mcich Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Mam kilka pytań do forumowiczow. Stalem sie posiadaczem takiej a4 niespelna 3 tygodnie temu i nurtuje mnie killka pytan. Na jedynce i dwojce slyszalne sa spod maski dzwieki szorowania (wrecz jakby ktos ciagnal lopata). Oczywiscie przy tak glosnym dieslu niektorzy moga powiedziec, ze nie slysza ale o dziwo slyszal to nawet sasiad laik jak podjezdzalem do niego na podworku. Malo tego, przy ruszaniu chodzi skrzynia (6 biegowka reczna). Czuc na lewarku, ze kazde ruszenie z miejsca powoduje jego przesuwanie sie (przyznaje, ze jezdzilem kiedys uazem i tez tak bylo ale poza tamtym, jeszcze w zadnym aucie mi sie to nie zdarzylo. Jeszcze jedno male pytanie nie zwiazane z silnikiem (ale jak juz pisze to wole o wszystkim w jednym miejscu) a dot. hamulcow - sa slabe. Klocki sa grube (przod na 20 tys. tyl na 7 tys), tarcze calkiem nowe, plyn hamulcowy wymieniony a jak zaczynam hamowac delikatnie przy 100-150 to baaaardzo slabo lapia - jak sie ostro nacisnie to i zahamuja. Auto stalo wczesniej ze 3 miesiace ale przez ostatnie 3 tygodnie zrobilem juz z 600 km i to dosc ekstremalnie wiec chyba powinny sie juz ulozyc. Przjezdzilem wczesniej setki tysiecy km autami z grupy VW i przyznaje, ze tu sa najslabsze hamulce - moze ktos cos podpowie? Z gory dzieki za kazda podpowiedz, Pozdrawiam, nowicjusz a4
wrclaguna Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 jak jestes z WAWY to napisz do kolegi jaro4444 to cos na pewno pomoze
POPO Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 nic dodać nic ująć to BRD z tym szuraniem i ruszającym lewarkiem to się nie przejmuj ten model tak ma
turdzi Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 nic dodać nic ująć to BRD z tym szuraniem i ruszającym lewarkiem to się nie przejmuj ten model tak ma zapewne chodzi ci o hamulce lesli chodzi ci o szurszanie przy schodzeniu z obrotow to wszystko w normie , to turbo tak ma. Co do hamowania to......nie am nic gorszego jak auto stoi , ale pamietaj ze BRD z Q i do tego w Avancie wazy dobre 1600KG a ma jeden tloczek i srdnice ledwo 312mm.Seryjne hamulce sa w tym aucie a prawde slabe. a tak BTW wpisz sobie BRD i wszytko znajdziesz , lacznie z rzeczami o tyrych nie chcial bys wiedziec
mcich Opublikowano 21 Września 2010 Autor Opublikowano 21 Września 2010 Kurcze Panowie nie zalamujcie mnie. Przesiadlem sie wlasnie z vectry i wydawalo mi sie, ze tu bedzie jednak spory przeskok jakosciowy. Audi to jednak winien byc jakis synonim jakosci. Ruszajaca sie skrzynia????? Nie mowie o luzie na lewarku - mowie o tym, ze przy ruszaniu czy na jakichs wertepach czuc, ze skrzynia chodzi. Czy to jest naturalne? Co do tych szuran to uspokoiliscie mnie, dzieki. Co do tych hamulcow to rowniez jestem nieco wkurzony. Sa koszmarnie slabe. Czasem obawiam sie, zeby rozpedzajac sie w kogos nie wjechac. Zamiast hamowac to czuc jakby lekkie bicie (ale nie z powodu krzywych tarcz bo te sa prosciutkie i nowiutkie) tylko jakby klocek nie dociskal do tarczy cala powierzchnia. Ale dzieki wielkie za kazda cenna podpowiedz. Dzieki
Flyer Opublikowano 21 Września 2010 Opublikowano 21 Września 2010 Ja tam ruszajacy sie lewarek widzialem w wielu autach Ruszajaca sie skrzynia? Sprawdz moze poduszke pod skrzynia...
piotrsob1 Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 no lapie lewarek u podstawy i czuje jak pracuje cala skrzynia. Malo tego przy redukcji biegu, przy ostrej jezdzie, pojawilo mi sie juz ze dwa razy takie pukniecie donosne. Czuje, ze troszke musze poujezdzac to auto zeby sie w nie wczuc. Na razie przyznam, ze jakos ciezkawo jezdzi mi sie nim jezdzi chociaz dynamicznie i przy tym mocno kosztownie ( paliwo ) . No niestety, kucyki trzeba czymś nakarmić, chyba że pójdą na trawkę to może będzie troszkę taniej ....... :gwizdanie:
turdzi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 no lapie lewarek u podstawy i czuje jak pracuje cala skrzynia. Malo tego przy redukcji biegu, przy ostrej jezdzie, pojawilo mi sie juz ze dwa razy takie pukniecie donosne. Czuje, ze troszke musze poujezdzac to auto zeby sie w nie wczuc. Na razie przyznam, ze jakos ciezkawo jezdzi mi sie nim jezdzi chociaz dynamicznie i przy tym mocno kosztownie ( paliwo ) . to masz kolego wyrabana lub urwana poduszke pod skrzynia ........ z tymi hamulcami , to pojedz lepeij do kogos zanim sobie krzywde zrobisz , bo slabe to mialem na mysli ze moze nie sa takie jak w porsche ale jakejs mega tragedi to tez nie ma.
