Skocz do zawartości

Ranking

  1. Damianq

    Damianq

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      138


  2. Emejcz

    Emejcz

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1636


  3. soul87

    soul87

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1672


  4. Michu1996

    Michu1996

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      55


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/02/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witajcie drodzy rezacze Miałem nie pisac tego manuala ale duzo PW dostaje dotyczace tego tematu . Zawsze MARZYŁEM MIEĆ QUATTRO ale ciezko było dostac pare lat temu taki egzemplarz Zawsze cos brakowało w wyposazeniu . Trafiła sie skrzynia po minimalnym przebiegu 15 tys. km Postaram się opisac proces SWAPU ze skrzyni manulanej na QUATTRO Jesat to czysta mechanika i nic skomplikowanego Do wymiany mamy wszystko co idzie za silnikiem oraz cały tylne zawieszenie ( zbiornik paliwa wraz z pompami ) , pompa ABS pod QUATTRO U mnie jest seryjny silnik 2.0 TDI CR 143 KM CAGA skrzynia manual KXP AUTA 2008-2010 Wykaz znanych mi pomp ABS :
    1 punkt
  2. Jako, że długo szukałem i nie dostałem nigdzie odpowiedzi, postanowiłem sam przetestować i zamówić moduł i kamerkę z Ali. Całość wyszła mnie w granicach 250 zł, co daje niższą cenę niż sam moduł oferowany na forum czy w internetach. Użyłem modułu z Ali z VW RNS510: Jedyne co trzeba zrobić, to zmienić wtykę na pasującą do RNSE - 32 pinową. RNS510 mają wtykę 26 pin. Pinout dla RNS510 - sygnały dla kamerki: 12 – Video signal input, vertical and horizontal synchronisation 13 – Video signal input, green 24 – Video earth 25 – Video signal input, blue 26 – Video signal input, red Pinout RNS-E dla kamerki: 15 - Video signal input, vertical and horizontal synchronisation 16 - Video signal input, green 30 - Video earth 31 - Video signal input, blue 32 - Video signal input, red Wtyczka dla RNSe ma kolor szary, ale pasuje tez niebieska licznikowa... Do działania kamerki muszą być podłączone 15, 16, 30, 31, 32. Z modułu do wtyczki RNSE Biały do 15 - Synchronizacja Czerwony do 32 - R Zielony do 16 - G Żółty do 31 - B Czarny do 30 - Ekran/masa Ale zweryfikujcie z rozpiską. Kamerka jaka Wam już pasuje, może być zwykła, może być z ruchomymi liniami, wszystko działa... Ja kupiłem takie rzeczy: Moduł: https://pl.aliexpress.com/item/33009413280.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4f845c0fC0dluI ~ 130 zł Kamerka: https://pl.aliexpress.com/item/32954424667.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.4f845c0fC0dluI ~ 90 zł Wtyczka: 1J0972977 szara ~ 20 zł Dodatkowo kupiłem sobie lepszy kabelek od modułu do kamerki: https://allegro.pl/oferta/hollywood-pro-vd7-przewod-video-rca-cinch-lcd-7m-9224203073 W VCDS trzeba zrobić adaptację kamery na Lamborghini. Wybieramy kanał 04 w adaptacji i dajemy z 0 na 1. Do zasilania modułu, kamery i pinu C2 (trzeba dać plus ze wstecznego na ten pin, do przełączenia źródła) zrobiłem układ na przekaźniku C2 - zielona wtyczka pin 2 - Reverse signal - RFSL Do modułu kamery będzie dołączony jakiś moduł do separacji zasilania, ja go olałem i zrobiłem swoje podłączenie na przekaźniku. Przekaźnik jakiś tani, samochodowy na 12V, ze stykiem normalnie otwartym (NO) Opis dla wersji HIGH MCE: Sygnał ze wstecznego bierzemy z MCE lub MK (przewód niebiesko-czerwony) MCE - moduł centralnej elektroniki (nad nogami kierowcy, pod półką/osłoną) w B6 pin 5 lub 8 na wtyczce T23 , w B7 pin 2 lub 5 na wtyczce T23 (wtyczka B na poniższym rysunku) MK - moduł komfortu (pod nogami kierowcy, pod dywanikiem) w B6 i B7 pin 7 na wtyczce T12i (Wtyk oznaczony jako 3) Stały plus bierzemy zza MCE, punkt śrubowy, zarabiamy oczko i przykręcamy do zbiorczego połączenia. Masa, jest po lewej stornie, przy podstopnicy w dolnej części słupka A, grube brązowe kable zarabiamy oczko i też się dokręcamy w punkt zbiorczy. Kilka fotek z montażu:
