Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wy tez u siebie nie macie

nie mam

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie czy Wy tez u siebie nie macie czujnika poziomu plynu chlodniczego, czy moze to tez bylo "za doplata" montowane? Mam u siebie nie szczelny krociec z ktorego kapie plyn, dzisiaj rano pod autem patrze plama, otwieram maske (udalo mi sie bez kanalu i bez wyjmowania grila) a tam g12 ponizej min, za to na desce ani kontrolki ani zadnego sygnalu ?! :I

Ja mam czujnik. Nie wiem czy auta z fisem nie miały po prostu :wink:

Opublikowano

A i u mnie jest ^_^

Opublikowano

Czyli lipa?

Czy ja wiem... U siebie tak mam i jest ok. Jak żarówka pójdzie, to sprawne rączki odkręcą z lekkim odgięciem boczka.

Panowie czy Wy tez u siebie nie macie czujnika poziomu plynu chlodniczego, czy moze to tez bylo "za doplata" montowane? Mam u siebie nie szczelny krociec z ktorego kapie plyn, dzisiaj rano pod autem patrze plama, otwieram maske (udalo mi sie bez kanalu i bez wyjmowania grila) a tam g12 ponizej min, za to na desce ani kontrolki ani zadnego sygnalu ?! :I

A masz pełny fis? Jak tak, to może ktoś wcześniej zakodował i nie założył czujnika...
Opublikowano

Czyli lipa?

Czy ja wiem... U siebie tak mam i jest ok. Jak żarówka pójdzie, to sprawne rączki odkręcą z lekkim odgięciem boczka.

Panowie czy Wy tez u siebie nie macie czujnika poziomu plynu chlodniczego, czy moze to tez bylo "za doplata" montowane? Mam u siebie nie szczelny krociec z ktorego kapie plyn, dzisiaj rano pod autem patrze plama, otwieram maske (udalo mi sie bez kanalu i bez wyjmowania grila) a tam g12 ponizej min, za to na desce ani kontrolki ani zadnego sygnalu ?! :I

A masz pełny fis? Jak tak, to może ktoś wcześniej zakodował i nie założył czujnika...
Zmasowal
Opublikowano

Mialem zwykly fis, ale zmienialem manetke na tą z obsluga pelnego fisa (ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie). Co trzeba konkretniej zrobic, co dolozyc, zeby miec ten komunikat wyswietlany ?

Opublikowano

Od licznika pociągnąć kabel do zbiornika, dołożyć czujnik, kabel podłączyć do czujnika, drugi pin do masy...

Basic

Opublikowano

Pytanie padło o płyn chłodniczy... :wink:

Opublikowano

Czytam chlodniczy, myślę spryskiwacz... Idę spać... [emoji12]

Opublikowano

Czytam chlodniczy, myślę spryskiwacz... Idę spać... [emoji12]

nie no stój, polej chociaż jednego :grin:
Opublikowano

Zieluu, dnia 14 Maj 2015 - 10:17, napisał:

Witajcie :hi: Mam szybkie pytanie - zmieniając kierę B6 4ramienną, na B6 3ramienną nie potrzebuje zmieniać taśmy? Sama kiera i poducha? :wink:

tak sama kiera i poducha, plus można zmienić kodowanie modułu pod kierownicą

Zmieniłem z 4 raminnej na 3 ramienną i nie mogę pozbyć się błędu 00588, a na desce AIRBAG dumnie świeci . Kostki przeczyściłem, usunięcie błędu vagem nie pomaga, co mam jeszcze zrobić ? Jak założę starą wszystko ok.

Jak zmienić kod 00xxx na 01xxx , gdzie tego w vagu szukać ?

Zmiana kodowanie nic nie da. Problem jest z okablowaniem poduszki albo w samej poduszce. Sprawdz styki

Karol - biggman miałes rację , podmiana poduszki rozwiązała problem.

:hi:

Opublikowano

Czytam chlodniczy, myślę spryskiwacz... Idę spać... [emoji12]

nie no stój, polej chociaż jednego :grin:
Butla wina się kończy [emoji24]

Szukam czegoś na zawieche. Wkurza mnie mój gwint i będzie 1be+prokit

Opublikowano

jaki gwint?

Opublikowano

a już nawet nie pamiętam co tam wsadziłem... KP bodajże od Marcina.


nie KP a H&R

Opublikowano

pierwsze słysze... ja w b5 na fk miałem i z radością użytkowałem :good: 50kkm na nim zrobiłem i nie jęknął nic, komfort porównywalny do 1be

aaa. to zmienia postać rzeczy :)

Opublikowano

bilsteiny b6 + eibachy pro kity??

Opublikowano

nie lepszy byłby b12 lub b16? któryś z nich ma regulację twardości, nie wiem czy nie oba. skoro już celujesz w taką półkę cenową, to :wink:

Opublikowano

Oj chyba b12 jest 2x droższy niż b6. Tak mi się o oczy obiło na ebayu

Opublikowano

bilsteiny b6 + eibachy pro kity??

Mam bile B6 + sprężyny 1BE, i na kiepskich drogach (a takich mam sporo w okolicy) zdecydowanie nie jest fajnie. Tyle,że prokity są podobno bardziej komfortowe (sam nie miałem ich na aucie), tak więc może to byc nie najgorsze połączenie ;)

Do prokitów to raczej bile B8, i gdyby było/okazało się za wysoko to można jeszcze obniżyc bo amor pozwoli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...