Skocz do zawartości

Ranking

  1. pelonek1

    pelonek1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2177


  2. MaTeo85

    MaTeo85

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      2847


  3. MarioR34

    MarioR34

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      83


  4. przem8

    przem8

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      10232


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/19/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Not thet is not an oil, just dirt from the system. My case, I changed antifreez and put on a new antifreeze container, I drove for a while, I mean a month or two and then the dirt appeared. I change Antifreez again a new antifreez tank and now all is well. So its a some kind of dirt , im talking about my car ,it is a possible that old owner long time ago pour some sealant in radiator , maybe , just maybe , but i did change a radiator , so maybe some dirt left and end up in my container , or its just normal sistem dirt , a normal bicause its an old car . It may be best to wash the system with some liquid for that, I don't know what's liquid name, but as my mechanic told me to say with that liquid you drive for a week and then that wash the system for you and then you change the antifreez again and put a new container. Never put a sealant in the car , better fix it . At least the aftermarket part for him is cheap , even a premium Nissens is 110 -160 euro for engine radiator , 80 - 140 euro for Nissens for air condition radiator , this is for example .
    1 punkt
  2. To zwykły brud, po co wlewałeś uszczelniacz do chłodnic? To bardziej szkodzi jak pomaga. Nawet nie wiesz jak z.czasem.kanalynwodne potrafią być brudne w samochodzie, a w dieslach jest jeszcze gorzej z powodu chłodniczki EGR, bo tam najczęściej miesza się płyn ze spalinami.
    1 punkt
  3. To jedź do @Łukasz13, zrobi Ci też na miejscu. Polecam.
    1 punkt
  4. Nie robi, a z resztą za tyle co woła to ze trzy 1.8t by zrobił u "normalnego" tunera.
    1 punkt
  5. Ściągnij i nagraj soft z tej strony RNS-E Firmware | RNS-E Europe Firmware RNSE.PCBBC.CO.UK RNS-E Custom Firmware, VIM, Digital Speedo, SD Card Maps nagrywaj najwolniej jak się tylko da na dobrej jakości CD. Może radio ogarnie.
    1 punkt
  6. Chyba plastik ale w drzwiach bym zmienil może, pomyślimy pierwsze co to w dół i koło bo obniżone te auta to jest petarda
    0 punktów
  7. Zapytałem o listwy bo występują podświetlane , ale bardzo ciężko zdobyć ,, ja tylko raz miałem. Fajnie się tym lata , to fakt . Miałem i mam - potwierdzam , co prawda w benzynie , ale bardzo fajne auta . Z takich drobnych modów , to lusterko wewnętrzne proponuje zmienić na to bez ramek
    0 punktów
  8. to jest plecionka, moze Ci troche teraz smierdziec w aucie
    0 punktów
  9. No mimio ze Rotor jest oklepany to tutaj siedzi jak złoto to prawda
    0 punktów
  10. Rotiform SPF albo Rotor ale ten z b8 co mi został 19x8,5 et43 bo on siada idealnie na równo z buda w tym a3
    0 punktów
  11. Thx Coś tam może się pogrzebie jeszcze w tym roku…
    0 punktów
  12. the s-line front is already in the garage. I'm not doing anything right now because I have my second car audi a7 grounded. I need to replace the seal of the box - the output to the shaft because it sweats. later still the front suspension and engine mounts are in poor condition. also there are still a few things to do more important than converting to s-line versions
    0 punktów
  13. W niektórych wersjach po deaktywacji s/s i wyłączeniu klimatyzacji przyciskiem OFF silnik zaczyna narywać.
    0 punktów
  14. Wolę podjechać nawet te kilkaset km, niż w ten sposób to robić.
    0 punktów
  15. daj VIN filtr paliwa tylko ori
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...