mk14_80 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 ja mam 163 konne 1,8T zagazowane w Prinsie i co do dynamiki jazdy nie mam co narzekać mk
paput Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 ja mam 163 konne 1,8T zagazowane w Prinsie i co do dynamiki jazdy nie mam co narzekać mk ile taka instalacja kosztuje? i ile to coś Ci pali po zagazowaniu?
Pucek Opublikowano 14 Stycznia 2011 Opublikowano 14 Stycznia 2011 ja mam 163 konne 1,8T zagazowane w Prinsie i co do dynamiki jazdy nie mam co narzekać mk ile taka instalacja kosztuje? i ile to coś Ci pali po zagazowaniu? Paput, praktycznie każdy silnik zagazujesz, cały myk polega na tym kto i co Ci włoży pod maskę, sam mam 198PS na instalacji BRC, koszt instalacji to 3300 zł, gwarancja 2 lata, coś padnie przyjeżdżasz i dostajesz nowe, bez pieprzenia, nie wiem kiedy auto przełącza mi się na gaz, jednym słowem, nie mam problemów co jak co ale 1.8T to dobra alternatywa dla jakiś 1.6 i tym podobnych, jeżeli chodzi o b6 to w sumie nie ma różnicy, różnica polega innym programie, jedynie wersja BEX 190km miała trochę mocniejsze graty
?agi Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 1.8T ale który? to juz zalezy ile chcesz miec mocy
KICHOL Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Polecam 1.8T BEX masz na dzień dobry 190KM. Po wirusie przy zdrowej jednostce masz 220KM, Jak trochę podłubiesz masz 240KM. U mnie spalanie jest na poziomie 7,5 - 9,0l w trasie a w mieście od 8,0 - 12l. Co do spalania to wiadome jest, że jest jest to uzależnione od bardzo wielu czynników. Nie mam żadnego doświadczenia z instalacjami gazowymi więc się nie wypowiadam nie miałem, nie mam i nie będę miał, no chyba że ropa na naszej planecie się skończy
Bromchit Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Mam zagazowanego BEX-a od pół roku i zero problemów, instalacja Omegas, spalanie zależne od moich humorów jak jestem grzeczny to spalanie około 10L, a jak nie jestem grzeczny to duuużo więcej. Najważniejsze to nie oszczędzać na instalacji i wybrać dobrych monterów, bo są tacy co spieprzą najlepszą instalację. Instalka kosztowała mnie 3800pln.
paput Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 panowie a jak się sprawuje 2.5 TDI w automacie? 163KM? trzeba uważać bardziej na ten automat czy diesla? dodam że to 2002 rok. Ale chyba poprawili te 2,5 TDI dopiero w 2003
grzes1150 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Jeśli chodzi o 2.5TDI to te zaczynające się na B . . podobno są już ok.
gelus Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 ja posiadam 3.0 V6 ASN od jakiegos miesiaca, przyznam szczerze fajnie jedzie z dolu,dzwiek tez fajny V'ki, ale wczesniej posiadalem a3 z 1.8T i radosc z frajdy chyba troszke lepsza;P moze mniejsze auto, uderzenie turbiny robilo swoje;P co do silnika ASN troszke chyba za duzo w nim nawymyslali pier**l, sterowan, czujnikow i chyba przedobrzyli... troszke sie tego obawiam ;P zobaczymy jak bedzie..
admin20 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 no ja poszukuje takiego 3,0 v6 bo ten mój 1,6 to mnie do szału doprowadza :wallbash:
sebastian_marat Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 To ja się dołączę do tematu bo też zaczynam szukać Konkretnie to sedana bo avant mi się już znudził Admin, mojej nie chcesz kupić?
Thom4s Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 wczesniej posiadalem a3 z 1.8T i radosc z frajdy chyba troszke lepsza;P moze mniejsze auto, uderzenie turbiny robilo swoje;P Miałem to samo, A3 1.8T i po przesiadce do A4 1.8T quattro tyle, że 170KM lekkie rozczarowanie, ale teraz po modach już lepiej się odpycha.
gelus Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 ja troszke tez rozczarowany przesiadka z turbo na wolnossaka, fakt fajnie ciagnie z dolu, ale brakuje mi 'uderzenia' turbo ;P swistu itp
admin20 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 To ja się dołączę do tematu bo też zaczynam szukać Konkretnie to sedana bo avant mi się już znudził Admin, mojej nie chcesz kupić? a ile chcesz seba za ten Twój pocisk? zastanawiałem się nad dieslem ale ten 3,0 i v6 to muzyka dla moich uszu
gelus Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 3.0V6 zwlaszcza na wyzszych obrotach brzmi niezle ale i tak za cicho jak dla mnie, musze zrobic cos z wydechem ;P
paput Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 To ja się dołączę do tematu bo też zaczynam szukać Konkretnie to sedana bo avant mi się już znudził Admin, mojej nie chcesz kupić? a ile chcesz seba za ten Twój pocisk? zastanawiałem się nad dieslem ale ten 3,0 i v6 to muzyka dla moich uszu ja bym brał 1.8T fajny silniczek
spawacz1 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 mój kolega w niemczech kupił 2.0 ALT jakies trzy miechy temu i juz marudzi a jeżdzi po dwa kilomerty w jedną stronę do pracy i z powrotem, co by bylo jakby jeżdzil dużo non stop naprawa teraz placze że co chwila coś pewnie już kupil awaryjny motor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się