mirq Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Moze to zbieg okolicznosci ale miesiac po tym jak pojawil sie ten dzwiek auto wpadlo w tryb awaryjny(brak mocy), turbina po czyszczeniu, moc wrocial, dzwiek pozostal :| mipq
tomek11 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 A ja zaślepiłem egr i dzwięku nie mam i autko mocniejsze
drzewko23 Opublikowano 6 Września 2009 Opublikowano 6 Września 2009 Witam Panowie, Mam A4 od kilku tygodni 2,5 TDI 180 PS i jest świeżo po wymianie rozrządu i wszystkich możliwych rolek także PK, Auto ma nowe regenerowane turbo bo niby był wirnik nadpalony. I powiem wam że też mam takie charbotanie jak schodzi z obrotów (nie zawsze i tylko gdy zmieniam biegi na luzie tego nie ma - przynajmniej nie zauważyłem). Przed oddaniem mechanikom był ten sam dzwięk wiec mysle ze ten typ Tak MA
kszaku Opublikowano 30 Października 2009 Opublikowano 30 Października 2009 Witam, Mam podobny problem w A4 1.9TDI z '04, przejechane 216tyś. Jeździłem po różnych macherach i klapa, w serwisie WV powiedzieli mi że na 90% to jest turbina ale nie dali 100% pewności diagnozy. Pozdr
rafalgsm Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam panowie ciągniecie temat bardzo rozlegle i wiem o czym piszecie,miałem ten sam objaw gdy turbo schodziło z obrotów zaczynało szurać.Działo się to na biegu jałowym jak i podczas jazdy.Pozatym zdażało się gdy rano ruszałem do pracy po nocy jak silnik zimny działy się cuda z mocą po 5 min od odpaleniu się stabilizowało ale szuranie zostawało.Wiec jadę do swojego mechanika a on od razu mówi tak że turbo jest przeładowywane "PS. czasami było nawet słychać ulatujące ciśnienie" i mówi czyszcze nie turbawki z nagaru na kierownicach.Wymontował wy piaskował i złożył autko jak nowo narodzone.Nie szura nie muli i zasuwa. POZDRAWIAM
Plugibugi Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 witam panowie mam taki sam problem i bylem u majstra i twierdzi ze to turbina ale czy to prawda kto to wie ??? i ze po czyszczeniu lub regeneracji powinno przejść tylko tak czytam czy jest sens wydawania takiej kasy jak to nie pomoże czy ktoś ten problem rozwiązał proszę o odpowiedz:.... pozdrawiam klubowiczów....
Aydaho Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 witam panowie mam taki sam problem i bylem u majstra i twierdzi ze to turbina ale czy to prawda kto to wie ??? i ze po czyszczeniu lub regeneracji powinno przejść tylko tak czytam czy jest sens wydawania takiej kasy jak to nie pomoże czy ktoś ten problem rozwiązał proszę o odpowiedz:.... pozdrawiam klubowiczów.... nic nie pomoże - jest i ma być. Albo się przyzwyczaisz albo wymienisz wszystkie zawory, EGR, kat, turbo etc etc ...a najlepiej zmienić na 2,0 - wtedy nie bedzie
wypsiu Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Tak jak pisze Aydaho nic nie pomoże,tylko kasę wywalisz a szuranka i tak powróci więc radyjko pod głosić i delektowac się jazdą Ps. Mnie szuranko dopadło przy 150 tyś km obecnie mam 220 tyś km i po za szurankiem wszystko jest w najlepszym porządku, a uwierz mi że za wszelką cenę chciałem to naprawić a kolega mechanior powiedział mi nie przejmuj się jeździj to jest NORMALNE
Zenonek Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 [quote nic nie pomoże - jest i ma być. Albo się przyzwyczaisz albo wymienisz wszystkie zawory, EGR, kat, turbo etc etc ...a najlepiej zmienić na 2,0 - wtedy nie bedzie Hehe, ja mam 2.0, tylko a6, i mam to samo, przeczytalem cale 29 stron i dochodze do wniosku ze nie ma sensu szukac, skoro nikt tu nic nie znalazl... a mam to od kad kupilem autko, jakies 16tys km.. Pz
wypsiu Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 No właśnie tylu właścicieli tych wspaniałych aut nie może sobie z tym poradzić i każdy z nas był u innego mechaniora no to widocznie musi tak być i trzeba się do tego przyzwyczaić Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa jak wygląda sprzedasz takiego autka z Szurankiem
wypsiu Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 No właśnie tylu właścicieli tych wspaniałych aut nie może sobie z tym poradzić i każdy z nas był u innego mechaniora no to widocznie musi tak być i trzeba się do tego przyzwyczaić Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa jak wygląda sprzedasz takiego autka z Szurankiem u mnie teraz w okolicy 70 C na tzrecim biegu jak odpuszcze gazu podczas gdy turbo się wkręca - jest glośne metaliczne szurnięcie - ale jeszcze turbo działa więc spoko no i się coś zaczyna pierdzielić - trze coraz głośniej i to nawet na jałowym chyba wymiana sie szykuje Ciekawy jestem co będzie po wymianie turbawki czy nastąpi cisza i szuranko cię opuści na zawsze Ps. wiesz może ile kilometrów przejechałeś już z szuraniem
ocinus Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Koledzy ja wymieniałem suszarkę i silnik po zatarciu i tak dalej jest ten dziwny dźwięk. W Leonie i golfie IV też tak było przy suszarkach ze zmienna geometria łopatek. Bez obrazy Ci co piszą że po wymianie wszystko ucichło to albo mieli turbo do wymiany bo miało takie luzy że coś obcierało albo po prostu nie przyjmują do wiadomości że dźwięk dalej jest.
