Wandej Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Panowie czy Wy tez u siebie nie macie czujnika poziomu plynu chlodniczego, czy moze to tez bylo "za doplata" montowane? Mam u siebie nie szczelny krociec z ktorego kapie plyn, dzisiaj rano pod autem patrze plama, otwieram maske (udalo mi sie bez kanalu i bez wyjmowania grila) a tam g12 ponizej min, za to na desce ani kontrolki ani zadnego sygnalu ?! :I Ja mam czujnik. Nie wiem czy auta z fisem nie miały po prostu
barrowiec1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Czyli lipa?Czy ja wiem... U siebie tak mam i jest ok. Jak żarówka pójdzie, to sprawne rączki odkręcą z lekkim odgięciem boczka.Panowie czy Wy tez u siebie nie macie czujnika poziomu plynu chlodniczego, czy moze to tez bylo "za doplata" montowane? Mam u siebie nie szczelny krociec z ktorego kapie plyn, dzisiaj rano pod autem patrze plama, otwieram maske (udalo mi sie bez kanalu i bez wyjmowania grila) a tam g12 ponizej min, za to na desce ani kontrolki ani zadnego sygnalu ?! :IA masz pełny fis? Jak tak, to może ktoś wcześniej zakodował i nie założył czujnika...
matibati2 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Czyli lipa?Czy ja wiem... U siebie tak mam i jest ok. Jak żarówka pójdzie, to sprawne rączki odkręcą z lekkim odgięciem boczka.Panowie czy Wy tez u siebie nie macie czujnika poziomu plynu chlodniczego, czy moze to tez bylo "za doplata" montowane? Mam u siebie nie szczelny krociec z ktorego kapie plyn, dzisiaj rano pod autem patrze plama, otwieram maske (udalo mi sie bez kanalu i bez wyjmowania grila) a tam g12 ponizej min, za to na desce ani kontrolki ani zadnego sygnalu ?! :IA masz pełny fis? Jak tak, to może ktoś wcześniej zakodował i nie założył czujnika...Zmasowal
KoJ@K Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Mialem zwykly fis, ale zmienialem manetke na tą z obsluga pelnego fisa (ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie). Co trzeba konkretniej zrobic, co dolozyc, zeby miec ten komunikat wyswietlany ?
barrowiec1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Od licznika pociągnąć kabel do zbiornika, dołożyć czujnik, kabel podłączyć do czujnika, drugi pin do masy... Basic
barrowiec1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Czytam chlodniczy, myślę spryskiwacz... Idę spać... [emoji12]
kaju Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Czytam chlodniczy, myślę spryskiwacz... Idę spać... [emoji12]nie no stój, polej chociaż jednego
biggman Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Zieluu, dnia 14 Maj 2015 - 10:17, napisał: Witajcie Mam szybkie pytanie - zmieniając kierę B6 4ramienną, na B6 3ramienną nie potrzebuje zmieniać taśmy? Sama kiera i poducha? tak sama kiera i poducha, plus można zmienić kodowanie modułu pod kierownicą Zmieniłem z 4 raminnej na 3 ramienną i nie mogę pozbyć się błędu 00588, a na desce AIRBAG dumnie świeci . Kostki przeczyściłem, usunięcie błędu vagem nie pomaga, co mam jeszcze zrobić ? Jak założę starą wszystko ok. Jak zmienić kod 00xxx na 01xxx , gdzie tego w vagu szukać ? Zmiana kodowanie nic nie da. Problem jest z okablowaniem poduszki albo w samej poduszce. Sprawdz styki Karol - biggman miałes rację , podmiana poduszki rozwiązała problem.
barrowiec1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Czytam chlodniczy, myślę spryskiwacz... Idę spać... [emoji12]nie no stój, polej chociaż jednego Butla wina się kończy [emoji24] Szukam czegoś na zawieche. Wkurza mnie mój gwint i będzie 1be+prokit
barrowiec1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 a już nawet nie pamiętam co tam wsadziłem... KP bodajże od Marcina. nie KP a H&R
kaju Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 pierwsze słysze... ja w b5 na fk miałem i z radością użytkowałem 50kkm na nim zrobiłem i nie jęknął nic, komfort porównywalny do 1be aaa. to zmienia postać rzeczy
kaju Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 nie lepszy byłby b12 lub b16? któryś z nich ma regulację twardości, nie wiem czy nie oba. skoro już celujesz w taką półkę cenową, to
barrowiec1 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Opublikowano 1 Czerwca 2015 Oj chyba b12 jest 2x droższy niż b6. Tak mi się o oczy obiło na ebayu
staniek Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 bilsteiny b6 + eibachy pro kity?? Mam bile B6 + sprężyny 1BE, i na kiepskich drogach (a takich mam sporo w okolicy) zdecydowanie nie jest fajnie. Tyle,że prokity są podobno bardziej komfortowe (sam nie miałem ich na aucie), tak więc może to byc nie najgorsze połączenie Do prokitów to raczej bile B8, i gdyby było/okazało się za wysoko to można jeszcze obniżyc bo amor pozwoli.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się