    1 punkt
  3. Te fotele powiem szczerze na minus , jak już zmieniać to na jakieś fajne skórzane, a nie zwykły welur
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Dobra, zdecydowałem jednak że zdradzę najbliższe plany, części już prawie wszystkie mamy, tylko czekam na ostatnie potrzebne wiązki. Dobra co do planów: - Audi Drive Select (przyciski Charisma) - Kratki nawiewu QQ1 (na fotce widnieją poliftowe kratki, ale będą przedliftowe tak jak dotychczas, jedynie diody potrzebuje z nowych i okablowanie. - Fotele welur, lecz pompowane, podgrzewane, z isofixem, schowki od obecnych zaadoptuje, no i wisienka na torcie lampki QQ1 w nich Na razie tyle, więcej póki co nie zdradzam.
    1 punkt
  6. Prawidłowa współpraca LED z Audi A4 B7 na zmodyfikowanym module --- 279 N (film) Przy okazji zrobi się mały poradnik, które żarówki LED są godne polecenia a które po kilku godzinach się upalają
    1 punkt
  7. Odebrałem dzisiaj Audi od mechanika, śmiga aż milo, jutro będzie miała sprawdzian na trasie Wrocław - Zakopane Co zostało zrobione: - zestaw paska rozrządu INA, - pompa wody INA, - sprzęgiełko alternatora INA, - prowadnica bagnetu oleju, - planowanie głowicy, - zawory, - uszczelniacze zaworów, - popychacze, - uszczelki głowicy. Czyli praktycznie kapitalny remont zaliczony, przez pompę wody No ale jak to mówią, nie ma tego złego... pozdrawiam
    1 punkt
  8. Bardzo ładna A6, gratulacje. I nie wyrzucaj tych dekorów bo sa bardzo ładne i pasują do wnętrza. Szczotkowane alu czy czarne piano ma każdy, to nie sztuka ale takie drewienko jest rzadkie i ładnie wygląda.
    1 punkt
  9. ale przeczytałaś to dokładnie? Wystawione opinie są bardzo mało wiarygodne i napisaliśmy dlaczego. Ale oczywiście zrób jak uważasz.
    1 punkt
  10. W moim przypadku wystarczyło, że musnąłeś gaz w odpowiednim przedziale obrotów i całą budą trzepało. Dopiero tarcza z tłumikami całkowicie rozwiązała problem. Te tłumiki drgań likwidują bardzo szerokie spektrum wibracji. Ale w związku z tym, że to nie ta sama konfiguracja to obczaj te przeguby. Pamiętaj tylko, że póki nie zdejmiesz przegubu z flanszy dyfra/półosi to nie wyczujesz za dokładnie jak duże są luzy.
    1 punkt
  11. Jak rozumiem masz quattro? Jestem na etapie wymiany sprzęgła i dwumasu przed programem. Z zebranych informacji wiem że sprzęgło i dwumasu z AWX jak masz quattro nie wystarczy jak w przypadku ośki. Żeby problemu nie było musisz dać cały komplet z AWX a tarcze z bfb która ma tłumiki drgan. Ta z AWX nie ma tlumikow. Kolega @Emejcz przerobił ten temat i to właśnie on podzielił się swoim doświadczeniem. Przejrzyj ostatnie dwie strony w B7 Crew tam o tym rozmawialismy.
    1 punkt
  12. Wrzuciles tarcze sprzęgłową z tłumikiem drgań ?
    1 punkt
  13. Witam, niestety i mnie dopadł problem zapieczonego mechanizmu tylnej wycieraczki - nie reagowała na ruchy manetki + brak błędów na kompie. Kolega Adameksc stworzył fajny opisik, który uzupełnię o ten filmik.. https://www.youtube.com/watch?v=riHf-8AzLlM. U mnie musiałem jeszcze uszczelnić taśmą teflonowa dół ośki który wchodzi w uszczelniacz - po przeczyszczaniu i skręceniu tam właśnie miałem nieszczelność.
    1 punkt
  14. Raczej ten ciemnoszary to nie będzię.Ja mam chyba ten ciemnoszary ale też nie jestem pewien (bo to takie dziwne kolory).Moję siedzenia są ciemniejsze niż te na zdjęciu
    1 punkt
  15. najlepiej pneumat popsikać jakimś odrdzewiaczem nabic lekko jakis przecinaczek i musi wyjść w najgorszym wypadku tniemy i wybijamy żaden palnik
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...