Skocz do zawartości

Ranking

  1. Anelson

    Anelson

    Pasjonat


    • Punkty

      4

    • Postów

      207


  2. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      3

    • Postów

      22798


  3. janusz75

    janusz75

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      285


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      1

    • Postów

      34515


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/24/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Daj znać jak wygląda na pierwsze odczucia jak jest wykonany bo jestem ciekaw:) . Myślę że odczucia będą pozytywne i będzie to działało długo i szczęśliwie;) . O Hepu nie potrafię znaleźć negatywnej opinii ?. Tam dają tylko 5 gwiazdek- krótka piłka ?
    1 punkt
  2. Zrobiłem mały research. Febi/SWAG źle mi się kojarzył bo czytałem o tym jak awaryjne, czy jakkolwiek wadliwe te rozrządy były w silnikach 2.7/3.0TDi oraz 2.4 V6 jak kiedyś pierwotnie interesowałem się Audi A6 C6 - naczytałem się o wtopach, a i pakują te firmy zamiennie w pudełkach - wciąż jak poczytasz o ich zestawach w necie można niezłe rodzynki znaleźć. Stąd mój lekki niesmak na myśl o tych markach. Szedłbym w HEPU - firma ta naprawdę przykłada ogromną wagę do jakości i precyzji produktów. Na rynek łańcuchów/napinaczy dopiero wchodzą ale myślę, że warto. . Czytanka na podsumowanie. Oczywiście wybór należy do Ciebie. Wszystkie opcje tutaj są ok. Ja się wtrąciłem bo szukając kiedyś doszedłem do wniosku że nie ma lepszej opcji jak HEPU. A i w SNR-NTN się zakochałem. To takie marki co aż się uśmiech na twarzy pojawia na samą myśl o nich. Nie wierzę że te ich zestawy nie są dobre. Poprostu z doświadczeniami związanymi z tą marką. Ich pompy wody to mistrzostwo świata. /de-wAssets/img/technisches-publ-PL/Zrzut-ekranu-2020-11-24-o-12.26.42.png Prawdy i mity o łańcuchach w napędzie rozrządu - HEPU® Autoteile WWW.HEPU.DE
    1 punkt
  3. Jeden napinacz+ łańcuch - chyba warto byłoby zajrzeć do wariatora tam, zaworu ciśnienia i tych rzeczy wokół skoro będzie na wierzchu. Popychacze widzę robi borsehung - więc w niego bym celował . Nigdy się nie zastanawiam nad różnicami cenowymi. Ufam danym markom i się nie zawiodłem do tej pory. Febi/SWAG z niczym genialnym mi się nie kojarzy. HEPU natomiast robi wszystko naprawdę solidnie i jest to produkcja niemiecka jak analizowałem temat dawno temu. Fajnie że mają swój zestaw. Dużo słyszałem różnych opinii. Jedni mówią że łańcuch można jakikolwiek w miarę dobry, a założyć obligatoryjnie napinacz z ASO ten drogi. Ja napisałem co ja bym założył. . Nie wiem czy jest lepsze czy gorsze od oryginał bądź febi/swaga. Ostatnio za500 zl kupiłem snr/ntn półoś która wyglądała rewelacyjnie - czym ona jakościowo różnic się ma od drogiego SKFa chociażby. Nie wiem:) . Są takie ceny to trzeba się cieszyć. Nie widziałem jakiejkolwiek osoby zawiedzionej firmą HEPU - febi/swagiem już owszem. A OE przestałem ufać odkąd na chińskich częściach widzę wybite Audi/VW jak kupuję dekielki z chin lub nie wiem uchwyt trójkąta ostrzegawczego. A no i czujniki temperatur w moim odczuciu lepsze robi borsehung poza ASO. U mnie 327 tyś łańcuch z tyłu i napinacz wciąż oryginalny. Mimo iż naprawdę miałem ochotę zmieniać zwyczajnie nie było i nie ma takiej potrzeby. Pewnie to pochodna nadmiernego wymieniania oleju i testowania co lepszych produktów oraz filtrów od wielu lat. Od wielu wymian oleju stosuje Meguin 5w40 i wyciszyl mi wariator na zimnym silniku. Ogólnie na te wszystkie podzespoły ma największy wpływ właśnie olej jego jakość + jakość filtra:) . Tym dłuższa żywotność im większa dbałość o te podzespoły użytkownika .
