Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie jak to jest na stacji diagnostycznej z wiarygodnością badania sprawności amortyzatorów? Coś mi puka z prawej strony na małych nierównościach, takiej tarce. A jestem świeżo po wymianie wahaczy, drążków kierowniczych, końcówek drążków, łączników stabilizatora. Koleś na stacji sprawdził na szarpakach i tylko powiedział, że amortyzator dziwnie pływa. Ale potem wjechałem na to urządzenie do pomiaru sprawności amorów i wyszło po 81%. Powiedział żebym pojechał do mechanika bo to jednak nie amortyzator j trzeba poszukać głębiej.

W tej chwili zawiecha to 1BA + sprężyny eibach. Mam auto od dwóch lat i nie wymieniałem amortyzatorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzanie skutecznosci amorkow na stacji to pic na wode, tak ze swoich "przyzyc" moge powiedziec. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoJ@K, a gdzie je sprawdzić w takim razie? U mnie niby też coś stuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja b6 z 2001r 210 tkm przejechane, głównie autostrady i tył trochę bujał a przód za sztywny był. Zawias 1BA. Deszcz w koleinach i rzucało autem jak szmatą, a przód na poprzecznych nierownosciach nie nadążał. Na badaniu pewnie wyszło by podobnie jak u ciebie, co jest dalekie od sprawności. Wymieniłem amortyzatory na Sash i już nie ma różnicy na progach zwalniajacych, jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoJ@K, a gdzie je sprawdzić w takim razie? U mnie niby też coś stuka.

Chyba niestety nigdzie. :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko ,włączam econ (dioda świeci) przez chwilę coś zabrzęczy i cisza ,wyłączam (dioda gaśnie) cisza tak było do tej pory,dzisiaj włączam econ zabrzęczało jak zwykle i cicho brzęczy dalej,wyłączam cicho brzęczy ,przegazówka cisza po chwili znowu cicho brzęczy ,czy to sprzęgięłko sprężarki się kończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko ,włączam econ (dioda świeci) przez chwilę coś zabrzęczy i cisza ,wyłączam (dioda gaśnie) cisza tak było do tej pory,dzisiaj włączam econ zabrzęczało jak zwykle i cicho brzęczy dalej,wyłączam cicho brzęczy ,przegazówka cisza po chwili znowu cicho brzęczy ,czy to sprzęgięłko sprężarki się kończy

nie wiem co to, ale morał mogę CI przedstawić: następnym razem już nie będziesz cisnął :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

Grześ a ustawiałeś zawieszenie po zmianie zawieszenia? Tył się schowa jak pójdzie w dół ale wtedy robi się negatyw, na szczęście jest regulacja kątów i wtedy góra się wysunie, bo im niżej to dolny wahacz ustawia się poziomo i wysuwa koło na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !!

Kurde kusisz mnie nimi! :D sam głupieje już tylko skompletowac te 4x 10J ;o żeby mi się chciało to wrzuciłbym gwint dopuki aira nie poskładam i wpadłbym mierzyc je do Ciebie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

Grześ a ustawiałeś zawieszenie po zmianie zawieszenia? Tył się schowa jak pójdzie w dół ale wtedy robi się negatyw, na szczęście jest regulacja kątów i wtedy góra się wysunie, bo im niżej to dolny wahacz ustawia się poziomo i wysuwa koło na zewnątrz.

Nie ustawiłem dlatego wydawało mi się że jest inaczej. Dwa lata tak śmigałem, ale opon nie poryło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

Grześ a ustawiałeś zawieszenie po zmianie zawieszenia? Tył się schowa jak pójdzie w dół ale wtedy robi się negatyw, na szczęście jest regulacja kątów i wtedy góra się wysunie, bo im niżej to dolny wahacz ustawia się poziomo i wysuwa koło na zewnątrz.

Nie ustawiłem dlatego wydawało mi się że jest inaczej. Dwa lata tak śmigałem, ale opon nie poryło.

