Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

To jakoś nagich kobiet nie widać :wink:

---------- Post dopisany at 00:15 ---------- Poprzedni post napisany at 00:14 ----------

Darek już śpi :decayed:

Nie podpuszczaj:-D

Wysyłane z mojego LT15i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Siema :hi:

Szybkie pytanie, macie jakis patent na wykrecenie pęknietej śruby od koła :whistling: przyspawnie odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie Ci pękła ? i jak

---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ----------

ktoś może wie czy jest różnica w mechanizmie szyby tylnej prawa/ lewa :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :hi:

Szybkie pytanie, macie jakis patent na wykrecenie pęknietej śruby od koła :whistling: przyspawnie odpada.

Chyba będziesz musiał rozwiercać jak przyspawanie odpada :kwasny:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domin, listonosz jednak zostawił awizo w skrzynce :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domin, listonosz jednak zostawił awizo w skrzynce :grin:

:decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany. Mając ELMa (modul ODB pod BT) można jakoś zmierzyć przyspieszenie od 0 do 100?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domin, listonosz jednak zostawił awizo w skrzynce :grin:

:decayed::naughty:

Na bro się umawiamy na Krupowkach?:-D

Btw. Stoi w Zakopcu czarne RS4 B7 na wpi. Jak tłumaczyłem kobiecie ze to urywa łeb i się jaram to ona mówi ze normalne auto:banghead:

Wysyłane z mojego LT15i za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dziś słyszałem że na zakopiance mega korki były :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dziś słyszałem że na zakopiance mega korki były :decayed:
No to chyba norma u nas na półwyspie też od uja ludzi nie ma gdzie auta postawić:whistling::wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No budy pootwierane więc coś się tam kręci:wink:

---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:35 ----------

Pany czy te spinki które trzymają uszczelki na około dolnej części drzwi mają jakiś numer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :hi:

Szybkie pytanie, macie jakis patent na wykrecenie pęknietej śruby od koła :whistling: przyspawnie odpada.

Z dwa tygodnie temu 3 sztuki rozwiercałem :doh::kwasny:

Rozumiem, że już masz łeb okręcony? Bo jeżeli łeb cały a nie ma sił odkręcić to klucz "krzyżakowy" do kół, jeden trzyma i napierdziela z całej siły w klucz a drugi jakimś przedłużeniem z 2 metry próbuje odkręcić...

Jeżeli łba już nie ma to zostaje rozwiercanie, co najmniej trzema rozmiarami wiertła aż nie dojdziesz do grubości samej śruby. Ogólnie jest co robić a wiertła muszą być dobre i ostre...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za spota miki

A to, że dałeś mi wsadzić biksenona do siebie to łeb urwę, bo ciągle mi w głowie siedzi :facepalm: Muszę je mieć :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :hi:

Szybkie pytanie, macie jakis patent na wykrecenie pęknietej śruby od koła :whistling: przyspawnie odpada.

Z dwa tygodnie temu 3 sztuki rozwiercałem :doh::kwasny:

Rozumiem, że już masz łeb okręcony? Bo jeżeli łeb cały a nie ma sił odkręcić to klucz "krzyżakowy" do kół, jeden trzyma i napierdziela z całej siły w klucz a drugi jakimś przedłużeniem z 2 metry próbuje odkręcić...

Jeżeli łba już nie ma to zostaje rozwiercanie, co najmniej trzema rozmiarami wiertła aż nie dojdziesz do grubości samej śruby. Ogólnie jest co robić a wiertła muszą być dobre i ostre...

Rozebrałem hamulce, zdjąłem tarcze i próbowałem odkrecic ale nie szło nic a nic :/ to wziałem sie za rozwiercanie, pare wierteł poległo, wszedłem praktycznie to wiertła przekroju śruby i d*pa i tak nie szło odkręcić, gwint śruby po trochu sie ułamywał i nic, migiła... jutro chyba jakde do mechaniora i bedzie nowa piasta :/ tylko wkurza mnie to ze pare godzin sie z tym bawilem i nic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki nr ma gill z s4??

Na allegro nic nie ma:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wziałem sie za rozwiercanie, pare wierteł poległo, wszedłem praktycznie to wiertła przekroju śruby i d*pa i tak nie szło odkręcić, gwint śruby po trochu sie ułamywał i nic, migiła... jutro chyba jakde do mechaniora i bedzie nowa piasta :/ tylko wkurza mnie to ze pare godzin sie z tym bawilem i nic...

Nie rozumiem trochę... Średnica śruby tam gdzie jest gwint to jest koło 15 mm teraz dokładnie nie pamiętam. Wiercisz pierw mniejszymi a na końcu jedziesz tym największym tak długo aż "łeb" odpadnie... Felga nie ma gwintu tylko piasta więc jak przewiercisz "główkę" śruby wiertłem o rozmiarze gwintu to główka spadnie i zostanie sama "szpilka" jeśli można tak powiedzieć... Felga sama spada no chyba, że przykleiła się do piasty... Potem oczywiście inna bajka, że ta szpilka siedzi w otworze piasty...

W każdym razie rozwierć to tak aby odpadł łeb, śruba jest lekko stożkowa więc wiertłem nie skaleczysz felgi, przynajmniej mi się nie udało. Potem wkładasz coś w ten otwór łba śruby trochę kiwasz na boki i w końcu odpada...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...