Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

wyciagasz kluczyk ze stacyjki odpala się

u mnie dopiero w momencie otwarcia drzwi :whistling:

to masz coś zjebane :grin:

:disgust: wiem, zamek w drzwiach i on pier**li mi cały system :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień badziew, w sumie ja tylni zamek już pół roku wymieniam :grin:

u mnie też tylny prawy zjebany, przynajmniej u Donia jak byłem, to był prawy j**nięty, ostatnio humorzasta się robi, muszę jej do d*py nakopać i posprawdzać co gdzie i jak, bo zaczyna być to wkurwiające. wyciągam kluczyk ze stacyjki klamke muszę dwa razy szarpać, żeby wyjść, a jak pasażer pierwszy otworzy drzwi, to wychodzę na strzał. tył otwiera dopiero z kluczyka, bo z guzika zero reakcji - myśłałem, że to guzik, ale to nie to, vcds mówi, że prawy tylny zamek. No ale żeby tak całość durniała? no i jeszcze to clh - Doniu, nie zj***ł Ty znowu czasem czegoś? :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ma działać? Otwierasz auto pilotem po zmierzchu i odpala się otwierasz drzwi i gaśnie....wyciagasz kluczyk ze stacyjki odpala się zamykasz pilotem i za 30 sek gaśnie B)

memory five wladi i wszystko jasne :-)

Ale co ma działać? Otwierasz auto pilotem po zmierzchu i odpala się otwierasz drzwi i gaśnie....wyciagasz kluczyk ze stacyjki odpala się zamykasz pilotem i za 30 sek gaśnie B)

memory five wladi i wszystko jasne :-)

o tą zasadę działania mi chodziło i chciałem się upewnić co i jak ;) Dzięki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju z tym podwojnym ciagnieciem za klamke do otwarcia to chyba cos mi sie zdaje ze tak masz zakodowane w MK :P - przynajmniej jest taka opcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju z tym podwojnym ciagnieciem za klamke do otwarcia to chyba cos mi sie zdaje ze tak masz zakodowane w MK :P - przynajmniej jest taka opcja

selektywny zamek. spoko, ale dotychczas po wyciągnięciu kluczyka otwierało mi wszystkie drzwi, w momencie, jak jebnął zamek prawy tył - zaczęło się w całym układzie pier**lić. jeśli dorwę zamek za psi pinionc, wymienię i będzie to samo - wkurwie się i przesmaruje smalcem po dachu. może psy wpierdolą. na razie z tym żyję, bo nie mam czasu i hajsu, żeby tam zaglądać, ale jak będzie chwila wolnego to wjadę tam z siekierą :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze sprawdzę u siebie jak to działa bo za krótko się bawiłem żeby zapamiętać ;) niestety drl nie zadziałał bo przełącznik zepsuty ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro rozmowa o DRL i tylu znawców tematu na raz to zapytam. DRL jest ori sterowany masą (w sensie wyłącznik), czyli w momencie, jak na przełączniku dam na 0, to odcina masę i wyłącza DRL. Spoko, z tym, że ja mam moduł sterowany +12V i przełącznik tylko sobie fizycznie jest i niestety nie pełni swojej roli. Powiedzcie mi mądre głowy, jak zmienić sygnał, jaki przekaźnik, gdzie co wpiąć, żeby było jak należy. Przekaźników mam pierdylion w garażu, to na pewno coś wynajdę. Najlepiej łopatologiczny schemat, żebym się połapał co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju jest temat o drl i tam jest o przekazniku. Chyba kolega ucho.77 tam bardzo dobrze to ogarnia.

Edytowane przez Kshyhu87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty się nas takich rzeczy pytasz....dzwoń do nadwornego rezacza czyt. Domin :grin::decayed:

jak my we dwóch z Doniem polegli na tym :disgust:

Kaju jest temat o drl i tam jest o przekazniku. Chyba kolega ucho.77 tam bardzo dobrze to ogarnia.

dawaj namiar jak możesz, a ja skoczę dzieciaki wykąpać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty się nas takich rzeczy pytasz....dzwoń do nadwornego rezacza czyt. Domin :grin::decayed:

jak my we dwóch z Doniem polegli na tym :disgust:

Kaju jest temat o drl i tam jest o przekazniku. Chyba kolega ucho.77 tam bardzo dobrze to ogarnia.

dawaj namiar jak możesz, a ja skoczę dzieciaki wykąpać
Znaczy on poległ. W kwestii ogarniania kabli w b6 to możesz jedynie mistrzowi stopy masować:decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty się nas takich rzeczy pytasz....dzwoń do nadwornego rezacza czyt. Domin :grin::decayed:

jak my we dwóch z Doniem polegli na tym :disgust:

Kaju jest temat o drl i tam jest o przekazniku. Chyba kolega ucho.77 tam bardzo dobrze to ogarnia.

dawaj namiar jak możesz, a ja skoczę dzieciaki wykąpać
Znaczy on poległ. W kwestii ogarniania kabli w b6 to możesz jedynie mistrzowi stopy masować :decayed:

byś się zdziwił :naughty: pytaj samego mistrza :punish:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co Ty się nas takich rzeczy pytasz....dzwoń do nadwornego rezacza czyt. Domin :grin::decayed:

jak my we dwóch z Doniem polegli na tym :disgust:

Kaju jest temat o drl i tam jest o przekazniku. Chyba kolega ucho.77 tam bardzo dobrze to ogarnia.

dawaj namiar jak możesz, a ja skoczę dzieciaki wykąpać

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/227985-Montaż-modułu-DRL-w-światłach-drogowych

Siedzę na tapatalku więc nie wiem czy dobrze adres skopiowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kaju nie wiem czemu mówisz że Domin poległ na tym jak mi robił i mogę normalnie wyłączyć ręcznie przełącznikiem drl-e....

Ci mówię, że polegliśmy z Dońkiem we dwóch na tym... Tylko, że ja mam inny moduł, ale też startuje z plusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jade ze znajomym jutro po B6 3.0 . Może mi ktoś napisać na co zwrócić uwagę w tym motorze ? ;)

Katalizatory, cewki, blok jest alu, przy złym traktowaniu lubi sobie popękać. Poza tym przeguby, napęd, zobacz czy nie ma bicia od wału (jeśli to quattro, innej opcji nie biorę pod uwagę). No i jeszcze najważniejszy test - czy zamyka budzik :decayed::grin:

Zazdroszczę Ci, swoją sprzedałem i żałuję, ten dźwięk uzależnia :wink:

Najlepiej podłącz pod kompa, sprawdź korekty, czy zapłony nie wypadają. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej to wpisz w google 3.0 ASN, na forach A6 jest dużo o tym motorze :wink:

Kupiliśmy ale to nie dla mnie :P

Wybrał ośkę , jedzie to naprawdę fajnie , ogólnie wydaje mi się że jest okej ale zobaczymy co z tego wyjdzie po czasie ;)

Chyba sprzedam swoje B5 i pomyśle o takim 3.0 ;P

Tylko nie popełniaj tego błędu i bierz 4 buty pędzone :decayed::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...