Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
http://img15.imageshack.us/img15/7169/img0219sph.jpg

jak ona by w kolorze wyglądała ? :doh:

jżek ty masz LZ5W?? bo coś za jasny i... tylko się nie obraź...

szczerze... to to jak mały kutasik wygląda...

a tutaj to jak beeeeemkki wygląda...

mały ale wariat :grin:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

:git: działa

---------- Post dopisany at 22:18 ---------- Poprzedni post napisany at 22:07 ----------

Michale - masz jeszcze ten soft do zrobienia downgrada w rns-e led? z tego co pamiętam, to coś tam kombinowałeś i jakiś gościu Ci przesłał...

Opublikowano

to mnie teraz załatwiłeś, muszę poszukać , a te linki co kiedyś podawałem w temacie o RNS-E patrzałeś czy jeszcze działają

Opublikowano

bardziej chodzi mi o to, czy rzeczywiście ten downgrade się zrobił. nic się nie zesrało??

Opublikowano

Panowie a ta pletwa na tym srebrnym sedanie to jest ori ? Bo tez chce wlasnie sobie zamontowac taka antene tylko nie wiem czy oryginalnie do.sedana takie pletwy byly ori ? Moze ma ktos numer czesci ?

Wysłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

ta pletwa wyglada mi na taka z BMW.. czy się mylę?

Opublikowano

Mi się nie podobie, u nas można je kupić po 15 euro...:facepalm: Każda jedna a4 ją ma

Opublikowano

:siema:

Wsiadam rano do auto odpalam a tam air bag się świeci? co może być przyczyną ??

Opublikowano
:siema:

Wsiadam rano do auto odpalam a tam air bag się świeci? co może być przyczyną ??

psicina może być różna ale stawiam na kostke pod fotlem:wink: wez vagulca i luknij:naughty:

Opublikowano

siema:kox:

dzisiaj sam w robocie w pokoju więc muza od rana gra i forum można spokojnie wertować:decayed:

Opublikowano

Witam!

Szanowni koledzy jedno wazne pytanie a mianowicie jak wiekszosc czytala to jestem swiezo po kompletnej regeneracji glowicy i wszystko bylo i jak narazie jest wporzadku po zlozeniu silnika do kupy po za jednym szczegolem. Wczoraj podczas postoju zaczela sie nagle strasznie telepac buda i zaswiecila sie kontrolka od ESP. Silnik tak pracowal jak by chodzil tylko na trzy gary , proba przegazowania nic nie dala , jedynie dosc ociezale silnik wkrecal sie na wyzsze obroty a po zejsciu na normalne na biegu jalowym wskazowka od obrotow skakala. Dodam tylko , ze silnik nie byl jeszcze rozgrzany do normalnej temperatury 90 stopni.

Dzisiaj rano po odpaleniu wszystko bylo wporzadku zadnych podobnych objawow.

Na 100% pompotryski sa do wymiany gdyz juz wala sadza i to czuc po odpaleniu , czasem az w oczy szczypia spaliny z wydechu i tak tez stwierdzili chlopaki z ECU-Project.

Pytanie Moje to czy juz pada/padaj wtryski kompletnie czy to moze uszczeniacze na wtryskach sa temu winne lub jezeli zapalila sie kontrolka na FIS-ie od ESP to moze winna jest listwa zasilajaca od wtryskow ???

Jak glowica szla do remontu to wiadomo i pompowtryski i cala listwa zostaly zdemontowane przed planowaniem i do montazu wtryskow nie byly zakladane nowe uszczelki bo i tak pompki do wymiany mialy isc tak wiec planowalem zakupic nowy komplet uszczelek do nowych pompowtryskow.

Podpowiedzcie cos czy ktos z Was mial podobny problem ?

:hi:

Opublikowano
:siema:

Wsiadam rano do auto odpalam a tam air bag się świeci? co może być przyczyną ??

odkurzanko pod fotelem?? zapewne pod fotelem styki dały sygnał rozepnij psiknij zepnij ;) no i vagiem go vagiem :D

Opublikowano
Witam!

Szanowni koledzy jedno wazne pytanie a mianowicie jak wiekszosc czytala to jestem swiezo po kompletnej regeneracji glowicy i wszystko bylo i jak narazie jest wporzadku po zlozeniu silnika do kupy po za jednym szczegolem. Wczoraj podczas postoju zaczela sie nagle strasznie telepac buda i zaswiecila sie kontrolka od ESP. Silnik tak pracowal jak by chodzil tylko na trzy gary , proba przegazowania nic nie dala , jedynie dosc ociezale silnik wkrecal sie na wyzsze obroty a po zejsciu na normalne na biegu jalowym wskazowka od obrotow skakala. Dodam tylko , ze silnik nie byl jeszcze rozgrzany do normalnej temperatury 90 stopni.

