Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:siema:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:hi:

Opublikowano (edytowane)

Michale Suli, wlepka swoje a producent swoje... Jak miałem seessanty u siebie, to stosowałem się do ciśnień , którą producent opon zaleca. Na swojej stronie podawał ciśnienie rzędu 2.8-3.0 bara... To niby zależy od gumy itp...

Im bardziej szeroka opona o niższym profilu, tym bardziej podatna deformacjom przy przepompowaniu. Po prostu wyobla się za bardzo na środku i w skutek jazdy i hamowania bardziej na środku ściera, co skolei powoduje, że na bieżniku robią się "fale", opona zaczyna bić itd. na prawdę nie ma co przesadzać :cool1:

Edytowane przez Suli
Opublikowano

No właśnie ja mam teraz taki problem, że czuję bicie na kierownicy... Koła wyważone, proste... i boję się o opony, które mają ledwie 2 sezony i dobre ok. 7mm bieżnika :angry:

Wcześniej zawsze jeździłem na 2,5-2,6b z tego co pamiętam. Teraz obniżyłem ciśnienie z 2,8 do 2,5 i nadal biją lekko. Na 2,8b zrobiłem może z 20km, więc raczej nie miały szans się uszkodzić.

Opublikowano

:siema:

Opublikowano

Siema.

Opublikowano (edytowane)

No niestety nie da rady podtoczyć dystansów na 10 aby miały kołnierz :). Jakie dystanse największe przelotowe bez kołnierza można dać żeby wystawało centrowanie oryginalne?

Edytowane przez bongod
Opublikowano

Da sie. Ja mam 10 mm z kołnierzem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

siema z rana

Opublikowano (edytowane)

Da sie. Ja mam 10 mm z kołnierzem.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tzn nie da się podtoczyć tych z dystomu z 15 na 10 tak mi tokarz powiedział :). A Ty juz kupiłeś 10 mm z kołnierzem czy podtaczałeś? Edytowane przez bongod
Opublikowano

Z kołnierzem. Rodzimy polski wyrób z Alu.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Opublikowano

Ok dzięki wielkie :).

Opublikowano

Księciunie, trzęsąca się soczewka po zmianie co to może być? Gdzie szukać przyczyny? może być silniczek poziomowania czy gorne mocowania ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...