studziany Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 WRC ma rację, ale nie do końca Jeśli przekładacie moduł z E na F to fakt faktem będzie plug&play, ale pod instalację którą macie w aucie. Nie będą wam działały Auto-światła, CLH, fotochrom. Tutaj trzeba dorezać całą instalację. Pamiętajcie, że po wymianie MCE trzeba go przyuczyć nowego VIN. Chociaż i bez tego przyuczenia moduł będzie pracował prawidłowo.
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 WRC ma rację, ale nie do końca Jeśli przekładacie moduł z E na F to fakt faktem będzie plug&play, ale pod instalację którą macie w aucie. Nie będą wam działały Auto-światła, CLH, fotochrom. Tutaj trzeba dorezać całą instalację. Pamiętajcie, że po wymianie MCE trzeba go przyuczyć nowego VIN. Chociaż i bez tego przyuczenia moduł będzie pracował prawidłowo. Hmm czegoś tutaj nie rozumiem, czytałem że tylko ciągnie się kabelki od fotochromu i clh? Czyli jak mam włącznik auto z literką B i zmienię moduł to nie będzie działał?
Dranek Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Kurcze ja głupi miałem okazję kupienia modułu ale chciałem jeszcze poczekać i teraz patrzę że już druga okazja mi przeszła koło nosa no a z lustrem tak jak mówisz masakra jakaś...mówisz że już masz wszystko ale założyłeś czy czekasz na lustro? Włącznik z auto już założyłem i śmiga, clh też mam założone ale jeszcze nie podpięte. Znajdę lustro to dopiero wezmę się za rezanie całego moda. Ps. ten moduł był za 180zł co go chciałeś kupić? Jeżeli tak to chyba ja Ci go sprzątnełem. WRC ma rację, ale nie do końca Jeśli przekładacie moduł z E na F to fakt faktem będzie plug&play, ale pod instalację którą macie w aucie. Nie będą wam działały Auto-światła, CLH, fotochrom. Tutaj trzeba dorezać całą instalację. Pamiętajcie, że po wymianie MCE trzeba go przyuczyć nowego VIN. Chociaż i bez tego przyuczenia moduł będzie pracował prawidłowo. To wiadomo, że trzeba ciągnąć instalację tu jest wszystko opisane: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=73634.0;highlight=fotochrom Mi najbardziej chodziło o przejście z E na F i jeżeli jest p&p to
studziany Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Tak jak napisałem, przejście z E na F jest bezproblemowe, ale pod istniejącą waszą instalację. Auto-światła będą działały prawidłowo z lusterkiem fotochrom. Prawidłowo tzn.,że światła włączą się automatycznie przy zapadaniu zmierzchu. Bez czujnika światał przy włączeniu w pozycji AUTO światła zapalą się z automatu zawsze po przekreceniu stacyjki (taki tryb skandynawski )
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Ps. ten moduł był za 180zł co go chciałeś kupić? Jeżeli tak to chyba ja Ci go sprzątnełem.No był był ale luzik prędzej też miałem okazję i czekałem czekałem aż sprzedał koleś Ja też będę przechodził z E na F i chodzi mi o to czy jak założę nowy moduł to będzie włącznik auto chodził? Bo do reszty to wiem że trzeba pokombinować z kabelkami...
Dranek Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Tak, będzie Ci chodził bez żadnego problemu.
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Tak, będzie Ci chodził bez żadnego problemu. No i o to mi chodziło a resztę trzeba będzie wyrezać jak już skompletuję resztę gratów :gwizdanie: narazie na półce leży sobie włącznik drl i clh...
