Skocz do zawartości

Ranking

  1. HOLMATRO

    HOLMATRO

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      318


  2. afroo.

    afroo.

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      1580


  3. cysiek18

    cysiek18

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      781


  4. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2847


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/24/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Nie jest. Wygląda jakby powietrza wciąż brakowało. Trochę przegiąłeś z rozmiarem opon. Ale to na szczęście tylko moja opinia.
    2 punkty
  2. Ehh ja Was co najwyżej wespre mentalnie z roboty... A szkoda bo chętnie bym się pojawił. Pozdro i dużej frekwencji życzę
    1 punkt
  3. Mała zmiana na froncie by pasowało do kratek halogenów I mycie z woskowaniem
    1 punkt
  4. Jedno z ładniejszych audi jakie widziałem . Co do felg, myślę że czarne za bardzo będą się zlewać, musiałbym zobaczyć jakieś zdjęcia na żywo.
    1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Gdzie ty w ogóle znalazłeś opony 195/35 chyba za wiele tego nie ma. Jakoś też mi to nie pasuje, lepiej było już dać 205/45
    1 punkt
  7. A właśnie, można jakoś dołożyć ten pilot z paniciem ?
    1 punkt
  8. Na 90 % problem jest w uszczelnieniu pierwszej pompki. A że to 16V, to dolne uszczelnienie pompki jest na stożku, a to jego nieszczelność powoduje zazwyczaj takie objawy bo pompka " zapowietrza " się spalinami przedostającymi się z cylindra... Spróbuj wymienić śrubę mocującą pompowtryskiwacz na nową , dokręć ją zgodnie z procedurą i przez kawałek miękkiego aluminium lub miedzi postukaj z wyczuciem młotkiem w obudowę pompki , po jej osi obrotu w kierunku jej gniazda . Taki prosty zabieg powinien przywrócić szczelność uszczelnienia na stożku i korekcje powinny wrócić do normy bez zbędnego wydawania kilkunastu tysięcy lub wymiany silnika czy tam samochodu na inny.....
    1 punkt
  9. wiatrówka, raz wystarczy
    1 punkt
  10. to ciekawe co sobie pomysli jak zobaczy lewo, prawo lewo Tropienie węża ?
    1 punkt
  11. Zobacz pod osłoną rozrządu. U mnie jakiś oring cieknął i paskiem chlapało do góry
    1 punkt
  12. Wiesz z panorama to jest tak jak z każdym ciekawym dodatkiem w samochodzie... Trzeba o nią dbać, smarować, przeczyszczać odpływy, a nic złego się z nią nie dzieje (wiem co mówię mam od nowości auto zresztą nie tylko w audi) a i żadnych tam stuków z niej nie ma - jakieś bajki ktoś opowiadał. Chyba że faktycznie szlifierką cieli dach i wstawiali sami . . . Ale fakt w środku jest trochę głośniej niż bez.
    1 punkt
  13. Progi malowałem sprayem czarny mat. 4 warstwy. Miałem malować plastdipem ale, że to jest nisko i wogule bardziej narażone na uszkodzenia, więc padło na normalny lakier. Może spasowanie nie jest idealne, ale mogę powiedzieć, że bardzo dobre. Jeszcze dodatkowo dałem taśmę dwustronną na całej długości. Tak dla pewności.
    1 punkt
  14. No i kolejna mała zmiana Z racji, że kiera ma srebrne wykończenie MF to postanowiłem zmienić wykończenie kubka wizytownika no i ESP wpadło w ori kolorze bo regenerowane pomimo, że ładne drażniło mnie innym odcieniem. Więc było : Jest:
    1 punkt
  15. Zależy jak się trafi. Auto jest tyle warte ile jest skłonny zapłacić nabywca. Ja swoje b6 wystawiłem za ekstremalnie wysoką kasę żeby zobaczyć czy jest sznsa na jakakolwiek zainteresowanie. Tu na forum ludzie mi pisali że mnie pogięło z tą ceną i kaktus im wyrośnie jak sprzedam za takie pieniądze. Po dwóch tygodniach auto miało nowego właściciela i nic nie opuściłem z ceny (w ciągu tych dwóch tygodni było dwóch bardzo poważnie zainteresowanych kupców - pochwalić się kto na tu na forum już ma kaktusa na dłoni?)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...