Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 02/25/21 uwzględniając wszystkie działy
-
Z niewielkich nowości jakie dopadły moje B7, to tak jak pisałem kilka postów wcześniej, nowa turbinka z nowszych modeli Audi tj. m.in. A6 C7, A5, A7, chyba A4 B8 też, ale nie jestem pewien. Do wymiany skłoniła mnie w sumie Żonka, bo nieraz mówiła, że wolno się zbiera ten samochód.., tak sobie myślę.. wolno??? Przecież ma prawie 200 koni Jak każdy wie, BRD nie jest kwintesencją wczesnego wstawania, więc wymieniamy, a oto efekty Nie jest mi dane się przewieźć narazie, ale po wykresie widać poprawę4 punkty
-
Jak już pisałem , ładnie kreski wyszły , zazdroszczę tych 45 Nm momentu więcej niż u mnie , turbo masz GTC1549VZ z silnika CGLC z a4 b8.5 , a6 itp , q5 , taka sama jak u mnie Porównałem Twój wykres z moim i jest bardzo podobnie na dole , także przypomnij sobie jazdę moim i będziesz wiedział2 punkty
-
Dzięki Ja generalnie też nie. Ale nie podobają mi się zderzaki customowe, mixy c6 z c7, a chciałem coś delikatnego i wg mnie te graty od maxtona takie są. Nie jakieś wielkie zmiany, ale właśnie takie delikatne - zobaczę jak to siądzie. Czekam tylko na lepszą pogodę ;-) Póki co, wróciłem do czarnych pasów, bo jednak te czerwone wg mnie nie pasują do jasnego wnętrza:2 punkty
-
wierzcie mi ze wystarczy zwykły kanał, jak ktoś ma dostep do podnosnika to jeszcze lepiej jeśli macie podstawową mechaniczną wiedze to mozna ogarnąc temat w 3 godziny1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Oczywiście że spalanie i rozrzady nie dotyczy wątku, bo przecież co kogo obchodzi czy silnik bedzie palił 7 czy 27l, ważne żeby jechac do przodu... rozrzad? Co za różnica czy strzela, co ile się wymienia, jakie koszty. Najważniejsze żeby silnik ładnie wygladal... Nie rozumiem po co te wszystkie wątki na forum dotyczące skrzyni biegów, zawieszenia, silnika i hamulców, wsiadłem do auta i jade to jest dobrze, kij tam ze na zegarach jest hoinka i w kole cos tłucze, grunt ze jedzie. Ludzie szanujmy się trochę, bardzo wiele osób zamiast usiąść przed tv czy nawet z rodziną siada przed komputer i patrzy na forum czy jest cos nowego i zachodzi w głowę jak pomoc, bo zwykly Kowalski szuka pomocy bo mu cos stuka i puka. Tak samo choć by ja pracując po 16h dziennie przez trzy lata i odkładając na wymazony samochod czytałem np ten wątek i dowiedziałem się bardzo wielu rzeczy które mnie ciekawiły i nie raz uzyskałem pomoc czy to przy usterkach czy tez zakupie części... Nie chce tu nikogo krytykować czy tez obrażać, w żadnym wypadku. Chce tylko powiedzieć że forum jest dla nas wszystkich, wszyscy z niego czerpiemy wiedzę i każdy indywidualnie znajdzie odpowiedz na swoje pytanie czy problem, czy to chodzi o rozrzad w silniku czy ile pali. Podziękowania wielkie dla ludzi którzy sluza pomocą i moderatorów którzy w miarę swoich możliwości dbają żeby wszystko było ok...1 punkt
-
To normalka, zaczynają od najmniejszych Kosztów. Tak, tak na szybko wrzuciłem pierwszy lepszy. Nie wnikałem w szczególy opisu1 punkt
-
1 punkt
-
witam długo mnie tu nie było. A więc wpadła wymiana kpl rozrządu wraz z łańcuszkiem i nowymi ślizgami!:) I polecam wszystkim taki zabieg z wymianą łańcuszka. po wymianie rano kompletną cisza a wcześniej parę sekund było słychać łańcuszek dodatkowo wpadł wskaźnik temp oleju. jakbym nie miał wskaźnika doładowania turbo wcześniej sporo założonego to bym kupił v-fiza Ale że już był to dołożyłem kolejny . narazie mało estetycznie na desce ale pomyślę żeby dac w słupek czekam jeszcze dziś na podstawkę pod filtr oleju żeby żeby podłączyć czujnik1 punkt
-
I taką księgową to ja rozumiem Czekamy na kolejny stage1 punkt
-
U siebie regulowałem zderzakiem jak i zamkiem maski. Deczko ciężej maska się otwiera, ale szczelinka odpowiednia.1 punkt
-
1 punkt
-
dlatego ja zawsze podziwiałem ludzi, którzy mówili, że A4 Avant to auto rodzinne i spokojnie rodzina 2+2 się zmieści sam nawet przez chwilę miałem przebłyski na B9.. dobrze, że zrezygnowałem1 punkt
-
Co by nie było że tak u mnie kolorowo tylko... Wczoraj Audi było w serwisie na olejach, filtrach itd, nie podobało mi się trochę zachowanie samochodu podczas jazdy, różne takie dziwne kwestie wchodzą w grę, zrobili mi konkretna diagnostyke silnika, skrzyni etc, po diagnozie autko leci jutro na Mechatronike Ale tak napisze aby sam się pocieszyć, dzisiaj Audi dostanie DP, nagram jakiś filmik aby pokazać jak to mruczy.1 punkt
-
Dekory znacznie lepiej niż ori te lalumniowopodobne. A zapach mmmmmmm , zajefanie pachnie .1 punkt
-
Mam i ja ty chyba masz hammam jak się nie mylę... ja sobie wziąłem samurai i tez jest ?1 punkt
-
Nagaru żadna płukanka i hiper olej nie ruszy, zwłaszcza w smoku. Przerabiałem 2x i to jest jak skała. Kiedyś jak to robiłem to zeszło się w sumie cały dzień ale później wolałem zapłacić mechanikowi 200-300zł i mieć wolną sobotę niż paprać się z tym w kanale, zwłaszcza zimą1 punkt
-
Tak jak pisze Muskel1 - istotne jest czy radio siedziało tam fabrycznie - oryginalnie RNS-D komunikowało się przez Tuner TMC z zegarami i to on odpowiadał za przesył komunikatów na fis czyt. informacje o stacjach radiowych - warto również to sprawdzić.1 punkt
-
Czy RNS-D było fabrycznie w aucie czy ktoś dołożył? Czy mikrofon jest zamontowany? Co znaczy nic nie słychać? Nie słychać rozmówcy przy odbieraniu połączeń, czy czego/kogo nie słychać?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00