Jeżeli przekaźnik multi ten nad nogami kierowcy zostawiłeś - to wtedy jeden kabelek czujnika cofania dajesz na pin 7 wtyczki multitronika, a dugi do masy ( pin 8 wtyczki multitronika )
Dodatkowo dajesz mase na pin 4 wtyczki multi i masz juz załatwione dzialanie rozusznika.
Jak już przekaźnik wywaliłeś i zrobiłeś połaczenie zasilania rozrusznika to wtedy robisz tak jak kolega napisał
Gaz jest zle wyregulowany, a na benie korekty mieszczą się w normie więc nie ma błędu.
Znajdź kogoś kto to ogarnie, bo wiecznie będziesz zadawać pytanie, a tu nikt szklanej kuli nie ma.
Niestety. Ale moja decyzja o sprzedaży nie jest ostateczna, fakt wystawiłem ogłoszenie, ale coraz bardziej jestem przekonany o jego wycofaniu i zostawieniu sobie tego auta. Szkoda mi go, a tym bardziej, że mam wszystko już zrobione pod własne upodobania
Aby mieć to tak jak w oryginale to do czujnika wstecznego na pin nr 3 musisz pociągnąć (+) z bezpiecznika S231(15A). Natomiast pin nr 2 z czujnika musisz dociągnąć do 10-pinowej brązowej kostki w lewym słupku A i podłączyć do kabla na pinie nr 8 (niebiesko-czerwony).
Tutaj muszę przyznać, że w B9 w wymienionych sytuacjach automatyka bardzo dobrze działa. Ja zawsze obserwuję kiedy załącza światła mijania (czy oby przełączył). Zaświeca się wtedy oświetlenie ambiente i mapa przełącza się w tryb nocny. Jak do tej pory nie musiałem sam interweniować.
Z tego co pamiętam w sterowniku bcm1 jest nawet opcja Regenlicht (światła w deszczu). Gdy pada deszcz i czujnik deszczu uruchamia wycieraczki, światła przełączają się na mijania.