Skocz do zawartości

Ranking

  1. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      5

    • Postów

      22939


  2. Tomnik

    Tomnik

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      552


  3. rom22

    rom22

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      2

    • Postów

      7


  4. piotrsob1

    piotrsob1

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      7364


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/01/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Chyba niepotrzebnie... Jeśli dobrze interpretuję "uszkodzenie" na zdjęciu układu VND830SP, jako wypalenie ("dziura"/ubytek na obudowie), to właśnie ten element uległ uszkodzeniu. Jest dostępny na rynku np. https://eltron.pl/Product/Show/Page/1-NRBUJ https://humasklep.pl/pl/p/VND830SP-VND830-SP-PowerSO-10/7715 - koszt 12zł/szt
    1 punkt
  2. Albo zamek albo pęknięty przewód w przelotce między karoserią (dachem) a klapą.
    1 punkt
  3. Wiązka będzie szła do złącza w nogach kierowcy pod słupkiem A. Z tego złącza do MCE i manetki kierunkowskazów. Fakt, że ktoś już dolutowywał przewody bezpośrednio do oprawki, może świadczyć ale nie musi, o dodatkowej usterce w kostce. Abo być może myślał tylko, że w kostce coś nie łączy ale to okaże się po podmianie MCE. Jeżeli napięcie po podmianie pojawi się na kostce lampy dojdziesz powoli czy połączenie w kostce jest ok.
    1 punkt
  4. Ok. Wykonując autoscan vcdsem będziesz miał w protokole zapisane kodowanie wszystkich sterowników. Będziesz mógł je skopiować i wkleić w nowym.
    1 punkt
  5. Przede wszystkim dobrze by było podpiąć pod komputer i sprawdzić czy są jakieś błędy. Uszkodzenie to może być powodem nie działających funkcji. Po podmianie BCM będzie trzeba go zakodować a dokładniej mówiąc, przed wywaleniem starego spisać z niego kodowanie i po podmianie wpisać je w nowy MCE. Kwestia 5 kliknięć myszką mając oczywiście program diagnostyczny np. VCDS.
    1 punkt
  6. Audi powraca do Le Mans 24h - news.4rings.pl NEWS.4RINGS.PL Audi intensywnie przygotowuje się do powrotu do wyścigu prototypów, na najwyższym poziomie, w formule LMDh, po tym, jak zespół fabryczny opuści mistrzostwa
    1 punkt
  7. Miga szybciej bo podpiąłeś żarówkę która ma moc 21 W dodatkowo do żarówki która jest w błotniku i ma tylko 5W. Moduł centralnej elektryki zasilający oświetlenie mierzy wartości min. wzrost rezystancji i interpretuje to jako spaloną żarówkę, dlatego miga szybciej by to zasygnalizować.
    1 punkt
  8. Jeśli jesteś pewien, co do tego przewodu (wyjście ze sterownika na żarówkę kierunkowskazu przedni lewy), podłącz ten punkt bezpośrednio do żarówki 21w (potrzebny jeszcze minus/masa - brązowy przewód bez paska w instalacji aut VAG). Brak działania żarówki stanowić będzie o uszkodzeniu w sterowniku. (Nie zrób zwarcia ! ) Czy przy oryginalnym połączeniu (bez "mostka", którym podłączyłeś żarówkę przednią lewą do przedniej bocznej lewej) pojawia się informacja o uszkodzonej żarówce kierunkowskazu przedniej lewej ?
    1 punkt
  9. ale skoro szybko Ci miga to chyba napięcie jest, co nie? Czasem brak lub słaba masa powoduje takie cyrki. Nie do końca rozumiem to co opisałeś - ale powiem Ci tak nie wiem czy to dobrze sobie tak coś zasilać od tylca bo możesz narobić sobie jeszcze większego bałaganu niż masz.
    1 punkt
  10. Dokładnie tak. Po prostu wepnij się w kostkę w prawym słupku.
    1 punkt
  11. to tak samo jak w b8 nie widzial mi sie po lift
    1 punkt
  12. Jednak nie gwarantuje działania tego zestawu, po kilkunastu minutach niestety klapa nie chce się unieść jednak jak raz się lekko pomoże to później p
    1 punkt
  13. Oczywiście że trzeba zdemontować i sprawdzić na stole ,na takim którym się sprawdza wtryski,bo jak z góry rozbierzesz na silniku to widzisz tylko bieżnię pompy która jest najczęściej dobra,problemem tych pomp jest wałek który opiłkuje ale do tego musi być wymontowana pompa. Witam wszystkich wyleczyłem się z 2.0 Tdi, kupiłem benzynę i jak narazie zero problemów tańsze obsługi itd. i no i najważniejsze mniejszy przebieg nie widzę narazie po swoich wydatkach żadnych plusów z diesla, brak stałych chorób typu dwumas ,egr,wtryski,pompa.
    1 punkt
  14. Czyli lekarstwo jest jedno nie wymieniac filtra paliwa jak bedzie przysyfiony to bedzie wylapywal opilki
    1 punkt
  15. Witam wymieniam pompę wysokiego ciśn.,pompę elektryczną przy zbiorniku i zbiornik no i chyba wystarczy, a zbiornik to by najlepiej pasował od benzyny bo na 100 procent jest bez opiłek no ale chyba nie pasuje a ten co mam to trudno wypłukać bo są to tak drobne opiłki poniżej 5 mikronów i przez to filtr ich nie wyłapuje no i tak sobie krążą po układzie. €
    1 punkt
  16. No bez jaj , pompa wysokiego ciśnienia, wtryski ( i zasobnik ciśnienia z przewodami wysokociśnieniwymi jak nie ma sposobu by je dokładnie wypłukać ) to rozumię, ale pozostałe rzeczy dlaczego niby do wymiany ?
    1 punkt
  17. Wcześniej miałem aku od Volvo 80Ah 700A ale to nie był oryginał, bo z tego co wiem wrzucają Warte Black 110Ah/560A, więc poprzedni właściciel prawdopodobnie też go nie kodował i być może dlatego go tak załatwił - po naładowaniu prostownikiem na maxa nawet odpalić auta nie mógł. Dlatego wolę się upewnić, bo szkoda mi tego Exida.
    1 punkt
  18. A jakie są możliwe rozmiary ET do avantów teraz mam ET 35 jakie można wrzucić największe a jakie najmniejsze ET, w rozmiarze 16.? ? ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...