    1 punkt
  4. Hej . Osobiście gdybym miał zmieniać kupiłbym zestaw HEPU napinacza i łańcucha. allegro.pl ALLEGRO.PL
    1 punkt
  5. usunąć zawleczkę i rozłącz... oczywiście trzeba to robić umiejętnie... tak aby nic nie połamać... z niektórymi połaczeniami trzeba trochę "powalczyć" bo oring uszczelniający jest "suchy" i nie ma lekko... ale dasz radę... usuń zabezpieczenie i powoli rozłączaj...
    1 punkt
  6. Do stronika wchodzi 7.5l oleju, spuszczasz 6.8-7 l. Wiec.... Poza tym nie rozumiesz jednej ważnej rzeczy, olej w stroniku nie jest elementem ukladu przeniesienia napedu, służy tylko i wyłącznie do smarowania i chlodzenia sprzegiel oraz mechatroniki , to samo tyczy się przekładni CVT. Co innego jest w TIPie, tam olej stanowi jeden z elementów przeniesienia napedu i można pokusić się o dynamikę ale ogarnięty w temacie mechanik wie jak zrobić to bez dynamiki i z takim samym skutkiem.
    1 punkt
  7. Musisz się pogodzić z tym, że Cię wydymali, a nie wrzucać skopiowanych tekstów.
    1 punkt
  8. Mimo wszystko należy manualnie zmierzyć panujące ciśnienie aby wykluczyć błąd wskazania czujnika.
    1 punkt
  9. Trzeba się wpiąć w magistralę olejową i zmierzyć jakie panuje rzeczywiste ciśnienie oleju.
    1 punkt
  10. Przy okazji majówki w Lublinie też odwiedziłem forumowicza Daron7. Fakt C6 polift ale też 3,0 TDI Tip+Q. Soft silnika i skrzyni z całą ekologią na pokładzie, reszta seria. Poniżej wykres.
    1 punkt
  11. Witam wszystkich, Od czwartku posiadacz Audi A4 B8 2009
    0 punktów
  12. Albo nie potrafisz czytać albo nie rozumiesz tego co czytasz, albo nie czytałeś od początku do końca. https://a4-klub.pl/topic/456407-czujniki-parkowania-w-a4-b9/?do=findComment&comment=5656178
    0 punktów
  13. https://a.aliexpress.com/_Eyfgrgz tu masz cała instalacje przod.
    0 punktów
  14. @MarioR34Thanks mate ! On the roof is insulation (wool) + this yellow vapor barrier on top From B7 i only have this DRL switch Module is universal (https://allegro.pl/oferta/automatyczny-wlacznik-swiatel-dziennych-modul-led-przekaznik-automat-12v-6773590932) i have original automatic switch with Twilight sensor so if position lights switch on my DRL starts. I have on on halogens beams. Check this topic ? https://a4-klub.pl/topic/227985-montaż-modułu-drl-w-światłach-drogowych/ As i remember i dont have any problems with mirror (check yt channel Total Technik) but sometimes i want burn my car too hahahha (changing v158 from climatronic....) @Mukade93Zgodze sie z Toba,ze tak by było duzo lepiej Ale wole zeby w razie w był do wszystkiego dostęp,boczek też wykleiłem pianka i czuuuuć roznice na plus (duza robote sam boczek zrobił wlasnie) Spokojnie dalej Audi Poluje na B8.5 z USA Jeszcze dwa wycieki w avanturniku musze ogarnac,oliwe zmienić bo juz czas i bedzie trzeba sie rozstac..
    0 punktów
  15. Witam Szanowne forum. Z tej strony fan A4. Zaczęło się od b6 1.8t, następna była b7 2.0tfsi a teraz czas na zmianę i zawitała b9 2.0 tdi. pozdrawiam całe forum!!!
    0 punktów
  16. Na pewno nie teraz, ale nie wykluczam, że na następny sezon. W ostatnie 4 miesiące i tak 50/60 wpakowałem ?
    0 punktów
  17. To że teksty skopiowane to się zgadza.Ale czy mnie wydymali to nie jestem taki pewny.Sam jestem mechanikiem (nie samochodowym)w przemyśle ciężkim,mam do czynienia z przekładniami,reduktorami, pompami vacum,prasami itp.Oczywiście serwisuję je ,naprawiam itd.Wiem np.ile oleju zalewam do nowej jednostki a ile zalewam oleju na wymianę do jednostki która już pracowała.Ot takie porównanie
