Skocz do zawartości

Ranking

  1. siemian

    siemian

    Klubowicze


    • Punkty

      3

    • Postów

      2655


  2. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      8623


  3. H4mm3R

    H4mm3R

    Moderator


    • Punkty

      2

    • Postów

      4133


  4. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      22923


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/03/22 uwzględniając wszystkie działy

  1. olej mechanizm róznicowy: - G 055 190 A2 - 1.3 litra zamienniki: - Ravenol DGL 75W85 LS GL-5 - Febi FE48785 - Motul MOTYLGEAR 75W85 korek spustowy: - WHT 005 623 A - M22X1,5X11
    1 punkt
  2. Dokładnie, robisz taki bypass jakby. Ta czarna kostka na przewodach od Chińczyka to kostka rzeńska a w nią wpięta jest męska. Musisz je rozpiąć. Jak już rozepniesz, wepniesz do niej (do tej pustej części ) dwa przewody, które uprzednio wypniesz z czerwonej kostki od przycisku od ręcznego. Czyli wypinasz przewód brązowy z pinu nr. 6 oraz szaro-niebieski z pinu nr. 5. Następnie te dwa przewody wpinasz do pustej czarnej kostki, na piny które będą odpowiadały osadzeniu pinów w czarnej kostce z dwoma przewodami (brązowy do brązowego). Następnie czarne kostki spinasz ze sobą a dwa wystające przewody z czarnej kostki od Chińczyka wpinasz w czerwoną kostkę od hamulca ręcznego, w miejscu w którym wypiąłeś te 2 przewody , czyli brązowy na pin 6 a niebiesko-biały na pin 5.
    1 punkt
  3. Założyłem czarne ringi ale sam niewiem. Chyba jednak zostawie chrom. Tył obowiazkowo będzie czarny.
    1 punkt
  4. No bardzo dobra robota
    1 punkt
  5. Taka mała ciekawostka. Nasze B9 z trójstrefową klimą, mają możliwość dogrzewania wnętrza pojazdu resztą ciepła z silnika. W tym celu po zgaszeniu silnika i zapłonu wystarczy przycisnąć pokrętło ustawiania temperatury na panelu klimy (strona kierowcy). Klimatyzacja przez 15 minut będzie wtłaczać ciepłe powietrze do wewnętrza pojazdu. Przydatne gdy np. siedzimy w aucie na parkingu i czekamy na żonę aż skończy zakupy
    1 punkt
  6. Może być sam zacisk z adapterem zwrotnice mam chyba że masz inne niż seria w B7
    1 punkt
  7. Wyślę Ci zwrotnicę z zaciskiem do przymiarki
    1 punkt
  8. Rozebrać cały dolot, szukać zniszczonych czy przetartych plastików. Zrób logi dynamiczne żeby wykluczyć awarie zaworu lub przepustnicy.
    1 punkt
  9. nieszczelność w dolocie ? - jedna z możliwości
    1 punkt
  10. Niestety trzeba o nią dbać, bo jak jest brudna i wyślizgana to już efekt jest mizerny... Na ten moment wybrałbym całość w perforowanej skórze, w innym wątku kolega wrzucił do siebie taką i wygląda mega.
    1 punkt
  11. Jakby ktoś zastanawiał się co tu jeszcze można do B7 wrzucić, to pochwalę się moim nowym setupem. Zaciski Akebono, które już dość długo u mnie są. Nawet nie ma czasu kiedy umyć Nowe adaptery i tarcze z Golfa 8 R 355x34. Tarcze z bardzo dobrego materiału, mimo aluminiowego dzwona ważą prawie 13kg. Całość siedzi idealnie, klocek w całości pokrywa się z tarczą. Jestem miło zaskoczony jak dobrze to hamuje.
    1 punkt
  12. Napędzając ten temat pokazujecie tylko jakimi klaunami jesteście. To nie Wy karmicie trola, to trol karmi Was, skutecznie.
    1 punkt
  13. Ludzie trzymajcie , za chwilę bd zdjęcie dywaników bo są na wyposażeniu od Niemca .
    1 punkt