Dranek Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 No i o to mi chodziło a resztę trzeba będzie wyrezać jak już skompletuję resztę gratów :gwizdanie: narazie na półce leży sobie włącznik drl i clh... Od czegoś trzeba zacząć. Z resztą ja od włącznika clh taż zaczynałem...
studziany Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Ja jak zbierałem graty przyjąłem inną strategię - ze względu na problem ze znalezieniem lusterka do B6 postawiłem sobie ultimatum, że nie zaczne zbierania gratów, zanim nie znajde lusterka. Graty bez lusterka to jak kran bez wody Poza tym żona mi wydzielała kase na poszczególne elementy
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Od czegoś trzeba zacząć. Z resztą ja od włącznika clh taż zaczynałem...Nie no kupię jeszcze moduł i narazie chociaż to założę żeby clh chodziło, a potem jak już się trafi lustro to dołożę
wrclaguna Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Bardzo ciezko dorwać lustro z czujnikiem swiatła a zwłaszcza kolor czarny Jak tylko sie pojawi moment znika Jak coś sie pojawi to wkleje tu linka
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Bardzo ciezko znalzezc lustro z czujnikiem swiatła a zwłaszcza kolor czarny Jak tylko sie pojawi moment znika Jak coś sie pojawi to wkleje tu linka Nono to będzie wojna na forum hehe
wrclaguna Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Tu chyba jest tylko trzeba spytać czy ma małe mocowanie sprzedajacego . http://moto.allegro.pl/lusterko-wsteczne-wewnetrzne-fotochrom-audi-a3-8p0-i2042963011.html
studziany Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Mi się udało czarne dorwać za 250 zeta. Ale to był fart. Tak jak WRC pisze, tylko jak się pokazało - od razu kupiłem bez chwili zastanawiania się. Potem troche robiłem w gacie czy wszystko będzie śmigało. Ale po podłączeniu wszystko OK więc micha sie śmieje
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Tu chyba jest tylko trzeba spytać czy ma małe mocowanie sprzedajacego .No tak tylko ja potrzebuję czarne
studziany Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Pany okazyja ale niestety do B7: http://allegro.pl/audi-a4-b7-kombi-lusterko-wewnetrzne-i2079309550.html Jakby ktos potrzebował.
wladi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Poprosimy więcej takich linków może się coś trafi
bobikos Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Jestem po wymianie MCE na wersję High z B7 i do jeśli chodzi o kabelkomanię to opiszę kilka własnych spostrzeżeń: 1. światła mijania - tutaj w ogóle nie musimy ciąć, kabli. Jako że w wersji High nie idą one przez bezpieczniki to można zrobić taki myk, że kable żółto-biały i żółto-czarny wypinamy ze skrzynki z bezpiecznikami i prowadzimy bezpośrednio do MCE, piny są takie same więc wystarczy wypiąć z jednego miejsca i wpiąć w drugie. Możemy wtedy zlikwidować gruby żółty kabel idący od włącznika do skrzynki z bezpiecznikami oraz obydwa bezpieczniki. Jest to rozwiązanie takie jak w oryginalnej wiązce High. Pozostaje tylko dodatkowy żółty cienki kabel idący do pokrętła regulacji wysokości świateł - można go podłączyć pod np. kabel żółto-czarny lub wsadzić na osobnym bezpieczniku (S10) - tak to jest rozwiązane w B7. 2. światła stop -W przypadku przeróbki na B7 nie trzeba ciągnąć żadnego przewodu na prawą stronę. Punkt zbiorczy dla przewodów świateł stop znajduje się w wiązce tuż pod grubymi czerwonymi kablami idącymi od szyny zasilania. W tym miejscu przychodzi kabel od czujnika przy pedale i połączony jest ze wszystkimi trzema światłami oraz kablem idącym do komputera silnika. Wystarczy w tym miejscu rozdzielić poszczególne światła i podciągnąć do MCE. W B7 nie występuje przewód biało-czerwony. Jeszcze kilka rzeczy znalazłem, które można było zrobić inaczej, ale jako że robiłem to miesiąc temu, zdążyłem już zapomnieć.
bobikos Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Bobikos, wątki Ci się pomyliły W zasadzie i tak i nie... Sprawa świateł mijania jest aktualna zarówno dla B6 jak i przy przejściu z B6 na B7, ale masz rację że może bardziej post pasowałby do swapu MCE do B7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się