Skocz do zawartości

Ranking

  1. Langista

    Langista

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      8623


  2. Tomnik

    Tomnik

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      552


  3. sosim

    sosim

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      44


  4. dekiel 13

    dekiel 13

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1436


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/26/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja bym 'czepił' się napędu teraz skoro dżwięk jest słyszalny tylko pod obciązeniem podczas jazdy. Daj auto na podnośnik odpał ,włącz 3 kę i niech zasuwa. Może wtedy zdiagnozujesz wreszcie .
    1 punkt
  2. Podpowiem Ci. Przeczytaj jego ostatni post(wypowiedź) z 21 grudnia.
    1 punkt
  3. @hak64 może takie pismo sporządzić.
    1 punkt
  4. Dodatkowo nie jest to kierownica z A4 jeżeli dobrze widzę? Musisz mieć takie przyciski multifunkcji aby to działało.
    1 punkt
  5. Potwierdzam, od RM 2022
    1 punkt
  6. U mnie w polifcie z 2021 nie jest. Dopiero RM 2022 jak dobrze kojarzę.
    1 punkt
  7. Pora pochwalić się nowym nabytkiem. Po dość szybkiej sprzedaży A5 (link do tematu niżej) nie wiedziałem za bardzo co chcę kupić. Na pewno miał być diesel i automat. Chodziło po głowie kolejne A5 ale z lepszym wyposażeniem i Quattro albo nawet A7 C7 lub A6 ale jakoś stwierdziłem że jak mam wywalić taką kwotę za samochód to nie kupię auta starszego niż 2015. Gdzieś z tyłu głowy od początku miałem jeszcze B9 w Avancie ale koniecznie w pełnym sline, no i pewnej niedzieli zrezygnowany brakiem nowych ogłoszeń na Otomoto od kilku dni -znalazłem ją na Facebooku. Trochę nie licząc na cud, że jeszcze jest napisałem do właściciela no i maszyna ruszyła. Po wstępnych oględzinach przez znajomego i sprawdzeniu historii pojechałem po nią: Troszkę o niej: Rocznik: 2016 Przebieg: 182.000km w dniu zakupu Silnik: R4 2.0 TDI 190 KM Quattro DETA S-tronic 7 biegów po sofcie silnika i skrzyni w R-performance. 225KM i 475NM Kolor: Mythos Black LY9T Z wyposażenia: zewnętrzny Sline, matrixy, virtual cockpit, panorama, aktywne zawieszenie, oświetlenie ambiente, radary, lane assist, czarny sufit, sportowe fotele pół skóra z alcantara, sportowa kierownica, klima 3 strefy, grzane fotele, klapa elektryczna, elektrycznie składane lusterka, android auto, VIM, hak elektryczny, czarne szyby z tyłu i pewnie jeszcze coś o czym zapomniałem, Z modyfikacji poprzednika: Nie hejtuję bo technicznie auto jest porobione. Rozrząd, oleje w silniku, skrzyni, dyfrze zrobione, Zostało wymienić olej w mechanicznej części skrzyni. -dokładka przód Maxton -przedłużenie spojlera klapy Maxton -ppf na lampach przednich, krawędziach drzwi, pod klamkami i progu bagażnika. -dystanse 15mm(zdjęte bo na 18" była komedia) -dekle felg czerwone też zmienione od razu -owiewki szyb(wywalone od razu po wjechaniu na podwórko) -srebrne lustra i relingi (znów mam więcej roboty z dechromingiem) Poniżej kilka zdjęć jeszcze poprzedniego właściciela: I u mnie po modach po zakupowych. Co do planów jak zawsze jakieś sa: -pełny dechroming: grill, ramki, dyfuzor, końcówki, emblematy DONE -koła 20" lato Rotor S5 8W DONE -koła 19" zima 5V Spoke DONE -montaż autohold -może jakiś eibach prokit (nie wiem jak to się ma do aktywnych amorów) -koniecznie hamulce mocniejsze 350/330 z S4 B9 DONE -kiera Sline ścięta i gałka biegów -na pewno jakaś korekta lakieru choć nie jest źle jak na czarne auto -tylni dyfuzor z polifta DONE i pewnie 1000 innych dupereli jak najdzie ochota:D Lepsze zdjęcia będą jak pogoda pozwoli i czas.
    0 punktów
  8. Na pewno musisz zmienić tunel środkowy z wejściem na radio 2din. Jeżeli chodzi o głośniki to nowe, używane? Wszystko zależy od sprzedających. Szukaj ofert sprzedaży.
    0 punktów
  9. Trochę w temacie ucichło, ale to nie znaczy że nic się nie dzieje. A wiec od początku. W grudniu w ramach prezentu od @Gandzior_B5, @Prezes_ATNT oraz narzeczonej dostałem coś bardzo ciekawego i nie spodziewanego ?zacisk z a6c6 pod tarcz 345mm montaż praktycznie od razu i już siedzi. Mega różnica w jakości hamowania, w przyszłości jeszcze na pewno siądzie 288 lub 300 na tył, ale to w swoim czasie. Kolejny mod to już wcześniej wspominany licznik, w końcu się udało znaleźć czas na niego i tutaj wielkie podziękowania dla @Banan, robota profeska i szybka I w końcu nadszedł ten dzień gdy a4 przestała być już deili, wiec można trochę zaszaleć. Wczorajszy zakup od @monthrey12, wpadło koło, razem