  14. Nie wiem czy śmieszne, bo prawdziwe. Żona zapomniała wczoraj zajrzeć do zamrażalnika, wskutek czego zaistniała nagła potrzeba zakupienia czegoś na obiad. Zapytała grzecznie na co mam ochotę, więc odpowiedziałem, że chętnie spędzę niedzielę z żoną w łóżku... Niestety żona miała inne plany, które byłem zmuszony skonfrontować z moimi, a w zasadzie zaakceptować te nie własne...Tuż po 9 tej udaliśmy się zatem po mrożonego dorsza, brokuły i paczkę frytek do Lidla (niedziela handlowa), odległego od miejsca zamieszkania o całe 200 m. W tym celu musiałem odśnieżyć auto -na szczęście nie trzeba było skrobać szyb - i zagrzać go. Rozumiecie chyba, że nie mogłem pozwolić, by tak dystyngowana kobieta taszczyła w niedzielę siaty z zakupami. Już po niecałych 10 minutach oczekiwania, małżonka pojawiła się u drzwi... włączyłem jeszcze podgrzewanie fotela pasażera, bo co jak co, ale do dziś pamiętam słowa tatusia, że świat się kręci koło d*py... Jak ktoś ma pecha, to mu kamień z serca spada prosto na odcisk, no i taki pech właśnie mi się przytrafił. Otóż w lidlu były promocje. Żona z zapale zakupowym kupiła po dwa komplety przyborów kuchennych (jakieś łyżki cedzakowe, noże do filetowania, łopatki do naleśników itp). Przy okazji dowiedziała się, że drugim lidlu są promocje na zabawki, gry planszowe i kolorowanki dla dzieci, co porządnej babci nie mogło ujść uwagi. Po około pół godzinie pojawiła się z zakupami (ja zwykle siedzę w aucie nie uczestnicząc w zakupach, by nie rozpraszać zbytnio małżonki). Tak więc nie mogłem podekscytowanej małżonce odmówić okazji zwiedzenia drugiego lidla... No i znów przysłowiowy kamień z serca spadł... no wiecie... Towar już przebrany, niewiele zostało... No cóż, bywa. Ruszamy - o naiwności ludzka - sądziłem, że do domu, ale nie... Nie mogłem odmówić grzecznej prośbie małżonki, by odwiedzić jeszcze Lidla w Rybniku (daleko nie jest, jakieś 12 km), więc... wiecie... Po kolejnych 30 minutach spędzonych w aucie na sklepowym parkingu, zobaczyłem uszczęśliwiona małżonkę pchającą wyładowany zabawkami wózek. Oczywiście pomogłem towar wyładować, odwiozłem też wózek na miejsce i ruszamy w drogę powrotna. No wiecie, jak toś ma pecha, to mu kamień... z serca... na odcisk...Dowiedziałem się, że małżonka w szale zakupów nie kupiła rzeczonego dorsza, ani frytek, jak również brokułu. Chcąc nie chcąc, wróciliśmy do pierwszego lidla (tego najbliżej domu), gdzie po dorszu zastała już tylko kartka z ceną...Nie było też sensu kupować brokułu i frytek, a że już minęło południe plany obiadowe przesunęły się na kolację, na którą na prośbę małżonki przygotuję placki po węgiersku... Wyjęta z zamrażalnika szyneczka z dzika już chyba będzie się nadawać do krojenia, bo wstawiłem do letniej wody, więc tylko naskrobać i zetrzeć ziemniaczki, cukinię, cebulę, doprawić i wiecie... W przypływie radosnych uczuć powiedziałem małżonce, że na 35 rocznicę ślubu zabiorę ją na wycieczkę na Tasmanię, a na 40 rocznicę po nią wrócę...
    1 punkt
  15. Kamera jest jedna i można z grubsza założyć że wszystkie a4 w PL ją mają, do rozpoznawania znaków musisz mieć virtual cockpit albo analog ten większy kolorowy licznik oraz nawigację. Nie trzeba żadnej maty, tutaj nazywa się to parametryzacją ale jest to tylko wgranie odpowiedniego softu. Zrobisz to VCP ale czy masz VCP? Prócz tego można sobie uruchomić asystenta świateł drogowych (co polecam) oraz lane assist. Lane assist jest OK ale tylko jeśli wymienisz manetkę (cały 'pająk') na wersję z przyciskiem do aktywacji/dezaktywacji tej funkcji. Bez manetki możesz kodowaniem uruchomić sobie to na stałe ale szczerze to nie da się z tym jeździć. Nie raz pociągnęło mnie na wysepkę czy nawet na czołowe w mieście, nie mówiąc już o jeździe gdy spadnie śnieg Ja sobie włączam to na trasy (minuta obd11) i co raz patrzę ogłoszenia za niedrogą manetką. Co do lane assist działającego bez przerwy to widziałem na którejś z grup wpis człowieka który takie coś oferuje i wspominał o parametryzacji kamery pod 'nowego lane assist', cokolwiek by to nie znaczyło. Podejrzewam że po prostu wgrywa soft od nowszej kamery. Jak gdzieś doczytam to dam znać bo u siebie też będę chciał to zrobić. Trzeba tylko pamiętać że to jest asystent, a nie wirtualny kierowca. Mnie denerwuje to upomnienie które włącza się na prostej mimo tego że trzymam ręce na kierownicy i pilnuję drogi, z drugiej strony sam lane assist i ostrzeganie wibracją o zjeździe z pasa ruchu uznaję na trasie za pomocne.
