Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

20170720_181446.jpgja mam pełno takich butelek także info potwierdzone

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano

Przymierzam się do wymiany płynu w B7 ponieważ ma już bursztynowy kolor ale po przeczytaniu wątku zastanawiam się czy ma to sens :) po wymianie na G00400M2 lub LHM pompy szlag trafia

Opublikowano

Na tej naklejce pisze co wchodzi w skład a nie że jest to olej mineralny.

Opublikowano

w duzym skrócie. Olej bazowy - ble ble ble lekki olej mineralny . przeciez widać.... 

Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, Brzozek napisał:

Przymierzam się do wymiany płynu w B7 ponieważ ma już bursztynowy kolor ale po przeczytaniu wątku zastanawiam się czy ma to sens :) po wymianie na G00400M2 lub LHM pompy szlag trafia

temat w kółko to samo

ja to leje do a4 b5,b6,b7 i wszystko śmiga

etka też podaje G00400M2

jest to poprawiony płyn G00200 który powodował że maglownice brała korozja w oooo i został poprawiony i otrzymał nową nazwę G00400M2

to że na zbiorniczku jest napisane G00200 to chyba normalne bo jak nasze auta były produkowane to taka nazwę miał płyn

na zbiorniczku od płynu chłodzenia masz G12 a juz dawno w sprzedaży jest płyn G13 i co też go nie wolno wlać?

w ASO tylko to leja także w czym problem?

Edytowane przez wyzyk83
Opublikowano
W dniu 13.12.2016 o 16:51, black4 napisał:

FEBI jest bdb, Warunek żeby kupić ori FEBI a nie podróbę!!!

kolego kupowałes na necie? podaj namiary na sprzedawce

Opublikowano

nie lej tego badziewa

Opublikowano

ok,

chce narazie dolać z 50ml bo mam na min, to co mogę zmieszać z tym starym? G004 czy pentosin CHF11S lepszy?

Opublikowano

g002 można mieszać z g004

a nie możesz od razu wymienić?

Opublikowano

nie bardzo bo jestem w delegacji i nie chce czegoś spierdzielić a musze wrócić autem 450km.

Opublikowano

Czemu tak kombinujecie z tymi płynami... Juz ponad 35000km zrobilem po wymianie na płyn orginalny G004. Kumpel tez przepłukał i zalal ori i nie ma problemu. 

Opublikowano

Również polece ori płyn g0004 wymieniony 2 lata temu i wszystko jak najbardziej w porządku nic się nie dzieje 

Opublikowano

Jestem świeżo po wymianie na G004000M2 z płukanką starczył litr (aso 40zł). Po 1 lżej chodzi wspomaganie niż przed wymianą, po 2 przy maksymalnym skręcie pompa przestała popiskiwać. (A4B6 AVB `03)

Opublikowano

Też polecam z własnego doświadczenia ori płyn, śmiga jak należy w a4 b6.

Opublikowano

Ja zmieniłem płyn na Febi czerwony i po zmianie piszczy pompa podczas max skrętu na wstecznym biegu ;) Wcześniej tego nie było. Najlepiej chyba zainwestować z oryg płyn, który kosztuje tyle samo ;)

Opublikowano

ma być zielony.mineralny

Opublikowano

Przecież na korku pisze wyrażnie, że mineralny, tzn. zielony i taki trzeba lać:decayed:

Opublikowano

na korku pisze g00200 a lać mozna g00400m2 bo g002000 juz niema

kolor korka nie zawsze jest zielony widziałem a4 b7 z szarym korkiem

Opublikowano

Zielony jest dostępny firmy SWAG pod nr 99 90 61 62. :wink:

Opublikowano
4 godziny temu, beny2303 napisał:

Zielony jest dostępny firmy SWAG pod nr 99 90 61 62. 

taki własnie dolałem we wrzesniu z 50ml i nic do tej pory się nie stało. jest jeszcze zielony mineralny pentosin 11s.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...