Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      6

    • Postów

      34525


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      4

    • Postów

      2847


  3. MaciekPL

    MaciekPL

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      200


  4. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/16/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie ma, ale można trochę przerobić i jest ?
    3 punkty
  2. Ja też oświadczyłem żonie, że kupuje gwint i tak będzie wyglądało auto. Skomentowała krótko "ciekawe gdzie tym ku...wa wiedziesz" @karol1981 mega teraz to twoje auto.
    2 punkty
  3. @Langista to są klapki przy wentylatorze:
    2 punkty
  4. olej do przedniego dyfra - G 052 145 S2 - 1.1 litra olej do automatycznej skrzyni - G 060 162 A2 - 9 litrów, kolor zielony olej do TorSena - G 055 145 A2 - 1 litr zestaw do skrzyni (filtr plus uszczelka ) - 0BK 398 009 olej do tylnego dyfra - G 052 145 S2 - 1 litr na allegro mozna kupic zestawy z olejem filtrem i uszczelką w dobrej kasie
    1 punkt
  5. patrząc od przodu auta: oring z lewej strony - 8E0 260 749 B - 11,1X1,8 oring z prawej strony - 8E0 260 749 D - 14X1,8 osuszacz - 8E0 820 193 C skraplacz - 8E0 260 403 B dławik - 8E0 820 177 oring do dławika - 8E0 260 749 - 10,8X1,82 oring do osuszacza x 2 - 7H0 820 749 - 17,2X1,82
    1 punkt
  6. nissens to ori zamiennik wszystko pasuje
    1 punkt
  7. oringi najlepiej zamówić w ASO, nie są drogie, a będą lepszej jakości w porównaniu z zamiennikiem z nie wiadomo jakiego materiału. do tego warto mieć nowe śruby do połączeń rurek do skraplacza/chłodnicy, osuszacza i kompresora, do tego dławik w odpowiednim kolorze jak już zmieniasz i osuszacz.
    1 punkt
  8. zdecydowanie nissensa, ew. nrf, u siebie zmieniałem już raz i czujnik pasuje bez problemu.
    1 punkt
  9. To szanuj, Dobrze mówi. Moja na szczęście stwierdziła że takim dużym i niskim nie będzie jeździć i kupiła sobie małe ???? Szanuje taka jej decyzję i mam jeden problem mniej z głowy ???
    1 punkt
  10. Takie części zakłada sie tylko i wyłącznie nowe
    1 punkt
  11. To moja żona była przyjaźniej nastawiona... jako, ze jest to nasze wspólne i główne auto usłyszałem "okey ale będziesz musiał nauczyć mnie takim niskim jeździć" motywujące
    1 punkt
  12. Pamiętaj Bóg nam fal nogi żeby iść tam gdzie na gwincie nie wjedziesz ???dzięki jakoś tak w miarę wygląda.
    1 punkt
  13. Bzdura, Audi nie ma fabryki ani w Ameryce Północnej ani Południowej. Te samochody są importowane z Europy. Niczym nie różnią się od EU poza szczegółami wymaganymi na rynek US i kodowaniem.
    1 punkt
  14. 1 punkt
  15. czytanie tego jest bardzo proste... przyjmijmy że mamy VIN WAUZZZ8E23A455987 interesuje nas tylko fragment 8E23A455987, z niego tak naprawdę interesują nas tylko wybrane znaki (w przedziałach w etce masz "-" w miejscach nie istotnych, czyli mamy tak: 8E-3-455987, mając taki numer porównujemy z tym co jest w ETCE pierwszy zakres zaczyna się od początku produkcji modelu do numeru 8E-2-350000, nasz VIN jest większy więc nie pasuje do zakresu, kolejny przedział jest od 8E-2-350001 do 8E-3-385000, w tym przypadku nasz vin też jest większy niż zakres, został ostatni zakres czyli auta z vinem od 8E-3-385001 do końca produkcji modelu i w tym zakresie znajduje się nasz VIN
    1 punkt
  16. Cześć Przyszedł czas na planowe już wcześniej modyfikacje : - usunięcie limitera prędkości maksymalnej - indywidualne strojenie auta Prace zostały wykonane w TC-Performance Obecnie A4 legitymuje się mocą 327 KM oraz 453 NM
    1 punkt
  17. Bierzemy sie za hak przy okazji ogarne czujnik zegarowy oraz pdc tyl.
    1 punkt
  18. Też już to znalazłem + Kamil
    1 punkt
  19. No i dzisiaj wleciały 21 calowe buty z a8 . Chyba wyglada dobrze ?
    1 punkt
  20. Nie będę tutaj inwestował, ponieważ wszystko będzie lepsze od ori głośników Myślę, że wrażenie gorszego dźwięku po zmianie kodowania może powodować fakt, że ori głośniki nie dają rady. Suba poprawiłem i do tego przednie głośniki wymienię i zobaczymy jak to zagra
    1 punkt
  21. problem częściowo rozwiązany. Z przodu zrobione dwa nawierty pod regulację twardości. Z tyłu niestety dostępu do górnej części amortyzatora brak więc aby zmienić twardość amortyzatora trzeba wyjąć cały amortyzator. KW się w tej kwestii nie postarali. Bilstein B16 ma regulacje twardości w dolnej części amorka i jest to zdecydowanie wygodniejsze. Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  22. Raczej na wolnych obrotach też powinieneś to słyszeć, najlepiej rozkręcić dolot do filtra i wtedy najlepiej słychać Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  23. Che che, ja jak kupowałem swoją siedem lat temu, to też wyszedłem z założenia że jak zapłacę więcej i auto będzie z małym przebiegiem (53 kkm), to spokojnie do 200 kkm sobie pojeżdżę Dzisiaj już wiem jak się bardzo pomyliłem , wyciągnęła z kieszeni już coś pomiędzy 13 a 15 koła, a do 200 zostało jeszcze czterdzieści tysięcy O utracie wartości nie wspomnę
    1 punkt
  24. U siebie w tamtym tygodniu wymieniałem podsufitkę . Przód bajka. Największą część czasu spędziłem z Tyłu siedząc w bagażniku.. pewnie nie chętnie zabierał bym się za to jeszcze raz. Ale w 5 godzinek udało się wszystko opanować
    1 punkt
  25. ta to totalnie inny styl niż u mnie. Trochę za mocne canadrsy itd, no i niepełne nadkola, nie ma wrażenia spójności. Ale to hardkorowy pojazd i to ma jeździć a nie wyglądać. W przeciwieństwie do mojego ciapka
    1 punkt
  26. Podepnę się, ja miałem podobny problem tylko że znowu przy dodawaniu gazu falował tak jak u ciebie lub nawet zgasł,podpinałem waga,robiłem logi itd nic nie wychodziło,czyściłem przepustnice i różne inne cuda robiłem i nic,dopiero po wielu różnych testach i kombinacjach wyszło że przepływka,choć na wagu nic na to nie wskazywało:) wiec tak jak ci tu koledzy piszą nie wykluczaj tylko jednej ewentuALNOŚCI
    1 punkt
  27. no i trzeba od raz odłożyć na slizgające się sprzegło
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...