Może mało jeździsz lub ten 1cm niżej od 1BV nie wypływa na tyle żeby cięło opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, mój przebieg to ok 7-10 tyś rocznie, a dwa, to fakt iż rzadko jeździłem dwa sezony na tych samych kołach....i sprawa rozwiązana. Nie wiedziałem o tym wcześniej a, jak pytałem mechanika, to stwierdził,że się nie ustawia ani przodu, ani tym bardziej tyłu. Z resztą jak mu dałem gwint, to się zastanawiał jak tylna sprężyna ma się trzymać amortyzatora, skoro nie ma żadnego talerzyka na nim :facepalm: Więc co tu oczekiwać, jak się samemu nie doczyta, to nie ma co liczyć na mechaniora....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz już wszystko wiadomo :decayed: od siebie dodam jeszcze, że ja zbieżność ustawiam/sprawdzam jak zmieniam koła na sezon lato/zima. Dwa cale to jednak spora różnica i jest to odczuwalne w prowadzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

No właśnie mi też się wydawała "troche dziwna" ta teoria i wydaje mi się, że raczej przód i tył się delikatnie powinny położyc przy zglebieniu. :) Tylko dalej zostaje moje pytanie odnośnie tych 10J na tyle z et45, jaki dac ten adapter, bo mam 18mm i nie wiem czy kombinowac coś w okolice 15mm ?!?! :eusathink:

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !!

Kurde kusisz mnie nimi! :D sam głupieje już tylko skompletowac te 4x 10J ;o żeby mi się chciało to wrzuciłbym gwint dopuki aira nie poskładam i wpadłbym mierzyc je do Ciebie :D

Ja nie widze problema, aplikuj gwinciora i wpadaj, będziem mierzyc. :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz styling 132 w opcji 4x10J i tam te wklęsłości gniotą suty !! :D

Aaa wlasnie, odnosnie tego - im nizej, tym kola sie bardziej chowają - kiedys jak tutaj o to pytalem w A4 (bo w golfie to przod i tyl mi sie schowaly), to ktos mi napisal ze tylko przod sie chowa przy obnizeniu, a tyl malo co, albo wcale. Wiec jak to kurde jest !? Bo nie wiem czy szukac adapterow ~15mm do 10J et45, czy zostawic 18mm i bedzie jakos w miare delikatnie sobie wystawalo ? Od razu mowie, ze gwintu jeszcze nie ma zalozonego i stad mojej watpliwosci. ;)

Trochę dziwna teoria....ja mam w takim razie specyficzne auto. U mnie na gwincie, gdzie jeszcze raz napisze miałem o ok 1 cm niżej niż w 1BV i przód i tył się bardziej schował, teraz wstawiłem ponownie 1BV i te same koła są mniej schowane......oczywiście przy obecnym ET nie ma to większego znaczenia, ale widac różnicę.

Tą samą sytuację miałem w Borze.

Co do concave, jest tak jak Hammer napisał, ma na to wpływ również szerokość felgi, natomiast, czy to ori, czy repliki, to się nie wypowiem, bo nie kupowałem nigdy plastikowych felg... :wink:

No właśnie mi też się wydawała "troche dziwna" ta teoria i wydaje mi się, że raczej przód i tył się delikatnie powinny położyc przy zglebieniu. :) Tylko dalej zostaje moje pytanie odnośnie tych 10J na tyle z et45, jaki dac ten adapter, bo mam 18mm i nie wiem czy kombinowac coś w okolice 15mm ?!?! :eusathink:

Czytaj co napisałem na temat tej teorii spiskowej ;) Najlepiej bez adaptera to będzie równo z błotnikiem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez adaptera nie da rady, bo to felgi z beemki. ;) a jak mierzylem je kiedys z adapterami 18mm to rant felgi od wewn strony byl bardzo blisko amora, wiec 10J z et45 chyba by nawet nie weszlo na tyle, hmmm !?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez adaptera nie da rady, bo to felgi z beemki. ;) a jak mierzylem je kiedys z adapterami 18mm to rant felgi od wewn strony byl bardzo blisko amora, wiec 10J z et45 chyba by nawet nie weszlo na tyle, hmmm !?

Wejdzie 10J z ET45 zawsze można pochyleniem koła poregulować...

xW2nrSq.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...