Dzisiaj rano po odpaleniu wszystko bylo wporzadku zadnych podobnych objawow.

Na 100% pompotryski sa do wymiany gdyz juz wala sadza i to czuc po odpaleniu , czasem az w oczy szczypia spaliny z wydechu i tak tez stwierdzili chlopaki z ECU-Project.

Pytanie Moje to czy juz pada/padaj wtryski kompletnie czy to moze uszczeniacze na wtryskach sa temu winne lub jezeli zapalila sie kontrolka na FIS-ie od ESP to moze winna jest listwa zasilajaca od wtryskow ???

Jak glowica szla do remontu to wiadomo i pompowtryski i cala listwa zostaly zdemontowane przed planowaniem i do montazu wtryskow nie byly zakladane nowe uszczelki bo i tak pompki do wymiany mialy isc tak wiec planowalem zakupic nowy komplet uszczelek do nowych pompowtryskow.

Podpowiedzcie cos czy ktos z Was mial podobny problem ?

:hi:

to już sobie sam odpowiedziałeś na pytanie. gdyby były chajowe uszczelniacze to np musiałbyś chwilkę przytrzymać kluczyk przy odpaleniu auta aby zapalił..

ja miałem problem właśnie z odpalaniem... meches wymienił wszystkie uszczelniacze i niestety miał pecha bo po złożeniu przestała pracować jedna pompka i trzęsło strasznie budą... regeneracja na koszt mechesa i jest ok.. :wink:

Opublikowano
Witam!

Szanowni koledzy jedno wazne pytanie a mianowicie jak wiekszosc czytala to jestem swiezo po kompletnej regeneracji glowicy i wszystko bylo i jak narazie jest wporzadku po zlozeniu silnika do kupy po za jednym szczegolem. Wczoraj podczas postoju zaczela sie nagle strasznie telepac buda i zaswiecila sie kontrolka od ESP. Silnik tak pracowal jak by chodzil tylko na trzy gary , proba przegazowania nic nie dala , jedynie dosc ociezale silnik wkrecal sie na wyzsze obroty a po zejsciu na normalne na biegu jalowym wskazowka od obrotow skakala. Dodam tylko , ze silnik nie byl jeszcze rozgrzany do normalnej temperatury 90 stopni.

Dzisiaj rano po odpaleniu wszystko bylo wporzadku zadnych podobnych objawow.

Na 100% pompotryski sa do wymiany gdyz juz wala sadza i to czuc po odpaleniu , czasem az w oczy szczypia spaliny z wydechu i tak tez stwierdzili chlopaki z ECU-Project.

Pytanie Moje to czy juz pada/padaj wtryski kompletnie czy to moze uszczeniacze na wtryskach sa temu winne lub jezeli zapalila sie kontrolka na FIS-ie od ESP to moze winna jest listwa zasilajaca od wtryskow ???

Jak glowica szla do remontu to wiadomo i pompowtryski i cala listwa zostaly zdemontowane przed planowaniem i do montazu wtryskow nie byly zakladane nowe uszczelki bo i tak pompki do wymiany mialy isc tak wiec planowalem zakupic nowy komplet uszczelek do nowych pompowtryskow.

Podpowiedzcie cos czy ktos z Was mial podobny problem ?

:hi:

to już sobie sam odpowiedziałeś na pytanie. gdyby były chajowe uszczelniacze to np musiałbyś chwilkę przytrzymać kluczyk przy odpaleniu auta aby zapalił..

ja miałem problem właśnie z odpalaniem... meches wymienił wszystkie uszczelniacze i niestety miał pecha bo po złożeniu przestała pracować jedna pompka i trzęsło strasznie budą... regeneracja na koszt mechesa i jest ok.. :wink:

Oj to lipa , juz mam dosc :wallbash::suicide_anim: , co do odpalania to jest ok , mozna by rzec ze "odpala na dotyk"

Po remoncie silniczek chodzi naprawde cicho i rowno , zadnych zastrzezen nie mam az tu nagle taki pieprzony babol z tym pompkami , nie ma sily musza jeszcze pochodzic bo tu akurat w UK nie znam nikogo kto by zamienil mi pompki i jeszcze podpisal do nich mapy wtrysku gdyz komplet jaki posiadam to BQ z 2.0 TDi. Trzeba zbierac siano i do polandowa sie kulnac na tydzien czasu i do ECU-Project zawitac na podmiane pompek i korekte softu :wink:

Kuzwa z kad tu kase znow nazbierac juz mi puszek do zbierania brakuje i makulatury :facepalm:

Opublikowano
:hi:
Opublikowano

Jeszcze jedno a jak to sie ma do listwy zasilajacej wtryski ? Jezeli ona jest walnieta to VAG pokaze jakis blad? Czy przy wymianie pompek wylozyc te pare groszy wiecej i odrazu zakupic nowa listwe czy dac sobie spokoj i zostawic obecna listwe :eusathink:Jak myslicie Pany ?

