Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamelus_

    kamelus_

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      116


  2. ElectricShock

    ElectricShock

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      97


  3. pila24

    pila24

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      3021


  4. Barti_

    Barti_

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      77


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/11/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. wiesz co to średnica? Chyba oglądałeś za dużo zdalnej nauki na TVP...
    4 punkty
  2. Obydwa czujniki padają,w krótkim czasie przekłamanie się zwiększy.
    1 punkt
  3. Dobrze modzisz . Powiedz mi czy lampy tył pasują p&p , czy trzeba coś kodować- zmieniać kabelki ??
    1 punkt
  4. W multitroniku też możesz zmieniać przełożenia łopatkami w kierownicy Przekładka na tiptronic quattro byłaby absurdalna wg mnie - w b7 tiptronic nie występował z 1.8t co komplikuje sprawę elektroniczną swapa ( zgranie ecu i tcu itd. ) , zdecydowanie manual najlepsza opcją
    1 punkt
  5. Co do tego, bo nie było odzewu A może ktoś będzie miał zagwozdkę jak ja. Rozmawiałem z kilkoma tunerami oraz osobami co mają one strokery i takie mody na 350+. I na podstawie doświadczeń tych osób: Jeśli są założone ostrzejsze wałki przy tym głowica seryjna, czyli zawory seria sprężyny seria to NIE przekraczać 7200rpm i może być napinacz z wtyczką, bez problemu taki setup, czy ori czy zamiennik bez znaczenia dla wykręcenia silnika, byle by trzymał parametry. Jeśli zaś chcemy kręcić silnik powyżej 7200rpm a mamy założone ostrzejsze wałki i głowica seria, to proponują napinacz bez wtyczki i usuwają zmienne fazy, gdyż sprężyny mogą tego nie wytrzymać. A jeśli mamy zrobioną głowice np; na SuperTech czyli zawory sprężyny i tak dalej, napinacz z wtyczką zmienna faza, ostrzejsze wałki, to możemy bez problemu wykręcić nawet na 8000rpm i generalnie nic się nie powinno stać. Robili takie projekty jeżdżą do dziś. Co do tego czy turbo wcześniej wstaje przy zmiennej fazie, zdania podzielone. Jedni twierdzą że 100-200 obrotów może wcześniej wstaje inni że nie zauważyli tego. Pozdro.
    1 punkt
  6. turbo na pokładzie nie obyło się bez komplikacji bo urwałem śrubę od odpowietrznia, ale wkrecilem imbusową przełożyłam tylko oring turbo ładnie pompuje ! Wtryski z bama też daly radę ale już na styk w górnym zakresie dzięki @Łukasz13 za korektę programu! zna się Gość! wszystko śmiga jak należy zostaje jeszcze tylko hamownia, żeby sprawdzić jak to wyszło, ale to w listopadzie narazie dość inwestycji !:D
    1 punkt
  7. Wciśnij przycisk mode i najedź na jakiś kontakt np. "mama" wciśnij przycisk rozpoznawania mowy i wypowiedz komendę "save" ,nasza siri poprosi o dwukrotnie o nazwę kontaktu,więc nazwij go "mama",na koniec powie iż kontakt został zapisany. Teraz w wybieraniu głosowym masz dostępny kontakt "mama" z rozpoznaniem Twojego głosu,pozostałe kontakty dodajesz tak samo.
    1 punkt
  8. Dzisiaj mały modzik - semi-dynamic tylne kierunki Na żywo wygląda całkiem fajnie. Audi A4 B8 Semi-dynamic rear blinkers.mp4 Miały wpaść też od razu dynamiczne kierunki w lusterkach ale na ten moment poległem przy rozbieraniu plastików (w momencie kiedy trzeba oddzielić dolny plastik od górnego). Tam jest tyle tych zatrzasków, że po którymś z kolei jak obudowa nie drgnęła straciłem cierpliwość i złożyłem lusterko z powrotem
    1 punkt
  9. Prawidłowa współpraca LED z Audi A4 B7 na zmodyfikowanym module --- 279 N (film) Przy okazji zrobi się mały poradnik, które żarówki LED są godne polecenia a które po kilku godzinach się upalają
    1 punkt
  10. Przy kodowaniu w MMI Control Head 07 robiłeś Restart ? Sprawdz może jeszcze [07 - Control Head] [Adaptation - 10] -> Channel 1 jaką masz wartosc wpisaną i czy dobrze masz wszystko dodane
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...