Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.11.2018 o 20:58, wampir napisał:

Jeżeli słyszysz surge to sprawdź zawór DV. Musi być szczelny. Jeżeli masz tip z nierdzewki i zawór jest szczelny to nierdzewka potęguje odglos przepływającego powietrza. Gdy nic nie zmieniałes w aucie i nagle pojawił się surge to wymieniaj w ciemno DV. Numer z końcówką 710p z ASO, zadne inne. 

Pełna seria nigdy w silniku nic nie grzebane.

Edytowane przez Fr0styyy.
  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Dopisałem dane z Etki

0x?xx: Brakes

  • (PR-1LJ) 345 mm (A4)
  • (PR-1LT/1LF) 312mm (A4)
  • (PR-1LX) 321mm (dane z ETKI dla A6)
  • (PR-1LA/1LG) 320mm (dane z ETKI dla A6)
  • (PR-1LA/1LG) 321/323mm (dane z ETKI dla A8)
  • (PR-1LJ) 385mm (dane z ETKI dla A8)
  • (PR-1LB/1LE) 288mm (A4)
  • (PR-1LZ) 280mm (A4)

I co majster mamy wstawić w kodowaniu,kropke ? :naughty:

Opublikowano

Kropke może nie :P ale jakiś numerek :D vcds podpowiada co tam wklepać, ja do tych podpowiedzi dopisałem średnice tarczy. Ale jutro najwyżej poprawię :P

Opublikowano

U m ie najwiekszy jakie wyskakiwały to chyba 320 Brembo ...

Opublikowano

Siemka.

Pany, ktoś ma namiary na oryginalne halogeny lub bardzo dobre zamienniki do A4 B6 (zderzak s-line, to samo co zwykły)?

 

Opublikowano
10 godzin temu, vblpl napisał:

Siemka.

Pany, ktoś ma namiary na oryginalne halogeny lub bardzo dobre zamienniki do A4 B6 (zderzak s-line, to samo co zwykły)?

 

Za nowe oryginały zapłacisz jak za złoto, szukaj z Magneti Marelli, jedyny słuszny zamiennik. Do s-line i zwykłego idą te same halogeny.
 

Opublikowano

Dzięki za info, ale to co napisałeś, to akurat wiem :)

Pomyślałem, że może ktoś z forum kupował i ma sprawdzonego sprzedawcę. I w dobrej cenie :)

Opublikowano

zamawiałem kiedyś zamienniki na ali za ~ 70 zł. 

wykonanie całkiem ok, jeżdzą już 2 lata w samochodzie gdzie jest zrobiony drl na halo, więc są dość intensywnie używane i się nic nie dzieje z odbłyśnikami.

Opublikowano
W dniu 7.11.2018 o 21:38, Fr0styyy. napisał:

Pełna seria nigdy w silniku nic nie grzebane.

To DV do sprawdzenia i moim zdaniem do wymiany. Pewnie nie był wymieniany dawno.

Opublikowano
20 minut temu, pksmlody napisał:

Bedzie pasować na pewno. Sprzedałem taką nowke tu na forum i z tego co wiem jeździ teraz w AWX właśnie. 

Opublikowano
W dniu 9.11.2018 o 11:52, koziol992 napisał:

zamawiałem kiedyś zamienniki na ali za ~ 70 zł. 

wykonanie całkiem ok, jeżdzą już 2 lata w samochodzie gdzie jest zrobiony drl na halo, więc są dość intensywnie używane i się nic nie dzieje z odbłyśnikami.

Daj namiary jeśli możesz :)

Opublikowano
20 godzin temu, wampir napisał:

To DV do sprawdzenia i moim zdaniem do wymiany. Pewnie nie był wymieniany dawno.

Nigdy nie był wymieniany, wymieniłem na 710p, bo niby 710n jest wycofany wg niemieckiego aso.

Opublikowano

Jak nigdy nie był wymieniany to dobrze zrobiles. Jak jest teraz?

Opublikowano
Teraz, wampir napisał:

Jak nigdy nie był wymieniany to dobrze zrobiles. Jak jest teraz?

Efektu blow-offa już nie ma, wymieniłem też całą rurę od filtra do turbo, bo była rozwalona przy wejściu w turbo, czy jakaś poprawa, nie wiem, ja był mułem tak dalej jest...

Opublikowano

a masz jakies bledy? Jakie odczyty masz z kanału 032?

Zrob logi kanału 2 i 31 i 33, a potem 3 i 20 i 115

Moze dalej są nieszczelności albo przepływomierz do wymiany.

Opublikowano (edytowane)
16 minut temu, wampir napisał:

a masz jakies bledy? Jakie odczyty masz z kanału 032?

Zrob logi kanału 2 i 31 i 33, a potem 3 i 20 i 115

Moze dalej są nieszczelności albo przepływomierz do wymiany.

Błędy to tylko od wydajności katalizatora. Mam wrażenie, że auto wstaje dopiero jak ma 3.5-4k obrotów. Wg. logów wszystko jest prawidłowo...

 

16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent

 

002 - 033

003 - 020

003 - 115

004 - 034

020 - 033

115 - 118

 

Ciśnienie po odpuszczeniu gazu to DV, więc z tym się uporałem (chyba, bo nie robiłem logów po wymianie). Świece stare podczas logów i paliwo nie czysta pb95.

Świece wymienione w lipcu, paliwo to pb95.

 

Edytowane przez Fr0styyy.
Opublikowano

Tak na szybko to dla mnie to nie sa jakies dobre logi. Cofa zapłon pewnie dlatego, że właśnie kat zatkany (zgodnie z błędem).

 

Opublikowano
10 minut temu, wampir napisał:

Tak na szybko to dla mnie to nie sa jakies dobre logi. Cofa zapłon pewnie dlatego, że właśnie kat zatkany (zgodnie z błędem).

 

Czyli pozostaje mi wymienić kata?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...