E0 820 177 oring do dławika - 8E0 260 749 - 10,8X1,82 oring do osuszacza x 2 - 7H0 820 749 - 17,2X1,821 punkt
-
1 punkt
-
oringi najlepiej zamówić w ASO, nie są drogie, a będą lepszej jakości w porównaniu z zamiennikiem z nie wiadomo jakiego materiału. do tego warto mieć nowe śruby do połączeń rurek do skraplacza/chłodnicy, osuszacza i kompresora, do tego dławik w odpowiednim kolorze jak już zmieniasz i osuszacz.1 punkt
-
zdecydowanie nissensa, ew. nrf, u siebie zmieniałem już raz i czujnik pasuje bez problemu.1 punkt
-
To szanuj, Dobrze mówi. Moja na szczęście stwierdziła że takim dużym i niskim nie będzie jeździć i kupiła sobie małe ???? Szanuje taka jej decyzję i mam jeden problem mniej z głowy ???1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
To moja żona była przyjaźniej nastawiona... jako, ze jest to nasze wspólne i główne auto usłyszałem "okey ale będziesz musiał nauczyć mnie takim niskim jeździć" motywujące1 punkt
-
Pamiętaj Bóg nam fal nogi żeby iść tam gdzie na gwincie nie wjedziesz ???dzięki jakoś tak w miarę wygląda.1 punkt
-
Bzdura, Audi nie ma fabryki ani w Ameryce Północnej ani Południowej. Te samochody są importowane z Europy. Niczym nie różnią się od EU poza szczegółami wymaganymi na rynek US i kodowaniem.1 punkt
-
1 punkt
-
czytanie tego jest bardzo proste... przyjmijmy że mamy VIN WAUZZZ8E23A455987 interesuje nas tylko fragment 8E23A455987, z niego tak naprawdę interesują nas tylko wybrane znaki (w przedziałach w etce masz "-" w miejscach nie istotnych, czyli mamy tak: 8E-3-455987, mając taki numer porównujemy z tym co jest w ETCE pierwszy zakres zaczyna się od początku produkcji modelu do numeru 8E-2-350000, nasz VIN jest większy więc nie pasuje do zakresu, kolejny przedział jest od 8E-2-350001 do 8E-3-385000, w tym przypadku nasz vin też jest większy niż zakres, został ostatni zakres czyli auta z vinem od 8E-3-385001 do końca produkcji modelu i w tym zakresie znajduje się nasz VIN1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nie będę tutaj inwestował, ponieważ wszystko będzie lepsze od ori głośników Myślę, że wrażenie gorszego dźwięku po zmianie kodowania może powodować fakt, że ori głośniki nie dają rady. Suba poprawiłem i do tego przednie głośniki wymienię i zobaczymy jak to zagra1 punkt
-
problem częściowo rozwiązany. Z przodu zrobione dwa nawierty pod regulację twardości. Z tyłu niestety dostępu do górnej części amortyzatora brak więc aby zmienić twardość amortyzatora trzeba wyjąć cały amortyzator. KW się w tej kwestii nie postarali. Bilstein B16 ma regulacje twardości w dolnej części amorka i jest to zdecydowanie wygodniejsze. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
Raczej na wolnych obrotach też powinieneś to słyszeć, najlepiej rozkręcić dolot do filtra i wtedy najlepiej słychać Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka1 punkt
-
Che che, ja jak kupowałem swoją siedem lat temu, to też wyszedłem z założenia że jak zapłacę więcej i auto będzie z małym przebiegiem (53 kkm), to spokojnie do 200 kkm sobie pojeżdżę Dzisiaj już wiem jak się bardzo pomyliłem , wyciągnęła z kieszeni już coś pomiędzy 13 a 15 koła, a do 200 zostało jeszcze czterdzieści tysięcy O utracie wartości nie wspomnę1 punkt
-
U siebie w tamtym tygodniu wymieniałem podsufitkę . Przód bajka. Największą część czasu spędziłem z Tyłu siedząc w bagażniku.. pewnie nie chętnie zabierał bym się za to jeszcze raz. Ale w 5 godzinek udało się wszystko opanować1 punkt
-
ta to totalnie inny styl niż u mnie. Trochę za mocne canadrsy itd, no i niepełne nadkola, nie ma wrażenia spójności. Ale to hardkorowy pojazd i to ma jeździć a nie wyglądać. W przeciwieństwie do mojego ciapka1 punkt
-
Podepnę się, ja miałem podobny problem tylko że znowu przy dodawaniu gazu falował tak jak u ciebie lub nawet zgasł,podpinałem waga,robiłem logi itd nic nie wychodziło,czyściłem przepustnice i różne inne cuda robiłem i nic,dopiero po wielu różnych testach i kombinacjach wyszło że przepływka,choć na wagu nic na to nie wskazywało:) wiec tak jak ci tu koledzy piszą nie wykluczaj tylko jednej ewentuALNOŚCI1 punkt
-
no i trzeba od raz odłożyć na slizgające się sprzegło1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00