Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

9,5 cala i et 30 może być ciężko, szczególnie przód

Opublikowano
miki S4 :decayed:

---------- Post dopisany at 21:21 ---------- Poprzedni post napisany at 21:20 ----------

9,5 cala i et 30 może być ciężko, szczególnie przód
właśnie raczej nie wlizie :facepalm:
Opublikowano
A ten korek podejdzie do B6?

pewno że tak przeca między R8 a B6 to tylko parę małych nic nieznaczących różnic :kox:

Opublikowano
A ten korek podejdzie do B6?

pewno że tak przeca między R8 a B6 to tylko parę małych nic nieznaczących różnic :kox:

minimalnych wręcz :kox:

Opublikowano

Dzisiejsze popołudnie w Poznaniu :facepalm:

Np, zdjęcie nr. 16 audi w wodzie po kolana :doh: ja nie wiem co ludzi kusiło aby tamtędy jechać, ja się zawróciłem bo pamiętam, że jak raz B5 brałem głęboką wodę to na drugi dzień rolka napinacza klimy zaczęła piszczeć niesamowicie... zresztą takie nagłe schłodzenie miski i tarcz na pewno nie jest dobre...

Nawałnica nad Poznaniem - epoznan.pl - Pierwszy Portal Poznania

Opublikowano
:shock3::shock3:
Opublikowano
A ten korek podejdzie do B6?

pewno że tak przeca między R8 a B6 to tylko parę małych nic nieznaczących różnic :kox:

podchodzi

IS_DAN_2560_thumb.jpg

Opublikowano
Kolego "Kaju182" kolor dymu to jak by siwy moze bialy ciezko rozruznic. Turbinke tez juz wymienialem w Grudniu ubieglego roku i byla od klubowicza i po przebiegu 5000 km.

Po regeneracji glowicy i zamontowaniu jej na silniku , odpalilem autko i wszystko bylo ok zadnych problemow , lekkie telepanie buda ale tez tak mialm przed uszkodzeniem glowicy , chlopaki z ECU-Project zdiagnozowali to jako , ze pompki nadaja sie do wymiany.

Od regeneracji glowicy minelo dwa tygodnie i zrobilem juz ponad 1000km i wszystko bylo ok do ostatniej Niedzieli , kiedy to odczas powrotu do domu zobaczylem chmure dymu na postoju i to tylko czasami + ciut dluzsze krecenie rozrusznikiem az silnik zaskoczy i silniejsze telepanie autem.

Na nastepny dzien auto po dluzszym postoju dluzej krecilem az zaskoczyl + wieksza chmura za autem a dotego jeszcze gdy przejechalem jakies 20 metrow silnik zgasl.

Ponownie go chcialem uruchomic i trwalo to naprawde dlugo a jak juz zaskoczyl to pracowal bardzo nie rowno. Podczas normalnej jazdy poza chmura dymu nic zlego sie nie dzieje , autko przyspiesza bez problemow i to naprawde zwawo (nie deptalem pedalu gazu konkretnie jeszcze gdyz glowica jest jeszcze na dotarciu przez jakies jeszcze 500km) , na postoju silnik nie skacze na obrotach ale jak dzisiaj autko postalo 12 godzin pod firma i chcialem go odpalic po pracy oj to ciezko bylo i dlugo zanim silnik zagadal :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm:

Mam to samo :facepalm: w pon. zaczynam szukać co to może być... A Tobie radzę wyjąć pompki i wymienić te uszczelniacze. Przy okazji odkręć kolektor wydechowy i sprawdź czy gdzieś się nie poci olejem, bo ta chmura to ewidentnie spalony olej. Jak tam będzie sucho to sprawdź turbo od strony wydechu.

Pompki sprawdzasz w grupie 013, jak masz wartości powyżej 2,00 to coś jest nie hallo, sprawdź również BIPy w grupie 023.

Witam!

Dzieki kolego , dzisiaj wlasnie podlaczylem VAG-a i oblukalem te dwie grupy 13 i 23 i teraz jezeli ktos z Was znawcow mogl by zajzec i powiedziec czy pompki juz umarly czy jeszcze pokulaja ? :facepalm:

Co do tych uszczelniaczy na pompowtryski to lepiej zakupic ori uszczelki w ASO gdzie cena zabija :facepalm: czy mozna sie skusic na zamienniki BOSCHa ?

Z powodu , ze silniczek jeszcze na dotarciu to nie moge zrobic logow dynamicznych tak jak sie nalezy gdyz niechcem go przeciagac na obrotach dlatego rozgrzalem autko ile sie dalo i zrobilem fotki wskazan na VAGu.