Opublikowano
Witam!

Szanowni koledzy jedno wazne pytanie a mianowicie jak wiekszosc czytala to jestem swiezo po kompletnej regeneracji glowicy i wszystko bylo i jak narazie jest wporzadku po zlozeniu silnika do kupy po za jednym szczegolem. Wczoraj podczas postoju zaczela sie nagle strasznie telepac buda i zaswiecila sie kontrolka od ESP. Silnik tak pracowal jak by chodzil tylko na trzy gary , proba przegazowania nic nie dala , jedynie dosc ociezale silnik wkrecal sie na wyzsze obroty a po zejsciu na normalne na biegu jalowym wskazowka od obrotow skakala. Dodam tylko , ze silnik nie byl jeszcze rozgrzany do normalnej temperatury 90 stopni.

Dzisiaj rano po odpaleniu wszystko bylo wporzadku zadnych podobnych objawow.

Na 100% pompotryski sa do wymiany gdyz juz wala sadza i to czuc po odpaleniu , czasem az w oczy szczypia spaliny z wydechu i tak tez stwierdzili chlopaki z ECU-Project.

Pytanie Moje to czy juz pada/padaj wtryski kompletnie czy to moze uszczeniacze na wtryskach sa temu winne lub jezeli zapalila sie kontrolka na FIS-ie od ESP to moze winna jest listwa zasilajaca od wtryskow ???

Jak glowica szla do remontu to wiadomo i pompowtryski i cala listwa zostaly zdemontowane przed planowaniem i do montazu wtryskow nie byly zakladane nowe uszczelki bo i tak pompki do wymiany mialy isc tak wiec planowalem zakupic nowy komplet uszczelek do nowych pompowtryskow.

Podpowiedzcie cos czy ktos z Was mial podobny problem ?

:hi:

to już sobie sam odpowiedziałeś na pytanie. gdyby były chajowe uszczelniacze to np musiałbyś chwilkę przytrzymać kluczyk przy odpaleniu auta aby zapalił..

ja miałem problem właśnie z odpalaniem... meches wymienił wszystkie uszczelniacze i niestety miał pecha bo po złożeniu przestała pracować jedna pompka i trzęsło strasznie budą... regeneracja na koszt mechesa i jest ok.. :wink:

Oj to lipa , juz mam dosc :wallbash::suicide_anim: , co do odpalania to jest ok , mozna by rzec ze "odpala na dotyk"

Po remoncie silniczek chodzi naprawde cicho i rowno , zadnych zastrzezen nie mam az tu nagle taki pieprzony babol z tym pompkami , nie ma sily musza jeszcze pochodzic bo tu akurat w UK nie znam nikogo kto by zamienil mi pompki i jeszcze podpisal do nich mapy wtrysku gdyz komplet jaki posiadam to BQ z 2.0 TDi. Trzeba zbierac siano i do polandowa sie kulnac na tydzien czasu i do ECU-Project zawitac na podmiane pompek i korekte softu :wink:

Kuzwa z kad tu kase znow nazbierac juz mi puszek do zbierania brakuje i makulatury :facepalm:

wiesz ja Ci opisałem swój przypadek :wink: mi zaczęło budą rzucać od razu po złożeniu a skoro Tobie na gorącym dobrze pracuje.. :whistling: niech się inni wypowiedzą

Opublikowano

siema wszystkiem

:hi:

marcin6980 ja jestem zdania że twój przypadek prosi się o nowy wątek w dziale o silnikach diesla , myślę że tam szybciej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące cię pytania.

szacun że furka zaczęła już klekotać , nie ma jak to własna satysfakcja z dobrze zrobionej roboty :gicior:

Opublikowano
Witam!

Szanowni koledzy jedno wazne pytanie a mianowicie jak wiekszosc czytala to jestem swiezo po kompletnej regeneracji glowicy i wszystko bylo i jak narazie jest wporzadku po zlozeniu silnika do kupy po za jednym szczegolem. Wczoraj podczas postoju zaczela sie nagle strasznie telepac buda i zaswiecila sie kontrolka od ESP. Silnik tak pracowal jak by chodzil tylko na trzy gary , proba przegazowania nic nie dala , jedynie dosc ociezale silnik wkrecal sie na wyzsze obroty a po zejsciu na normalne na biegu jalowym wskazowka od obrotow skakala. Dodam tylko , ze silnik nie byl jeszcze rozgrzany do normalnej temperatury 90 stopni.

