Skocz do zawartości

Ranking

  1. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34524


  2. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      2177


  3. marcin_kam

    marcin_kam

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      18


  4. chopin

    chopin

    Klubowicze


    • Punkty

      1

    • Postów

      610


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12/10/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zwykłe RADIO SYMPHONY, niestety nie ma BT .
    1 punkt
  2. w końcu soft w ECU dojrzał i można było shamować auto, nie wiem ile to jest po strojeniu rok, dwa...
    1 punkt
  3. Od generacji B8 ładujemy tylko na wyznaczonych punktach, ze względu na obecny system zarządzania energią (BEM), który rejestruje ilość pobieranej oraz ładowanej energii. Jeżeli podepniesz ładowanie bezpośrednio na klemy aku, omijasz BEM i system tego nie rejestruje. Teoretycznie można plusowy podpiąć bezpośrednio na klemę aku ale minus musi być koniecznie przymocowany do masy (miejsca na karoserii). Podepnij odpowiednią dla Twojego aku ładowarkę w wyznaczonych miejscach pod maską, czyli jeżeli masz aku AGM, powinieneś podpiąć pod ładowarke do AGM.
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. 1 punkt
  6. Zmień koło kompresora na mniejsze i rób korektę softa.
    1 punkt
  7. No to gratulacje . koło 400km samym softem owszem do osiągnięcia, choć 410 wg. mnie trochę naciągane ale może zdrowa sztuka. W vcds wchodzisz w pomiary rozszerzone i zaznaczasz co Cię interesuje do zlogowania. Paliwo leję 98 raczej na orlenie bo mam po drodze i w zasadzie oprócz źródełka to jest najtańsze od strony głogowa, czasem na shellu lałem 95vpowera na tanim wtorku jak wiedziałem, że będę spokojniej jeździł. Ale chyba nie ma reguły jaka stacja bo akurat ostatnio oddawałem auto na program, zalałem na orlenie i było tragiczne, cofało zapłony i moc taka sobie.
    1 punkt
  8. A ja już widziałem kilka razy posty, że nadmiarowe oringi załatwiały sprawę, wiadomo, nie jest to rozwiązanie długotrwałe bo i nadwymiar w końcu się zniszczy przez bujający się PD, ale czasami warto spróbować niż pakować kupę pieniędzy w inne rozwiązanie, nawet tu był temat i pamiętam, że pomogły takie oringi...
    1 punkt
  9. Uff, całe szczęście, że schwytaliście wraz z policją sprawcę tego incydentu, szacunek
    1 punkt
  10. Panowie mam pytanie , około 7 miesięcy temu wymieniłem pasek wielorowkowy wraz z rolkami , dokładnie mówiąc cały komplet , wczoraj odpalam auto i słyszę popiskiwanieokej jest teraz zima , temperatura około-2 ale to raczej nie ma nic do rzeczy, czy jest możliwość, że jakość tego kompletu była tak słaba? Podsyłam link allegro.pl ALLEGRO.PL Dziś jeszcze jedną rzecz zauważyłem ,że podczas rozruchu auta wyskoczył komunikat o niskim poziomie akumulatora ,dodam ,że auto ma już 10 lat i od nowości jest ten sam aku? Panowie polecicie jakiś dobry,sprawdzony akumulator?
    1 punkt
  11. Co mowi opel do rdzy ? - witam w moich skromnych progach....
    1 punkt
  12. Niee, ja mam CGWB Jeżeli nie dzwoni przy każdym odpaleniu to jeździć obserwować
    1 punkt
  13. @Pucek Ty masz taki motor
    1 punkt
  14. Nawet spoko to wygląda, ale lusterka mi tu teraz nie pasują, albo w kolor auta albo w kolor felg
    1 punkt
  15. "kolego" dominika6c6 masz na prawdę dobrego mechanika.. te pompy cykają zawsze, jako drugie auto mam B9 roczne z przebiegiem 27 tys km.. i tez cyka.. usłyszeć cykanie wtryskiwaczy? życzę powodzenia.. wtryskiwacz CR piezoelektryczny w nowych jednostkach otwiera się nawet 5 razy na jeden suw pracy tłoka. wiec przy 1000 obr daje to ponad 20 razy na sek! (wiem bo swego czasu napisałem dość obszerną pracę na ten temat na Politechnice Poznańskiej) A poza tym "padalec" kolegi powyżej przejeździ więcej niż Twoje Q5 czy moje B8 razem wzięte i nie ważne czy na oleju z Maca czy innym gównie.... sam takiego szukam w idealnym stanie już od dłuższego czasu. A dobrego mechanika co ma pojęcie jak coś zrobić to się szuka ze świeczką. Bo rozkręcając układ nie jesteś w stanie bez rozbierania pompy stwierdzić czy już są opiłki, jeżeli je zobaczysz to już jest po ptokach.. A jeśli jeszcze nie to całkiem możliwe ze w układzie krąży już mnóstwo nie widocznych gołym okiem.. Wiec szacunku i pokory dla Innych co okazują się pewną wiedzą i doświadczeniem bo Twój "padalec" prawdopodobnie szybciej skończy na lawecie niż kolegi B6. Pozdrawiam
    1 punkt
  16. Nie lepiej Ci vagiem na stałe wyłączyć jak przeszkadza To jest tak że samochód wyposażony w ASR musi posiadać ABS. Przy ostrym przyspieszaniu ASR powinien przyhamować koła i odciąć zapłon(kontrolka z wykrzyknikiem powinna zamrugać). Bez ASR nie może być ESP. Odpowiada on za stabilizację toru jazdy i kontrolka przy poślizgu również powinna zamrugać. Przyciskiem można to wyłączyć, wtedy kontrolka cały czas się świeci.
    1 punkt
  17. Tak. Polski język, znajomy zna koleś co potrafi coś takiego zrobić i wszystko mu wyświetla wszystko po polsku tylko za taką usługe chce 150zł
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...