Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      34524


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22934


  3. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      10236


  4. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      699


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/01/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
  2. Jeździ ? Niedługo kuracja wzmacniająca u najlepszego speca w tych kategoriach @Łukasz13
    2 punkty
  3. Podłączasz vcds albo byle jaki tester pod obd i masz podgląd korekt na żywo i tak się to stroi. W żadnym 1.8t nie mam podpiętej sondy, a wystrojone były/są na igłę.
    1 punkt
  4. Robiąc dzisiaj klasyczną rundę po Gdyni żeby uspać młodego od razu rzuciła mi się w oczy i na 95% byłem przekonany że to Ty odwiedzenie tematu tylko to potwierdziło PS fotka paparazzi PW Gdynia wita i pozdrawia
    1 punkt
  5. Czteropinowy zielony, z tyłu głowicy.
    1 punkt
  6. Lepiej u dystrybutora lub na stronie z SKV Polska, nie wiem, czy na Allegro jest jakiś oficjalny sprzedawca.
    1 punkt
  7. Siemaneczko! Była chwila ciszy, ale nie próżnowałem ani trochę Po pierwsze, wyrzucenie LED ze świateł mijania to super decyzja... Radio nie szumi, komunikat na FIS nie wyskakuje co minute i nic nie pipczy, światła mniej ale świeci dalej i jest full legal. Zrobi się regenerację lamp i będzie git! W końcu zebrałem się do wymiany oleju z płukanką. Do tego wymieniłem nieszczęsny czujnik poziomu oleju i jak ręką odjął. FIS w końcu czyściutki, że aż trudno się przyzwyczaić jak jade i nic nie pipczy Następnie udało się dorwać komplet oryginalnych błotników w przyjemnym stanie za jedyne 280 zł i do tego tylko 50 kilometrów ode mnie. Niestety pierwszy raz zmieniałem błotniki i przy montażu jeden delikatnie się wgiął, ale praktycznie nic nie widać, a różnica jest zauważalna... No i oczywiście coś z prac na dowód, że tyle ile mogę robię sam Swoje stare błotniki sprzedam i kilka groszy się zwróci, bo szczerze? Na zewnątrz jest słabo, ale od środka naprawdę nie ma z nimi tragedii, nie sa jakoś nadmiernie zjedzone, ranty trzymają się kupy. Dla jakiegoś blacharza-lakiernika z własnym materiałem i sprzętem są do uratowania bez żadnych wątpliwości, a jednak oryginalny błotnik to nie cienka jak papier blacha w zamienniku. W planach pozbycie się AIR BAGA z FIS. Zapłonnik poduszki kierowcy, więc pewnie trzeba sprawdzić kable i kostkę. Przydałoby się też w końcu ruszyć z tymi wahaczami, ale ciężko mi się do nich zebrać. Narożnika listwy progowej dalej szukam, podobnie jak zderzaka. Powoli zaczyna to jakoś wyglądać. Do następnego!
    1 punkt
  8. Należy zmierzyć ciśnienie oleju, jeżeli jest za niskie to ten zawór N205, który nie będzie pracował poprawnie. Jeżeli ciśnienie oleju jest w normie, i czujnik został wymieniony, winowajcą może też być zawór N205.
    1 punkt
  9. 1 punkt
  10. Gdybyś miał V6 albo V8 miałbyś też czujnik także na drugiej głowicy/rzędzie. ALT to silnik rzędowy z jedną głowicą/rzędem cylindrów. Bank 1 oznacza Zylinderbank 1 czyli rząd/głowica pierwsza. Czujnik położenia wałka albo jest do wymiany albo okablowanie tego czujnika do sprawdzenia. Wklej pełny autoscan bo sam nr. błędu nie wystarczy. Tam są zawarte inne dodatkowe informacje. Uzupełnij profil.
    1 punkt
  11. z tego co wiem to z tyłu pasy były bez samonapinacza, więc jest prawdopodobieństwo, że się tylko zaciął. Można spróbować rozebrać, nie powinno być to zbyt skomplikowane, trzeba chyba tylko zdemontować tylny plastik, który chowa pas. Jeśli się nie odblokuje, to wymienić, znikomy koszt.
    1 punkt
  12. zaczynam sezon , może dość późno ale na pewno na 100%
    1 punkt
  13. Coś tam pomodzilem głównie skupilem się nad frontem I żeby optycznie poszła w dol
    1 punkt
  14. Chłopie, najpierw coś załóż na tą swoją piękność a potem pisz, o następnych planach. Na tą chwilę jesteś strasznie gołosłowny, dużo piszesz ale mało robisz.. Ciągle wrzucasz zdjęcia z internetu ale nic ze swojego samochodu. Projektory to są chyba produkowane na marsie, bo już z 3 tygodnie do Ciebie jadą...
    1 punkt
  15. Troszkę polatałem na tych oponkach zarówno po suchym jak i mokrym. Muszę przyznać, że kleją wyśmienicie, ale są nieco hałaśliwe. Mi osobiście decybele nie przeszkadzają - zawsze coś w aucie gra. Także jak dla mnie duży plus na rzecz Uniroyal Rainsport 3 Jakiś czas temu zmęczył mi się alternator. Wspominałem już o zaplanowanej wymianie rolki ze sprzęgłem, ale padło jednak na regenerację powoli trupa. Objawów nie dawał póki co żadnych. Zdradził go "moduł dziennych 30% z długich" - na biegu jałowym miałem z przodu dyskotekę (moduł włącza "dzienne" przy wykryciu napięcia 13.5V). Stojąc na włączonej klimie miałem ładowanie 13.4-13.5V, także na skrzyżowaniach nieźle musiało to z zewnątrz wyglądać Stan bebechów: Gdzieś na forum spotkałem się z informacją, że do wyciągnięcia alternatora należy ściągnąć dolot, a że w 1.8T wiąże się to też ze spuszczeniem płynu chłodzącego, bardzo nie chciałem tego po raz kolejny przerabiać. Miejsce się znalazło: Coś się też ruszyło w sprawie plastrowego frontu. Moim skromnym zdaniem oklejenie chińskiego grilla czarną folią zrobiło robotę. Co myślicie? Poza tym audiczka jeździ, intryguje i cieszy:
    1 punkt
  16. Wpada nowy gwint i kilka innych gratów, tak poza tym to bezawaryjnie kolejny rok zleciał
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...