    1 punkt
  16. Poduchy silnika meyle, mogę polecić póki co qbrew temu co mowia ludzie, poducha skrzyni lemforder a odbój przedni to chyba febi
    1 punkt
  17. Witam w moim kolejnym maula. Dzisiaj zajmiemy się montażem systemu HomeLink czyli nadajnika otwierającego bramę wjazdową lub garażową. W pierwszej kolejności sprawdzamy czy nasz moduł komfortu przyjmuje kodowanie!!!. Manual oparty jest na sterowniku komfortu 8K0907064CQ. Poniżej lista części jaka będzie nam potrzebna do pracy. SPIS CZĘŚCI : - 8K0 907 410 Sterownik bramy garażowej model 2008-2012 - 4G0 907 410 Sterownik bramy garażowej model 2012-2015 - 8k0 907 179 A Mocowanie sterownika - N104 066 02 śruby 3 szt. - 8E0 971 934 Wtyka 4 PIN do sterownika bramy garażowej - 000 979 009 E PINY 3 szt. (1 kabelek 2 PINY) - 000 979 135 E PIN 1 szt. do bezpiecznika - *** np. 8T0 947 139 D PANEL podświetlenia podsufitki w wersji pod HomeLink *** kupujemy w zależności od wyposażenia !!! (szyberdach , solardach itd.) - 4B0 971 978 B wtyka 6PIN (do przycisku HomeLinka) - 000 979 009 E PINY 4 szt. ( 1 kabelek 2 PINY ) Na koniec opis zakodowania bram w homelinku, dla wszystkich którzy mordują się z Hormannem. 1. Naciskamy przycisk kodowania nowych pilotów na napędzie Hormann i trzymamy (najpierw zacznie mrugać szybciej potem zapali się na stałe, wtedy puszczamy) w ten sposób kasujemy wszystkie piloty 2. Wsiadamy do samochodu naciskamy dwa skrajne przyciski i trzymamy (najpierw pali się stale, potem zacznie szybko mrugać i na końcu zgaśnie, wtedy puszczamy) w ten sposób kasujemy wszystkie kody ze sterownika 3. Naciskamy wybrany klawisz który chcemy zakodować i trzymamy (mruga na przemian szybko z przerwą na pojedyncze mrugnięcie, aż zacznie mrugać powoli, wtedy puszczamy) jesteśmy w trybie programowania 4. Idziemy na przód samochodu i w odpowiedniej odległości (u mnie około 50cm) naciskamy i trzymamy przycisk na pilocie do momentu 3 krotnego potwierdzenia kierunkami 5. Naciskamy jednokrotnie klawisz programowania na napędzie bramy 6. Wsiadamy do samochodu i naciskamy 2 razy po 3-4 sek. programowany przycisk homelinka 7. Ustawiamy banan na twarzy 8. Programujemy pozostałe piloty do naszej bramy przez jednokrotne naciśnięcie przycisku programowania na napędzie, a potem przytrzymanie odpowiedniego przycisku na pilocie. Autor manuala dokłada starań, aby publikowane w tym poradniku treści były rzetelne i pomocne, jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za skutki działań podejmowanych w oparciu o te treści. Kopiowanie, cytowanie, przerabianie/edycja tekstu oraz dalsza dystrybucja są zabronione. Wykorzystywanie go w innych miejscach, bez podania źródła (link do manuala), będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej. Copyright © Audi A4 Klub Polska. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    1 punkt
  18. Tu zdjęcie przewodów z prawej strony z lewej jest identycznie Zderzak masz moim zdaniem za nisko, te mocowania na belce mają regulację powinieneś je troszkę wykręcić żeby zderzak siadł wyżej.
    1 punkt
  19. Marek nie trzeba , dziś miałem ten sam problem nie wiedziałem jak wyciągnąć tablice , z początku myślałem ze jest na zatrzaski ale coś ciężko szło i spojzałem i tam są wkręty , jest ich 6 dwie po bokach i dwie na środku .
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...