FiodoRR Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 u mnie heble są ok. Jak wynieliłem klocki na nowe to przez pierwszy tydzien połtora miałem problemy z hamowaniem (tarcze mialem juz dojebane i klocki musiały sie doszlifowac) ale generalnie jest ok. kupiłeś pewnie jakaś padake (moze była bita) i teraz wychodzą problemy..
rusektdi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 2.0 tdi brd auta specjalnej troski...
Musashi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 2.0 tdi brd auta specjalnej troski... brd to nie auto tylko silnik... uwielbiam wypowiedzi bez tresci
smughos Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 Radzilbym narazie nie narzekac Te problemy o ktorych piszesz to tak naprawde nic nadzwyczajnego przyzwyczaisz sie U mnie tez szura najczesciej przy zmianie biegów ale lewarek sie nie rusza a co do hamulcow to u mnie rowniez jest problem od nowosci wymienialem je juz 3 razy i za kazdym razem wydaje mi sie ze bedzie lepiej a jest tak samo, szczegolnie jak sa troche rozgrzane to naprawde jest slabo musze pomagac sobie redukcja. Teraz poszukuje kompletu od s4 bo jest spora roznica. Przygotuj sie lepiej na zatykanie sie wtryskow bo w tych modelach to naprawde dramat, u mnie rowno po przejechaniu 30.000 zatkaly sie pierwszy raz pozniej po 60.000,przy 80.000 mialem wymieniane wszystkie na gwarancji a teraz po 92.000 auto stoi w serwisie padly wtryski,dpf i pol silnika do wymiany bo walki sie posypaly.
turdzi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 smughos jak jezdzisz tak jak jezdzisz to co sie dziwisz ze zakatowales motor......do TDI R4 a nie RS4 V8
fethorus Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 tak jak koledzy pisza przyzwyczaisz sie a ten przeskok to jest tak audi piszczy szura zgrzyta ale dalej jezdzi a inne nie
turdzi Opublikowano 22 Września 2010 Opublikowano 22 Września 2010 skonfrontowal to czyjas a4 w tej wersji??? Pozdrawiam, Maciej Ps. zawsze dotychczas w kazdym aucie skrzynia byla sztywna razem z rama auta a tu jakby chodzila razem z zawieszeniem no mowie ci pewnie masz zerwana poduszke.Poejdz lepiej do mechanika na kanal i ci od spodu zobaczy.Kazdy lewarek chodzi delikatnie ale sa to milimetrowe ruchy.Jesli ci cos stuka to znaczy ze cos jest nie tak.
Proof Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 Jeździłem BRD z Quattro i nie miałem takich objawów,masz albo walniętą poduszkę albo przestawioną skrzynię,może to być naprawdę niewiele. Co do hamulców są słabe,warto wymienić na te od 3.0tdi.
turdzi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 te stuki pochodzily od tego, ze pekl jakis nit przy wsporniku poduszki. Nadal jednak czuje jak skrzynia ogolnie chodzi na wszelkich nierownosciach i przy kazdym ruszaniu i hamowaniu (wszystko czuc na lewarku). Dopoki tego z kims nie skofrontuje bede tak wkurzony, ze brak slow. Male pytanie. Czy w efekcie nawet malej stluczki (bo taka dotknela auto) moglo nastapic np jakies przesuniecie tej skrzyni? Podobno tylko jedna poduszka pod silnikiem lekko sie poci ale rzekomo nie warto tego wymieniac. A ja jako laik zachodze w glowe jak w jakimkolwiek aucie skrzynia moze byc chociazby minimalnie ruchoma. Czekam na razie na kolege z Warszawy na konfrontacje tematów. Pozdrawiam, jak cmoknal centralnie przodem np: w slup , drzewko lub znak to pewnie.Audi ma brdzo wysuniety silnik i kazde mocniejsze udezenie prozdem moze skutkowac przesunieciem silnika i napedu w tedy jednak poszedl by rozrzad itp. itd. Widziales jak i gdzie auto bylo uszkodzone ?
skipy Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 ile ci takie autko pali ? trasa miasto mieszany? oczywiscie przy dynamicznej jezdzie
mcich Opublikowano 28 Września 2010 Autor Opublikowano 28 Września 2010 w trasie, jakbym sztywno caly czas dawal 110 jakies 5,5, niestety kazde musniecie gazu wybija od razu na 6,5 srednia. Taka srednia srednia do 140 to jakies 7,5 (w miare stabilne trzymanie predkosci). Porzadna jazda 160-200 daje jakies 15 . W miescie w totalnych korkach 15, przy w miare umiarkowanym ruchu 10-11. Srednia srednia miasto jakie 11, srednia srednia trasa jakies 7,5-8 . Nie wiem czy to duzo czy malo ale licze sie, ze skoro jest co przycisnac, plus szerokie opony (235) plus quattro to swoje musi wziac. Krotko go na razie mam ale tak jak mowie, za te przyjemnosc trzeba placic.
Musashi Opublikowano 28 Września 2010 Opublikowano 28 Września 2010 masakrycznie duzo, tyle 3.0 tdi pali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się