miferA4B5 Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Hejka DEV, co masz na myśli uspokoić ?Chyba to, żeby płyn się właśnie nie pienił[emoji4]
AlexDLU Opublikowano 15 Marca 2018 Opublikowano 15 Marca 2018 Teraz, miferA4B5 napisał: Chyba to, żeby płyn się właśnie nie pienił No ok, rozumiem ale jak to trzeba poprawnie wykonać w tym cały szkopuł
AlexDLU Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 Jestem po wymianie, zrobiłem to jednym ze sposobów opisanym na forum kola do góry powrót do zbiorniczka do butelki i kola prawo lewo i stale uzupełniałem płyn, 0 zapowietrzenia, układ przepłukany, Zalałem płyn z ASO 50 zł za L. trochę mało miejsca w ASN jest do sprawnej i szybkiej wymiany ale bez większych problemów można to zrobić samamu. Różnicy nie zaobserwowałem praktycznie żadnej, koła mam 225/40/18 i tak samo chodzi kiera przed i po wymianie. W każdym razie płyn jaki był zalany w układzie przed wymiana, po odessaniu był BRĄZOWY !
Dev Opublikowano 17 Marca 2018 Opublikowano 17 Marca 2018 20 godzin temu, AlexDLU napisał: .... po odessaniu był BRĄZOWY ! Był stary
AlexDLU Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 21 godzin temu, Dev napisał: Był stary Chyba jeszcze stary Hans go jako ostatni wlewał w 2001 r
Dev Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 5 minut temu, AlexDLU napisał: Chyba jeszcze stary Hans go jako ostatni wlewał w 2001 r za kilka dni jeszcze raz wymień płyn
AlexDLU Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Teraz, Dev napisał: za kilka dni jeszcze raz wymień płyn Aby się do końca przepłukał ? Przelałem prawie 1,7 L dzisiaj tez sprawdzałem płyn i jest zielony, jutro jeszcze raz wybiorę strzykawką troche i porównam z tym z butelki bo akurat nie miałem przy sobie płynu.
Dev Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 17 minut temu, AlexDLU napisał: Aby się do końca przepłukał ? Przelałem prawie 1,7 L dzisiaj tez sprawdzałem płyn i jest zielony, jutro jeszcze raz wybiorę strzykawką troche i porównam z tym z butelki bo akurat nie miałem przy sobie płynu. litr wystarczy
sous1111 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 W dniu 18.03.2018 o 19:31, Dev napisał: litr wystarczy Dev, ten LHM co piszesz to firmy Total???? O ten :
Dev Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 5 godzin temu, sous1111 napisał: Dev, ten LHM co piszesz to firmy Total???? O ten : jo
kichy Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) Witam czy mogę odpiac ten wąż na dole a nie przy zbiorniku? Po pierwsze będę miał lepszy dostęp a po drugie tylko jedna opaska. Jedyny minus że ten wąż się nie przepłucze. Edytowane 25 Marca 2018 przez kichy
Dev Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 musisz zdjąć zbiorniczek żeby wyplukac filtr w srodku
wesz82 Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 (edytowane) Ja zdjalem zbior potem odczepilem sitko umylem wsio ladnie plynem do mycia silnika i zakleilem na kropelke. Edytowane 25 Marca 2018 przez wesz82
kichy Opublikowano 25 Marca 2018 Opublikowano 25 Marca 2018 No to Lipton bo mam masakrycznie ciężki dostęp przez elektozawor z gazu oraz duża ilość opasek ?
HatefulEvil Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 Nie próbował ktoś tego podciśnieniowo wymienić?
Dev Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 1 godzinę temu, HatefulEvil napisał: Nie próbował ktoś tego podciśnieniowo wymienić? A jak ?
wesz82 Opublikowano 26 Marca 2018 Opublikowano 26 Marca 2018 29 minut temu, Dev napisał: A jak ? Tez jestem ciekaw...
HatefulEvil Opublikowano 27 Marca 2018 Opublikowano 27 Marca 2018 (edytowane) Zasysać płyn przez rurkę którą podczas kręcenia kierownicą płyn wypływa -można by to było wtedy łatwiej w jedną osobę ogarnąć. Czy podczas wymiany nie warto gdzieś w trakcie zakręcić motorem by przepchało stary płyn przy pompie? Edytowane 27 Marca 2018 przez HatefulEvil
wesz82 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Do wymiany starczy jedna osoba. Nic nie trzeba kombinowac. Odpinasz przewody.powrot dajesz do butelki. Zdejmujesz zbiorniczek myjesz go. Zakladasz zbiorniczek z zaslepionym powrotem w zbiorniczku zas zasilanie podpinasz. Podnosisz auto tzn przod. Lejesz plyn na maxa i krecisz kiera na zaplonie 4 razy w prawo i lewo. Wysiadasz i dolewasz plyn i tak robisz az plyn zrobi sie czysty.podpinasz powrot odpalasz i krecisz az przestanie sie pienic w ziorniku. Chcesz proboj odpalic auto ale ja bym nie ryzykowal bo pompa zassie caly plyn w sekunde i po pompie... 1
akj123 Opublikowano 28 Marca 2018 Opublikowano 28 Marca 2018 Witam Dzisiaj wymienili mojemu Tacie w A4 B6 1.9tdi 2004 r cieknącą maglownice na inną po regeneracji. Jednak po jego powrocie i sprawdzeniu zbiorniczka stwierdziłem, że ma zalany czerwony płyn. Jednak wcześniej był zalany na 100% zielony, na pułce nadal leży butelka z zielonym febi 6162 na dolewkę. Na zbiorniczku oznaczenie G002000. Zostawić tak czy wymienić na zielony ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się