plastuch Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Knajpa!! W kinie nie wolno rozmawiać Przecież taki Nosb to 5min nie wytrzyma bez gadania
grzanek85 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ciacho pw mi nie dochodzą więc albo gg4545532 albo tel 500259096. Fajna nowa miejscówka jest w galeriii echo na dachu piętrowego parkingu, i dużo knajpek do wyboru wokół
Doman13 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 mam termostat do wymiany. na blacie 75 - rura górna ciepła - rura dolna ciepła znalazłem takie coś http://www.allegro.pl/item896892925_termostat_audi_a4_1_9_1_9_tdi_75km_wahler.html kupować czy zostawić to mechanikowi niech sam kupuje i wymienia. f*ck - jakby było ciepło to sam bym wymienił a tak to się nie da... :-(
Nosb Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Kup wahlera mechanik na 90% wsadzi najtansze co znajdzie E tam nie da sie Ja przy -20 wymienialem ale hardcore byl dobry
Ciacho1989 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 tez mam problem z termostatem:)
michal-oracz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 i ja z kolei z chłodnicą i tak jezdze, czekam aż troche zima odpusci bo garaz nie ogrzewany i zimno
huzio00 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Widzę że jest nas więcej z tymi termostatami ;(
michal-oracz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 no ale nie jest tak źle 5 litów petrygo w miesiąc
Nosfer Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Głosujemy http://www.a4-klub.pl/smf/wybieramy_najlepszy_klub_samochodowy_roku-t114134.0.html;msg1346762#msg1346762
mariog84 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Koledzy potrzebuję dobrego i sprawdzonego lakiernika. Jestem z Jędrzejowa. Polecacie kogoś z okolic?? Ewentualnie z Kielc?? Jak macie kogoś godnego polecenie to piszcie. Z góry dziękuję. Będę wdzięczny.
michal-oracz Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Mam do sprzedania dwa pendrive sony vaio 32GB za 130 szt. tel. 607-545-127[br]Dopisany: 27 Styczeń 2010, 07:24_________________________________________________i jeszcze 10szt. kingstona 64GB po 200zł za sztuke
Tposejdon Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Mariog84 a co masz do zrobienia??
Doman13 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 termostat wymieniłem sam. znalazłem kumpla z ogrzewanym garażem (ale czaaaaaad) w sumie najdłużej to zdejmowałem i zakładałem płytę pod silnikiem. jedno mnie zdziwiło - termostat był zamknięty jak go wyjmowałem... Ale po wymianie temp trzyma 90 stopni. Wsadzony wahler. HEJ!
michal-oracz Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 no a mnie czeka wymiana chłodnicy i nie mam kumpla z ogrzewanym garażem
Ciacho1989 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 to gdzie ten termostat znajduje się w diselku bo jeszcze nie lookałem a trzeba wymienić ale czekam aż będzie cieplej:)
Doman13 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 bez kanału nie można wymienić termostatu a siedzi on sobie u mnie pod pompą wtryskową i od góry nie ma do niego dostępu
ciahciah Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Ja wymieniłem bez kanału, wjechałem przodem na klocki o wysokości 10cm i było spoko lub podnieść przód podnośnikiem tak żeby głowę było można włożyć pod zderzak, więcej schodzi z odkręceniem osłony silnika i skrzyni niż z odkręceniem dwóch śrub od kolanka trzymającego termostat, polecam przepłukanie nagrzewnicy pod ciśnieniem w obu kierunkach jeśli nie jest wystarczająco ciepło w środku przy tych mrozach- na klimatroniku 21C auto i w kurtce powinno być ok, z przytkana nagrzewnica brałem na Hi i było średnio. Potem odpowietrzanie czyli wlewasz płyn powoli po trochu, pompując/ściskając waż ten gruby idący od chłodnicy, im bardziej na raty i powoli wlejesz tym lepiej, waż od nagrzewnicy z dziurką ma być zsunięty do polowy tak żeby dziurką uciekało powietrze a na klimatroniku HI, wskazane jest odkręcić i zawiesić zbiornik z płynem w powietrzy, i lać aż przez otworek na wężu zacznie lecieć płyn bez powietrza. Ja niedawno przetrawiałem temat temp płynu i nie jest tak kolorowo jak by się wydawało, chodzi mi o temp. na vag i na klimatroniku kanał 49, moje obserwacje i testy dały mi obszar pracy dobrego termostatu, u mnie jest to 70-99C, na postoju przy włączonym nawiewie na max i temp na HI temperatura na klimatroniku spada do 70C lub jeszcze mniej, przy pałowaniu na maxa 99C, jazda delikatna przy -25C i włączonym nawiewie na 21C na vag/klimatroniku 70C, bez nawiewu pewnie by było 90C, na codzie przy mniejszych mrozach mam 91C. Po prostu temp za niska po przejechaniu 10km nie musi oznaczać wadliwego termostatu, trzeba wziąć pod uwagę styl jazdy/postój, włączane ogrzewanie i temp na dworze i to że dizle wytwarzają dużo mniej ciepła. Myśle ze dobrym testem oprócz patrzenia czy dolna rurka jest ciepła przed osiągnięciem 87C, jest jazda ile fabryka dała z nawiewem na Low i patrzeniem temp na vag lub klimatroniku, jak spadnie powiedzmy do 86C to termostat jest do wymiany. Pewnie nie do końca prawdę napisałem ale trochę mnie termostat na wkurzał bo każdy pisze ze po wymianie ma idealnie 90C, ja przed wymianą też miałem idealnie 90C ale na desce rozdzielczej a tam pomiar ma tolerancje +/- 9C. Polecam płyn G12+ i termostat BTT kupować wyłącznie w servisie wv audi, a dlaczego tam? żeby mieć spokój na długi czas.
michal-oracz Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Dobra gadu gadu a o spocie cisza moze ktos da jakas date na spocika
plastuch Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 No ja będe na 100% Może 21.02 pasi? Pucować się
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się