wesz82 Opublikowano 16 Lutego 2019 Opublikowano 16 Lutego 2019 W dniu 21.10.2018 o 11:09, misiek95 napisał: Nie polecam tego ścierwa LHM'a. Dwa razy zalałem do samochodu. Raz do swojego, po 2 tygodniach pompa zaczęła wyć. Zmieniłem płyn na ori z aso i poprawiło się dużo, ale jednak pompe musialem wymienic. Drugi raz zalałem koledze i sytuacja ta sama. Wyje, przeskakuje- po wymianie na ori problemu nie ma. Dziesiątki razy zalewałem febiego, czy ori z aso i zawsze było super a LHM zalałem 2 razy i 2 razy kicha. Wcześniej zaprzeczylem temu teraz przyznam Ci rację. Dzis przy skrecie kiera cos zaczelo trzec tak jakby kiera tarla o oslone. Dzwiek pojawia sie tylko na rozgrzanym oleju, na zimnym.brak czegokolwiek. Zastanawiam sie czy nie nalac jakiegoś polecanego tutaj oleju czerwonego mineralnego.. Co byscie polecili??
misiek95 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 9 godzin temu, wesz82 napisał: Wcześniej zaprzeczylem temu teraz przyznam Ci rację. Dzis przy skrecie kiera cos zaczelo trzec tak jakby kiera tarla o oslone. Dzwiek pojawia sie tylko na rozgrzanym oleju, na zimnym.brak czegokolwiek. Zastanawiam sie czy nie nalac jakiegoś polecanego tutaj oleju czerwonego mineralnego.. Co byscie polecili?? Ja ładuje ori aso albo febi 6162. Ja wiem że ten febi nie wygląda tak ładnie, no i w hurcie kosztuje kilkanaście złotych, ale nie musisz go wąchać ani pić. Zalej do auta i zapomnij o temacie
greg2505 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Zalałem febi 6162 u siebie i u znajomego ok pół roku temu i narazie brak jakiś złych objawów czy na zimnym , czy na rozgrzanym, u znajomego na starym płynie pompa w skrajnym skręcie kierownicą nieraz się odezwała , po wymianie cisza i kiera troszkę lżej chodzi
przem8 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Też mam zalany ten febi 6162 w dwóch audi, z czego w jednym od pięciu lat i wszystko jest ok. Każdy najeżdża na ten płyn ale jakoś wszystko działa jak należy.
wesz82 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Ja zrazilem sie do 6162 jak kupilem ori i porownalem do niego. Do tego 1sza pompa siadla po wymianie tego plynu.moze zle zrobiłem wyniane.to bylo lata temu. Najgorzej ze jakis czas temu zninilem w innym aucie tez na lhm. Tutaj lhm jezdzi jakies max 3 lata.
greg2505 Opublikowano 17 Lutego 2019 Opublikowano 17 Lutego 2019 Niedługo będę wymieniał olej to przy okazji zmienię płyn na ori i zobaczę czy rzeczywiście będzie jakaś różnica
Randor Opublikowano 18 Lutego 2019 Opublikowano 18 Lutego 2019 (edytowane) Nie chce siać fermentu ale przerabiałem temat płynów w trzech B5. Maglownice to słaby punkt tych aut. W jednej regenerowałem magiel w uznanym zakładzie w Sopocie. Za to we wszystkich wymieniałem płyn. Przed operacją obdzwoniłem kilka zakładów udając zainteresowanie regeneracją. W każdym bez wyjątku odradzano mi zielony płyn i zalecano lać czerwony np Mobil ATF. Podobno na zielonym mineralnym szlag trafia magiel i resztę (koroduje i niszczy uszczelnienia, a przede wszystkim listwę), powiedziano mi wręcz, ze jeśli stwierdzi się taki płyn w regenerowanym maglu unieważnią gwarancję. Na pierwszym egzemplarzu testowałem kilka płynów łącznie z LHM i ori ASO. Najlepiej i najciszej po rozgrzaniu (jazda latem w mieście) wspomaganie chodziło na mobilu ATF właśnie. Nie wiem w czym rzecz i jak ma się to do nowszych paczek. Ojciec ostatnio regenerował magiel oraz pompę w Volvo v70 t5 i auto też wróciło na czerwonym płynie. Edytowane 18 Lutego 2019 przez Randor
wesz82 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Jest tak jak napisales ale roznica taka ze majstry od przekladni mowili o maglu po regeneracji gdzie daja gumki odporne właśnie na czerwony plyn. Pompa zniesie kazdy rodzaj plynu. Zrobilem ten sam myg co ty.. Tel w lape i dzwonilem pytalem wyszlo na to samo. Dobra ale lales ten czerwony atf do nie robionej przekladni? On jest dalej mineralny czy juz syntetyczny??? Mozesz dac jakis namiar na niego???? Wczoraj kupilem febiego 6162 zaleje go na zasadzie wylej wlej ze zbiorniczka bo plyn jest czysty i zobaczymy czy to cos da.. 9 godzin temu, Randor napisał: Nie chce siać fermentu ale przerabiałem temat płynów w trzech B5. Maglownice to słaby punkt tych aut. W jednej regenerowałem magiel w uznanym zakładzie w Sopocie. Za to we wszystkich wymieniałem płyn. Przed operacją obdzwoniłem kilka zakładów udając zainteresowanie regeneracją. W każdym bez wyjątku odradzano mi zielony płyn i zalecano lać czerwony np Mobil ATF. Podobno na zielonym mineralnym szlag trafia magiel i resztę (koroduje i niszczy uszczelnienia, a przede wszystkim listwę), powiedziano mi wręcz, ze jeśli stwierdzi się taki płyn w regenerowanym maglu unieważnią gwarancję. Na pierwszym egzemplarzu testowałem kilka płynów łącznie z LHM i ori ASO. Najlepiej i najciszej po rozgrzaniu (jazda latem w mieście) wspomaganie chodziło na mobilu ATF właśnie. Nie wiem w czym rzecz i jak ma się to do nowszych paczek. Ojciec ostatnio regenerował magiel oraz pompę w Volvo v70 t5 i auto też wróciło na czerwonym płynie.
