Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana płynu do wspomagania A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 godzin temu, gardom napisał:

Jakie mieliście odczucia w działania wspomagania po wymianie płynu ?

takie samo jak w silniku

Opublikowano

jedni pisza ze lzej kierownica chodzi, przed wymiana przy skrecie na maxa piszczy,po wymianie ustepuje wymien to sie przekonasz

 

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 9.12.2017 o 20:07, Dev napisał:

lac LHMa i nie cudowac

jak dobrze pamiętam to jest ten dedykowany do Citroena

Mi popiskuje na przelewie jak skręce do oporu. Trzeba będzie na wiosnę wymienić bo nie mam ogrzewanego garażu do dyspozycji. A czym płukać układ? Wlać świeży pojeździc trochę i zaś zmienić na świeży?

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano (edytowane)

wyskakuje mi w google Total LHM+

Miałem w garażu ori olej do B5 jeszcze jak miałem. Muszę znaleźć jaka tam norma była ale powinien być minerał

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano

już w kilku autach oooo wlałem lhm-a w tym w swoich dwóch i wszystko śmiga płynnie i lhm nie chla wody z otoczenia jak te stare g0200 

 

Opublikowano (edytowane)

no ja kiedyś ten temat zgłębiałem jak jeszcze miałem B5 ale całkiem zapomniałem o tym LHM

Edytowane przez A4-Tomek
Opublikowano (edytowane)

Witam

Pytanko mam czy do mojej B6 1.9 TDI przy wymianie pompy wspomagania na zregenerowaną ZF zalać ten olej http://allegro.pl/total-lhm-plus-plyn-hydrauliczny-citroen-1l-i6467119904.html oczywiście robiąc płukanke całego układu?

Dodam że prawdopodobnie mam również przekładnie do regeneracji bo na drobnych nie równościach tj. kostka brukowa, z podszybia słyszę stukania. Aczkolwiek jej jeszcze nie myślę wymieniać.

Gość co regeneruje pompy radził żeby zalać ATF.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez lukaszq
Opublikowano (edytowane)

No więc nikt nie odpowiedział napiszę swoją wersję, otóż: zalałem pierw i przepłukałem układ zielonymi febi 06161 VWTL52146 - VW G 004 000 M2, natomiast okazało się że zbiorniczek nie wydolił i musiałem wymienić, koszt w ASO 126,58. Tam też mi powiedzieli co by zalać czerwonym ATF i tak też zrobiłem... niestety teraz na zakrętach strasznie wyje i w zbiorniczku dzieje się takie coś: 

 

Edytowane przez lukaszq
Opublikowano

brawo Ty !!!!!

Opublikowano
2 godziny temu, Dev napisał:

brawo Ty !!!!!

Nie wiesz co może być przyczyną zjawiska ukazanego na filmie ? - felerna pompa?

Opublikowano
8 godzin temu, lukaszq napisał:

- felerna pompa?

ludzka glupota

Opublikowano
lac LHMa i nie cudowac

Dwa razy zalałem i dwa razy pompa wyjebana po tygodniu
Opublikowano

Witam regeneruje pompy wspomagania  a czy uklad byl dobrze odpowietrzony ?

Opublikowano
22 godziny temu, Dev napisał:

ludzka glupota

Coś więcej prócz wymądrzania się?

 

56 minut temu, Tomas318 napisał:

Witam regeneruje pompy wspomagania  a czy uklad byl dobrze odpowietrzony ?

Według mechanika tak, dodam iż zaraz po odpaleniu przez paręnaście minut płyn się nie pieni...

Dodatkowo przy jezdzie nie poruszając kierownicą słychać jakieś dziwne jakby świergotanie...

Opublikowano
1 godzinę temu, Tomas318 napisał:

Witam regeneruje pompy wspomagania  a czy uklad byl dobrze odpowietrzony ?

A propo, a czy układ sam się nie odpowietrza:ot:

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.03.2018 o 18:20, beny2303 napisał:

A propo, a czy układ sam się nie odpowietrza:ot:

jak wlałeś tylko płyn odpaliłeś i jazda ! to nie sam się nie odpowietrzy... trzeba mu pomóc podnosząc koła do góry albo postawić auto na czymś śliskim i kręcić kierą lewo prawo do oporu i przeciskać powietrze z układu później odpalasz sprawdzasz i jak dalej się pieni gasisz i dalej aż do skutku. Ja tak zrobiłem i jest ok nawet na zlinczowanym tutaj płynie Febi cały czas w miedzy czasie kontroluj stan płynu w zbiorniczku :)

Edytowane przez matisstz
Opublikowano

Witajcie, mam pytanie. Zastanawiam się nad wymiana oleju do wspomagania. Aktualnie jest wlany koloru bursztynowego, nie wydaje mi się aby był przepracowany.Prawdopodobnie wymienię go na LHM plus tylko zastanawiam się nad firma.Total będzie odpowiedni ? Pozdrawiam.

Opublikowano
16 godzin temu, matisstz napisał:

jak wlałeś tylko płyn odpaliłeś i jazda ! to nie sam się nie odpowietrzy... trzeba mu pomóc podnosząc koła do góry albo postawić auto na czymś śliskim i kręcić kierą lewo prawo do oporu i przeciskać powietrze z układu później odpalasz sprawdzasz i jak dalej się pieni gasisz i dalej aż do skutku. Ja tak zrobiłem i jest ok nawet na zlinczowanym tutaj płynie Febi cały czas w miedzy czasie kontroluj stan płynu w zbiorniczku :)

dobrze kolega mowi :)

Opublikowano
Godzinę temu, Tomas318 napisał:

dobrze kolega mowi :)

układ odpowietrzy się sam podczas krotkiej jazdy ale chodzi tutaj o to aby "uspokoic" płyn podczas zalewania pustego ukladu

płyn wówczas nie będzie się pienił

Opublikowano
W dniu 4.03.2018 o 16:08, Dev napisał:

układ odpowietrzy się sam podczas krotkiej jazdy ale chodzi tutaj o to aby "uspokoic" płyn podczas zalewania pustego ukladu

płyn wówczas nie będzie się pienił

Hejka DEV, co masz na myśli uspokoić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...