mikoli Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Na stronie 22-giej tego wątku pisałem co robić aby szuranko zniknęło, ciekawe czy ktoś próbował tego ? Czepiacie się wszystkiego, a sprawa jest prosta, skoro po odpięciu wężyka ze sterowania turbiny dźwięk niknie to gdzie szukać przyczyny ? [br]Dopisany: 27 Listopad 2009, 21:59_________________________________________________Fakt, że popuściłem jeden obrót ograniczenie turbiny, bo późno wstawała (a to widać w grupie 011 BS), ale dźwięk jest praktycznie niesłyszalny, a skoro jest i występuje, jako szuranie to chyba nie jest OK
Zenonek Opublikowano 30 Listopada 2009 Opublikowano 30 Listopada 2009 A6 C6 2.0 TDI jak pisalem u mnie tez wystepuje to szuranie , jak spada z odrotow, i im wiecej dam my w pi...czke, tym bardziej szura przy spadaniu z obrotow. Wczoraj rozebralem turbine, wyczyscilem i nic jej nie dolega luzow nie ma, no moze granicach 0.3 mm na boki, zadnych otarc, zadnych wyciekow. Kierownice pracuja normalnie. Zamowilem nowe uszczelki do tego co wyjalem z autai i N75, zakladam w srode, dam znac czy pomoglo Pozdrawiam.
Qraczek Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 mnie tez szura.... raz ciszej, raz głośniej - czasem w ogóle nie ma... ale generalnie jest..... również przeczytałem wszystkie posty w tym, temacie i ewentualny ogrom możliwości mnie rozbraja....
Aydaho Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 mnie tez szura.... raz ciszej, raz głośniej - czasem w ogóle nie ma... ale generalnie jest..... również przeczytałem wszystkie posty w tym, temacie i ewentualny ogrom możliwości mnie rozbraja.... generalnie to oznaka że turbo się kończy a przynajmniej wymaga refreshu - w moim starym zawalone sa kierownice ale wypadałoby i uszczelniacze wymienić
Qraczek Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 po "odswiezeniu" jaka moze byc jego żywotność ? zakładając poprawne używanie turbawki ?
Pablo_banita Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 generalnie to oznaka że turbo się kończy a przynajmniej wymaga refreshu KOLEGO !!! Ludziska wymieniali turbiny (ja również) a dźwięk POZOSTAŁ Kilka postów wyżej piszesz że nic to nie da a teraz że da - o co Tobie biega? Ograniczenie wychylenia kierownic jak ktoś to napisał około 20-stej którejś strony, załatwia sprawę ale połowicznie (przynajmniej w moim przypadku) powstał lag który dla mnie był nie do zaakceptowania. Dodam jeszcze tyle że byłem kiedyś w GODULA MOTORSPORT i sam on posłuchał, wzruszył ramionami i powiedział : "no i co?" Tyle że mnie to strasznie wq......
Aydaho Opublikowano 2 Grudnia 2009 Opublikowano 2 Grudnia 2009 generalnie to oznaka że turbo się kończy a przynajmniej wymaga refreshu KOLEGO !!! Ludziska wymieniali turbiny (ja również) a dźwięk POZOSTAŁ Kilka postów wyżej piszesz że nic to nie da a teraz że da - o co Tobie biega? Ograniczenie wychylenia kierownic jak ktoś to napisał około 20-stej którejś strony, załatwia sprawę ale połowicznie (przynajmniej w moim przypadku) powstał lag który dla mnie był nie do zaakceptowania. bo tak ludzie pisali - opierałem się na ich doświadczeniach. U mnie po wymianie turbo dzwięku nie ma więc to ewidentnie turbo. A jeżeli już mamy turbo z przelotem większym to być może czyszczenie kierownic pomoże. To proste - niewiem czego tu nie rozumiesz Nie ma się co denerwować na klubowiczów tylko jeździć - turbo i tak trzeba będzie kiedyś wymienić - więc dopóki tylko słyszysz dekompresje doładowania nie ma co panikować - ja z tym jeździłem 40kkm - a jak pojawią się kolejne objawy to decyzja - regeneracja - wymiana etc.. Problem jest w turbo i nie ma co więcej kombinować.
Rekomendowane odpowiedzi