    0 punktów
  18. Małe spy photo, jeszcze podłokietniki będą na nowo obszyte Wleciał gwint kw v2 i progi w carbonie
    0 punktów
  19. Jak się od razu nie wrzuci dużych hebli to póżniej trzeba za ten błąd ponownie płacić . Nowe osłony i tarcza 390 mm . Jutro wrzucę fotki zacisków .
    0 punktów
  20. Panowie co trzeba za moduł dokupić żeby to grało ?
    0 punktów
  21. Cześć Po wielkich bólach udało się w końcu skompletować hamulce do A3, przód to każdemu znane Porsche Macan na tarczy 340 a tył S3 8V 310mm, całość złożone na tarczach OZ Sport i klockach Ferodo, nowy płyn hamulcowy i osłony tarcz tez na miejscu @tomekhxc i @Wandej dzięki za graty a @H4mm3R dzięki za pomoc w ogarnięciu lakierowania, sam napis zrobiony u mnie na miejscu tak jak w b8 metodą sitodruku. Wleciały też letnie rolki bo zimowe Pompeje nie wchodzą na zacisk dlatego pójdą na sprzedaż. Zaciski Wiadomo wrzuciłem też powłoki ale nie było czasu na fotki, wleciało to samo co do B8 czyli Kolor zrobiłem taki sam jak w B7 i powiem szczerze mogłem taki sam sobie zrobić w B8 Bo całość na żywo naprawdę fajnie wygląda i jednak ten kolor mi mega siedzi, z resztą oceńcie sami Trzymajcie się ! Pozdr !
    0 punktów
  22. po co wycinales dziury w tej macie butylowej, takie wygluszenie nic nie da, tak powinno byc w calosci zamkniete
    0 punktów
  23. Very nice , i love the look of your car , loved , maintained i did read the topic and watching it closely. I have a few questions , what is that on the roof on the garage is it insulation? What is the part number for DRL , module is from b7 i presume , and what did you need to do to DRL start working except module , light switch with auto and switch next to it with DRL ? Once i dismantle the mirror ( oly this like in the picture) from the car , and when i try to put it back it was an nightmare , then my friend tried , no angle , no way to put it back , no amount a pressure to it , won't get back in the place , I put back the screw and drive it to dealership i was so mad i wanted to burn the car . If you have an video or somthing how to do it i must replace mirror once again , i wont to do it by maself
    0 punktów
  24. Panowie problem rozwiązany - dopompowałem każdą z opon i problem minął.
    0 punktów
  25. dla potomnych: występowały dwie długości paska... wystarczyło założyć ten krótszy 1572mm i klikanie znikło... przez ten czas zdążyłem wymienić napinacz, sprzęgiełko alternatora, a na samym końcu pasek który był przyczyną ?
    0 punktów
  26. Siema Eibach Sportline założony, minęło zaledwie kilka dni, więc jeszcze się nie ułożyły ale że miałem koła poskładane to już wszystko wrzuciłem Rotor z B8 19x8,5 cala et 43 na oponie Falken Azenis 225/35/19 Wrzuciłem powłokę, ja zawsze z resztą CarPro Dlux i CarPro Gliss Auto brudne, chodź na zdjęciach nie widać, na szybko zrobiłem dziś fotki, jak dla mnie Eibach Sportline to za mało, ja to bym wrzucał gwint ale to nie ja latam na co dzień, miało być praktycznie i jest, chodź nadkola w sedanie są ogromne i 19x8,5 et 43 nie robi w ogóle wrażenia na 8V gdzie w a3 8P już było prawie na styk, nie wiem sam jak dla mnie za duże et i chyba zostawię te koła na zimę a na przyszłe lato coś innego założę, trochę sytuacje poprawiła by opona 235 a nie 225 ale takie miałem, praktycznie nówki po poprzedniej więc założyłem i tam musiały takie być opony bo springi tak siadły że by szurało... Jak sprężyny się ułożą to zrobię jakieś foty, te na szybko pod domem, ale na chwilę obecna tak to wygląda... Pozdr!
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...