mieliśmy rozterkę czy siądzie do czarnego koloru, ale ku naszemu zdziwieniu siadło i to jak?, ale oceńcie sami, jestem ciekaw waszych opinii A dokładnie Arceo Monaco 19” 8.5j przód 9.5j tył Z modami nie stopujemy, realizujemy kolejne pomysły i tak w dobrej cenie zakupiłem blendę z kamera cofania od a6c6 stan idealny, aż w szoku byłem Ostatni temat który pewnie zajmie najwiecej czasu i dość sporo wątpliwości, zakupiłem pokrywę bagażnika USA, ale ze zwykła wygląda mało zachęcająco to postanowiłem dodać jej lotkę, ale samo przyklejenie to trochę mało to wpadłem na pomysł żeby zrobić ja jako całość z klapa, może znacie lakiernika, lub kogoś co ogarnia takie nietypowe tematy i by się podjął, pomysł jest ? Jak na razie tyle, zobaczymy co sezon przyniesie jeszcze ?
    0 punktów
  10. 220km przepis po kosztach: sprawny silnik, dp zamiast kata, wtryski 320cc, drugi ic z bexa, turbo k03s, paliwo 98.
    0 punktów
  11. 0 punktów
  12. Coś na poprawe humoru ? 318300440_195747909606552_3944451107679604886_n (1).mp4
    0 punktów
  13. W tym temacie dyskusja toczy się o modelach B6 lub B7. Dla B9 szukaj tematu w odpowiednim dziale.
    0 punktów
  14. Jakbym miał zrobić listę porównawczą dwóch zupełnie innych aut z tej (w sumie) samej epoki - Audi RS6 i tego, co Mercedes oferuje w AMG w latach 2015-2017 (nie wchodząc w porównania ich napędów, bo jednak AMG to RWD i jest "ciut" bardziej drapieżny, i nie wybacza tak, jak RS). Co jest w Audi słabe: - leniwe szyby i to, że nie mogę ich automatycznie zamknąć po zgaszeniu silnika (strzelam, że to da się dokodować i pewnie nie jest jakoś mega udokumentowane jak) - elektronika i ta ilość informacji na desce rozdzielczej, która po prostu przytłacza na pierwszy rzut oka. Trochę czasu się do tego trzeba poprzyzwyczajać. - podwójny komunikat o tym, że "your mobile device is in the car" ?! Po co mi to? - ACC i niemożność dobierania prędkości o 1km/h... poza tym tempomat nie trzyma prędkości na górce (rozpędza się), co jest dość osobliwe i pewnie też da się dokodować... - zawsze trzeba wajchą na P dać po zgaszeniu - praktycznie każdy Merc robi to automatycznie. ...Ale za to: - lewarek od skrzyni jest tam gdzie powinien być, a nie przy kierownicy (każde nie-AMG) albo pod łokciem (AMG GT-S) - auto hold - jest po prostu genialny, sposób załączania i "jakość" odpuszczania (w Mercu jest zawsze to "czknięcie" przy odpuszczaniu holda, czy to w cywilnym aucie, czy AMG, czy przy ceramice) - ogólnie hamulce i ich praca jest po prostu genialna... (znów - ceramika, może to to) - genialne zawieszenie (jak już wspominałem - DRC w trybie komfort pracuje równie komfortowo jak airmatic w W222 albo W218). Porównywać się nie da, bo AMG to sztywne deski bez zawieszenia i nie można tego porównywać w kategoriach daily drivera, jak ktoś ma już po 40tce... - ton wydechu - jak kolega petro-maniak to określił - AMG ma bardzo "suchy" dźwięk, a ten jest o wiele bardziej "mięsisty". No i ton pop-bangsów to jakby porównywać szybko-strzelającą armatę dużego kalibru w RS6 i "kałacha" w trybie full-auto w AMG. Dwa zupełnie inne światy. Jedno i drugie uzależnia w zupełnie inny sposób, chociaż powiem uczciwie, że Merc jest o wiele bardziej wściekły i przewidywalny jeśli chodzi o to co się dzieje w wydechu (RS jest jakiś taki czasem ospały i nie chce się "bawić" w pop-babgs). W RSie ten wydech się bardziej "czuje" po d*pie, w mercu on po prostu strzela za każdy razem w trybie race, i nie da się go nie słyszeć. I tym stwierdzeniem (oraz tym, że jednak Audi oferuje "o wiele więcej samochodu" w tych samych pieniądzach) zamknę chyba swoją przygodę z AMG i przeprowadzę się na trochę z Affalterbach do Inglostadt, bo mnie urzekł ten RS niemiłosiernie...
    0 punktów
  15. a to to nie Wymieniam co 15k. Nie mozesz porownywac uzycia innego oleju (ktory nie jest rekomendowany przez producenta) do zmiany interwalu. Wybor oleju o innych parametrach anizeli zaleca producent silnika moze doprowadzic pewnie nawet do zatarcia silnika, natomiast skrocenie interwalu nie moze zrobic nic zlego - wiec sarkazm nie zadzialal
    0 punktów
  16. Olej jak olej. Ma spełniać normę producenta. Weź na palec, poliż i wybierz smaczniejszy skoro z wiedzy zgromadzonej w internetach nie potrafisz się zdecydować.
    0 punktów
  17. Wygląda zaj....ście! Wszelkie eSlajnowe dodatki są tu zbędne. Koło, zawias, hamulce robią lepszy efekt niż nie jeden Competition na seryjnym (sportowym) zawieszeniu.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...