Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Miałem V2 w poprzednim tuningu i było mistrzowskie! V1 mam teraz. Zawias bardzo poprawny, świetnie wybiera, jednak na moje preferencje odrobinę za miękki. Dlatego docelowo pewnie będzie V3.

W tej promo masz V2 za niewiele ponad 4 tys, które wstępnie założyłeś, ze chcesz wydać. Więc mając na szali V1 i V2 nawet bym się nie zastanawiał... :wink:

Dzięki za opinie, Trewor. Z tego co patrzyłem to tam było 4,9k pln za v2 więc trochę więcej niż zakładałem ale chyba warto to rozważyc ... Masz jakieś doświadczenie z Bilsteinami? Bo to druga firma która bym brał pod uwagę, no i wcześniej wymienione ST

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bilstein - klasa. Sam do tej pory nie miałem. Aaaale jak nie V3 to może wezmę coś właśnie z Bilsteina, poza te 2 marki chyba nie będę wychodził. Będę musiał przyjrzeć się do czego będę miał dostęp

Edytowane przez Trewor87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem infa na temat Bilstein-ow B14, ale ciężo coś znaleść. Teoretycznie to chyba porządny już zestaw, skoro wyżej są już tylko B16 z regulacją twardości ...

A powiedź mi, jak jest z regulacją wysokości w KW lub bilsteinach? Ktore są mniej uciążliwe przy chęci zmiany wysokości?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu muszą się wypowiedzieć inni. Ja KW samodzielnie regulowałem w Borze. W Audi nic nie ruszałem, jeżdżę na nastawach po poprzednim właścicielu. Ale na oko widziałem że z tyłu z regulacją jest trochę więcej zabawy niż w poczciwym Mk4 :wink:

Z pytaniami odnośnie Bilsteina możesz uderzać tutaj: http://www.bilsteinpolska.pl/

Chłopaki na pewno Ci na wszystko odpowiedzą

Edytowane przez Trewor87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info :hi: no coš do nich napiszę, bo trochę pytań mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wy na prawdę nie wiecie, co to jest nędza, bieda, tragedia, zła sytuacja i solicie farmazony tak po polsku narzekając.

Jak Wam tak źle zapraszam do Donbasu, Syrii, Libii albo Wenezueli. Tam będzie lepiej.

gratuluje toku myślenia,skoro zawsze porównujesz się z dziadostwem to po co jeździsz audi? kup zaporożca,tawrie,dacie

człowieku.. człowiek dąży do lepszego,odstaw TVN na dni kilka,włącz myślenie,kraje które podałeś są okupowane przez klikę pewnych ludzi którzy się na tym wszystkim bogacą,ale tego tefałen ci już nie powie,pozdro

Ale TOBIE właśnie polecałbym przesiądnięcie się... nie, nie do zaporożca, tylko na gołe stopy (bo buty zaj...umali goście z kałaszami), którymi musisz zaiwaniać z tym, co udało się unieść na plecach - i to w podskokach, bo inaczej brodaci panowie łeb Ci u...solą przy samej szyi bo im się Twoja religia nie podoba. Wtedy znajdziesz właściwy układ odniesienia.

Przyjmij do wiadomości, że jesteśmy biednym krajem, który dopiero zaczął się dorabiać i porównywanie się z metropoliami imperiów, na które przez XIX i kawałek XX wieku harowało pół świata jest zwyczajnie nie na miejscu. Bo wtedy zwyczajnie nie istnieliśmy jako państwo.

A dobrą bazę i majątek, którą zbudowaliśmy przez XVI i XVII wiek zwyczajnie przechlaliśmy w XVIII wieku. W każdym razie moi przodkowie szlachta przechlali :kox:

Ludzie, zostańmy przy temacie aut, ok? Światopogląd w innym dziale :decayed:

Sorry, nie doczytałem.

Kończę :ot: Luz :D

Boże widzisz i nie grzmisz,właśnie tu w PL jest tak tak "dobrze" dzięki takiemu myśleniu a raczej jego braku jak twoje...zobacz co mówi twoja pani premier:

„Polska ziemia przez tysiąc lat była ojczyzną narodu żydowskiego, dawała możliwość rozwijania swojej kultury, religijności, myśli politycznej i gospodarczej”

dla lepszego zrozumienia poczytaj to:

http://biznes.robertbrzoza.pl/finansjera/jak-aleksander-kwasniewski-zrujnowal-polske/

koniec OT Flyer

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

tu masz gdybyś kata wywalał

http://allegro.pl/downpipe-1-9tdi-1-9-tdi-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-i5215170414.html

tu masz złącze

http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-tlumika-rura-audi-a4-a6-1-9-tdi-i5236453079.html

Edytowane przez baszmak7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak się nazywa inaczej łącznik elastyczny bo nie mogę nic na allegro znaleźć a prawdopodobnie jego nieszczelność jest przyczyną buczenia/gwizdania turbiny u mnie.

I drugie pytanie czy przy przebiegu 260k warto od razu wywalić katalizator?

Łącznik elastyczny jest często nazywany plecionką jeśli to Ci w czymś pomoże. Oczywiście, że warto wywalić kata :decayed: Ja wywaliłem swój przy 270kkm i widzę same pozytywne strony ;)

Pozytywne strony? Podziel się nimi, w benzyniaku wywaliłem i zrobiłbym to kolejny raz ale diesla mam pierwszy raz w życiu od ponad roku. Na razie w odstawkę poszedł egr :wink: obawiam się trochę o normy spalin bo dosyć często jeżdżę do Szwajcarii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ST w zupelnosci bedzie ok do auta typu B6 1,8T. Na torze raczej nie bedziesz szalal. Bilstein B14 na pewno bedzie lepszy niz srednia polka typu AP/ST. Wazne, ze bedzie nowy :)

Ja mam Bilsteina B16 i jest genialny, ale kupilem nowke za 40% ceny :D Normalnie nie wydalbym 8k na zawias :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...