Randor Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Ja np leje Mobila ATF 320. W sumie nie wiem czy to syntetyk. Zależało mi trochę na większej gęstości w 100c bo było słychać jak na płynie LHM siada wspomaganie latem przy dłuższej jeździe po mieście. LHM ma gęstość na poziomie 6,3, ATF 220 ma 7,0 a ATF 320 bodaj 8,2. Do tego 320 jest delikatnie rzadszy przy 40c niż 220. Lałem ten płyn do wszystkich aut. Tylko w jednym regenerowałem magiel. No ale to o niczym nie świadczy bo auta te maja pod 20 lat więc w każdym magiel mógł być już robiony, trudno to ocenić. Nikogo nie namawiam na lanie czerwonego płynu, dziele się tylko doświadczeniem z moimi autami. Pierwsza moja B5 z regenerowanym maglem jeździła prawie 4 lata na tym płynie i wsio było ok (jeździ nadal u nowego właściciela), nowy nabytek lata ok 8msc i też ok. W sumie tą obecną kupiłem zalaną czerwonym płynem ale jakim nie mam pojęcia. Edytowane 19 Lutego 2019 przez Randor
wesz82 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 Szukam i nie moge znaleźć czy ten 320 jest mineralny. Masz moze opakowanie???
Randor Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 W tej chwili nie. Wala mi się jeszcze gdzieś literek 220. Na nim też chyba brak info bo kiedyś szukałem na etykiecie.
wesz82 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Roznie pisza. Ponoc zolty jest syntetyk Edytowane 19 Lutego 2019 przez wesz82
greg2505 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 (edytowane) Olej przekładniowy syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów MOBIL ATF 320 1L Mobil ATF 320 to wysokiej jakości olej przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są oleje spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron III i Ford Mercon Jest również używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych. Mobil ATF 320 został opracowany w oparciu o wysokiej jakości mineralne oleje bazowe, wzbogacone specjalnym pakietem dodatków uszlachetniających, zawierającym między innymi: inhibitory utleniania, wiskozatory, dodatki przeciwzużyciowe, przeciwpienne, detergenty, oraz modyfikatory tarcia. Produkt ten gwarantuje niezawodne działanie automatycznych skrzyń biegów we wszystkich warunkach eksploatacyjnych. Niby syntetyczny , a na bazie oleju mineranego Edytowane 19 Lutego 2019 przez greg2505
wesz82 Opublikowano 19 Lutego 2019 Opublikowano 19 Lutego 2019 56 minut temu, greg2505 napisał: Olej przekładniowy syntetyczny do automatycznych skrzyń biegów MOBIL ATF 320 1L Mobil ATF 320 to wysokiej jakości olej przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są oleje spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron III i Ford Mercon Jest również używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych. Mobil ATF 320 został opracowany w oparciu o wysokiej jakości mineralne oleje bazowe, wzbogacone specjalnym pakietem dodatków uszlachetniających, zawierającym między innymi: inhibitory utleniania, wiskozatory, dodatki przeciwzużyciowe, przeciwpienne, detergenty, oraz modyfikatory tarcia. Produkt ten gwarantuje niezawodne działanie automatycznych skrzyń biegów we wszystkich warunkach eksploatacyjnych. Niby syntetyczny , a na bazie oleju mineranego
ferdek77 Opublikowano 23 Lutego 2019 Opublikowano 23 Lutego 2019 Mogę do przepłukania użyć tańszego zamiennika, a później dopiero zalać tym właściwym G004000M2 ?
matisstz Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 W dniu 23.02.2019 o 12:32, ferdek77 napisał: Mogę do przepłukania użyć tańszego zamiennika, a później dopiero zalać tym właściwym G004000M2 ? Tylko po co na dzień dobry mieszać dwa różne plyny? Przepłukuj i zalewaj tym samym ?
ferdek77 Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Akurat miałem 0,5l starego, a nowego tylko 1l. Ile właściwie wchodzi tam płynu ?
Langista Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Zależy jak bardzo zanieczyszczony układ. Zazwyczaj wystarcza 1.5l na dokładne przepłukanie układu.
ferdek77 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 (edytowane) 1,5l na przepłukanie plus na zalanie ? Ja wlałem o,5l płynu SWAG, pod koniec leciał już czysty płyn, po czym poszedł ori G004000M2 też około o,5l jeszcze trochę przepuściłem i tak zostało, w sumie uzbierało się tego ze 1,4l odpadu, będzie ? Edytowane 1 Marca 2019 przez ferdek77
wesz82 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 Kupiłem febi i spuszczam że zbiorniczka i napelniam po ok 20 km. Płyn mam 3 lata więc nie ma sensu plukac..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się