Dzisiaj rano po odpaleniu wszystko bylo wporzadku zadnych podobnych objawow.

Na 100% pompotryski sa do wymiany gdyz juz wala sadza i to czuc po odpaleniu , czasem az w oczy szczypia spaliny z wydechu i tak tez stwierdzili chlopaki z ECU-Project.

Pytanie Moje to czy juz pada/padaj wtryski kompletnie czy to moze uszczeniacze na wtryskach sa temu winne lub jezeli zapalila sie kontrolka na FIS-ie od ESP to moze winna jest listwa zasilajaca od wtryskow ???

Jak glowica szla do remontu to wiadomo i pompowtryski i cala listwa zostaly zdemontowane przed planowaniem i do montazu wtryskow nie byly zakladane nowe uszczelki bo i tak pompki do wymiany mialy isc tak wiec planowalem zakupic nowy komplet uszczelek do nowych pompowtryskow.

Podpowiedzcie cos czy ktos z Was mial podobny problem ?

:hi:

to już sobie sam odpowiedziałeś na pytanie. gdyby były chajowe uszczelniacze to np musiałbyś chwilkę przytrzymać kluczyk przy odpaleniu auta aby zapalił..

ja miałem problem właśnie z odpalaniem... meches wymienił wszystkie uszczelniacze i niestety miał pecha bo po złożeniu przestała pracować jedna pompka i trzęsło strasznie budą... regeneracja na koszt mechesa i jest ok.. :wink:

Oj to lipa , juz mam dosc :wallbash::suicide_anim: , co do odpalania to jest ok , mozna by rzec ze "odpala na dotyk"

Po remoncie silniczek chodzi naprawde cicho i rowno , zadnych zastrzezen nie mam az tu nagle taki pieprzony babol z tym pompkami , nie ma sily musza jeszcze pochodzic bo tu akurat w UK nie znam nikogo kto by zamienil mi pompki i jeszcze podpisal do nich mapy wtrysku gdyz komplet jaki posiadam to BQ z 2.0 TDi. Trzeba zbierac siano i do polandowa sie kulnac na tydzien czasu i do ECU-Project zawitac na podmiane pompek i korekte softu :wink:

Kuzwa z kad tu kase znow nazbierac juz mi puszek do zbierania brakuje i makulatury :facepalm:

wiesz ja Ci opisałem swój przypadek :wink: mi zaczęło budą rzucać od razu po złożeniu a skoro Tobie na gorącym dobrze pracuje.. :whistling: niech się inni wypowiedzą

Rowzumiem kolego i serdeczne dzieki , kazda uwaga czy spostrzezenie jest przydatne :wink: a co do telepania w Moim aucie to jak pisalem wczesniej to telepanie sie zaczelo gdy silnik nie byl jeszcze rozgrzany bo dopiero co wyjechale z domu do pracy a do pracy mam az 10 minut piechota a 3 minuty jadac autem tak wiec silnik nie zdolal sie nagrzac. Dzisiaj rano po skonczonej pracy odpalilem autko i cisza jak makiem zasial tylko klekot diesla bylo slychac. Wrzucilem pierwszy bieg i jazda i odziwo nic zlego sie nie dzialo , zadnego szarpania czy tez skakania na obrotach :eusathink:

No nic pojezdze troche i zobacze co sie bedzie dzialo , kupie jeszcze ten specjalny srodek do plukania pompowtryskow , ktory sie uzywa gdy czysci sie pompki specjalnym urzadzeniem , wypadlo mi z glowy jak sie on nazywa :facepalm: jest o tym watek na forum.

:hi:

---------- Post dopisany at 08:05 ---------- Poprzedni post napisany at 08:02 ----------

siema wszystkiem

:hi:

marcin6980 ja jestem zdania że twój przypadek prosi się o nowy wątek w dziale o silnikach diesla , myślę że tam szybciej znajdziesz odpowiedzi na nurtujące cię pytania.

szacun że furka zaczęła już klekotać , nie ma jak to własna satysfakcja z dobrze zrobionej roboty :gicior:

Ok dzieki serdeczne i masz racje mikaszi satysfakcja jest z pracy jaka sie wlozylo w uruchomienie silniczka ale jak sobie przypomne kto spier.... silniczek to juz mi przechodzi chec na gratulacje i fanfary :facepalm:

Ok zaloze jeszcze watek w innym dziale moze ktos sie trafi kto mial taki przypadek z pompkami.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...