Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spociki w Kielcach


grzanek85

Rekomendowane odpowiedzi

150 pln to są nówki z salonu skody miały iść do kumpla(identyczne jak do audi a4 b5 nawet zaślepki identyko) ale przyszedł kompletny zderzak. Grippen w 90 jest bardzo prosto sprawdzić zaworek mostkujesz przewody przy turbo czyli gruszkę z tym co wychodzi z kołnierza turbinki i ma chodzić doładowanie wtedy jest około 1750 i nie odcina. Jeszcze raz pisze samopoziomowanie działa podczas przechyłu auta wieć wystarczy że ktoś dociśnie mocno tył przód ma się skorygować ale nie jest wymagane przy nie fabrycznym ksenonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bede strzelal :) Czujnik abs ktorys moze ? :wink4: Jak cos to mam mozesz wpadac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bede strzelal :) Czujnik abs ktorys moze ? :wink4: Jak cos to mam mozesz wpadac.

U mnie sprawa była ciekawsza. :)

Po podłączeniu VAG'a nagle zapaliły się ABS i ESP na desce. Lekko spanikowany pojechałem od razu do mechanika.

"Fachowiec" podpiął komputer i sprawdzając ABS pokasował kody sterujące :wallbash: zupełnie przypadkiem oczywiście nie zapisał prawidłowych ustawień. :gwizdanie: Nawet mu to do głowy nie przyszło.

Następnie przez pewien czas coś tam mieszał nie wiedząc do końca o co chodzi i stwierdził że jest już sobota godzina 16 więc zamyka zakład i kazał przyjechać we wtorek ok południa bo w poniedziałek ma wolne.

Przyjechałem do niego z jak się okazało z uruchomionym programem testowania ESP i ABS (co "naprawia się" w 2 minuty poprzez wykonanie odpowiednich manewrów) a wyjechałem z 4 błędami w układzie ABS i skasowanymi kodami sterownika :angry:

Oczywiście ani ABS ani ESP nie działa, lampki świecą cały czas na desce a ja mam 400km do przejechania w warunkach drogowych lekko mówiąc niełatwych.

Co robić... do kompa - wielkie szukanie na forum i tak trafiłem do darka.

Kilka telefonów, wymiana informacji, trochę czasu w samochodzie w nocy przy minus 25 st na dworze i udało się zakodować sterowniki i skasować wszystkie błędy. :good:

"Fachowiec" pierwsza klasa, wszyscy w okolicach polecają go w ciemno, ja już nie. :thumbdown:

Ku przestrodze: Jak masz problem zawsze są 2 wyjścia, albo jechać do fachowca, albo rozwiązać go samemu przy pomocy znajomych. Ja wybrałem złą opcje i mam nauczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problemów z absem jest 100 różnych ale ostatnio ja mniewam na warsztacie dużo wywalonych kodowań, często się wysypują od słabego aku a czasem od gównianego vaga ogólnie jak dla mnie temat prosty. mARCIN607 jak będziesz miał błąd pompy zwrotnej systemu ABS- to jej czasem nie wymieniaj jak 90% fachur robi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzanek nie masz może na "stanie" taśmy airbag lub modułu sterującego kolumną kierownicy do mojego wozu, bo mi się cuś wysypało, tylko nie wiem czy taśma czy moduł, a zauważyłem że lubisz porozbierać takie B6-tki na czynniki pierwsze więc może w ramach potestowania założyli byśmy coś z demontażu żeby się upewnić na 100 procent który to element nawala..... a zresztą zerknij może miałeś już taki przypadek i go naprawiałeś

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_jakie_powinny_byc_napiecia_w_kostce_od_czujnika_kata_skretu_g85-t116848.0.html;msg1387089#msg1387089

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 to stałe zasilanie, 15 po zapłonie. Wylatują Ci nastawy podstawowe czujnika kąta skrętu tylko czemu próbowałeś adaptacji vagiem ?? Może dorzuć osobne zasilanie na 30 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem kalibracji Vagiem nie wiem czy adaptacja to to samo co kalibracja, ale kalibrację idzie zrobić dopiero jak pogasną kontrolki ESP i ABS ale wtedy to czujnik sam się potrafi skalibrować zaczym podłącze Vaga......A propo utraty nastaw podstawowych G85 to przyczyna chyba będzie leżeć w tym niskim napięciu na pinie 4 czyli zacisku 30, zdejmowałem kierownice kilka razy i zawsze jest tam napięcie 3.55 Volt a powinno chyba być 12V tylko dlaczego takie niskie??

Może dorzuć osobne zasilanie na 30 ??

Ale jak tam dorzucić zasilanie z baterii, chyba bez wizyty u ciebie się nie obędzie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba żę bordenz u ciebie wali w konia jeśli to zacisk 30 to możesz podać bezpośrednio na zasilanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy to zawieszenie będzie pasować do mojej a4?

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=916565625

Bo się zastanawiam i nie wiem co z tym tyłem bo na innej aukcji z tyłu nie wystaje z amortyzatora żadna tuleja nawet jak zadzwonił to mi facet powiedział, że to bedzie pasować ale wolę jeszcze zaptycać się fachowców:)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi i tylne amorki, to raz jest ta tuleja na stałe, a raz nie (np u mnie - bilstein) tą tuleję dokłada się przy montażu (zakłada na śrubę)

według mnie jest to zawiecha do A4B5

jak swoją kupowałem (bilstein) to wyglądała tak samo. Tylko gwinta nie miała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...