Pierwsze zdjecie to diagnostyka na postoju przy 3000 obrotow , patrzac od gory to 1- grupa 013 , 2 - grupa 023 i 3 - grupa 001 dla pokazania obrotow silnika i temperatury cieczy chlodzacej

http://img203.imageshack.us/img203/1940/290520131191.jpg

Drugie zdjecie to samo tylko , ze na normalych obrotach silnika:

http://img545.imageshack.us/img545/6849/290520131192.jpg

i tak samo 1 - grupa 013 , 2 - grupa 023 i 3 - grupa 001

Pozdrawiam.

:hi:

Opublikowano

Ostatnia pompka napewno padaka reszta delikatnie już wyjechana...

Opublikowano
A ten korek podejdzie do B6?

a jak :kox:

a masz? :whistling:

Kupilem dawno temu od oleju - pasowal.

Kupilem w tym miesiacu od R8 do G12 i tez pasuje... ale nie da sie go dokrecic do konca. Chodzi "luzem".

Co prawda nie wykreca sie ze zbiorniczka, a podczas jazdy cisnienie w ukladzie "zasysa" go nieco i siedzi w miare sztywno, ale jednak troche mnie to wkurza...

Przygladalem sie mu, ale za bardzo nie wiem co zrobic zeby zamykal sie z "oporem".

Na pewno problem nie lezy w gwincie korka, czy dlugosci gwintu... nawet lekko spiłowałem cycek, który powinien przeskoczyć przy domykaniu (to była główna różnica względem ori korka) i nadal jest tak samo.

Może ktoś ma ten korek i rozwiązał problem?

Opublikowano
Ostatnia pompka napewno padaka reszta delikatnie już wyjechana...

Kolego "wladi" dzieki serdeczne ale jezeli chodzi o ta ostatnia pompke czy to ona moze byc powodem takiego dymienia z rury ? czy tez moze te nie szczesne uszczelniacze na wtryskach :kwasny: Jak pisalem wczesniej to przy wyciaganiu pompek do regeneracji glowicy owe uszczelniacze nie byly zmieniane i przez dwa tygodnie bylo super az w ostatnia Niedziele zaczol kopcic jak jakas Huta jezeli chodzi o spalanie czy tez ubywanie oleju to stan jest taki sam , co dziennie sparawdzam poziom oleju i nic nie ubywa.

Opublikowano
A ten korek podejdzie do B6?

a jak :kox:

a masz? :whistling:

Kupilem dawno temu od oleju - pasowal.

Kupilem w tym miesiacu od R8 do G12 i tez pasuje... ale nie da sie go dokrecic do konca. Chodzi "luzem".

Co prawda nie wykreca sie ze zbiorniczka, a podczas jazdy cisnienie w ukladzie "zasysa" go nieco i siedzi w miare sztywno, ale jednak troche mnie to wkurza...

Przygladalem sie mu, ale za bardzo nie wiem co zrobic zeby zamykal sie z "oporem".

Na pewno problem nie lezy w gwincie korka, czy dlugosci gwintu... nawet lekko spiłowałem cycek, który powinien przeskoczyć przy domykaniu (to była główna różnica względem ori korka) i nadal jest tak samo.

Może ktoś ma ten korek i rozwiązał problem?

jeszcze nie ale widziałem, że pasuje do Naszych aut :whistling: ale nie wiedziałem, że jest taki problem jaki opisujesz :whistling:

Opublikowano

Ja tam expertem nie jestem wnioskuje po wcześniejszych doświadczeniach i wypowiedziach innych że ta korekcja wtrysku jest o wiele za duża na ostatnim ale czy to ma wpływ na kopcenie (podejrzewam że tak) i jakie są objawy lejącego wtrysku to musi się wypowiedzieć ktoś mądrzejszy:decayed:

Opublikowano
Ja tam expertem nie jestem wnioskuje po wcześniejszych doświadczeniach i wypowiedziach innych że ta korekcja wtrysku jest o wiele za duża na ostatnim ale czy to ma wpływ na kopcenie (podejrzewam że tak) i jakie są objawy lejącego wtrysku to musi się wypowiedzieć ktoś mądrzejszy:decayed:

Ok rozumiem , dzieki jeszcze raz :hi:

---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ----------

Ktos z Was Pany moze jeszcze zajzec na te fotki i cos podpowiedziec z tymi wtryskami ?

:hi:

Opublikowano

Jak mogę Ci jeszcze podpowiedzieć to spróbuj dolać STP na cały bak i do tego np lepsze paliwko i zobaczysz potem po przejechaniu całego baku czy coś się zmieniło...mi trochę kopcił i teraz jest już ok:wink:

Opublikowano

zalej to,sprawdzone na kilku autach :whistling:

206_2.jpg

Opublikowano

Wlasnie zakupilem taki specyfiki w Sobote bede dzialal

Liqui Moly Vehicle Diesel System Intensive Treatment. | eBay

a co do paliwa to zawsze i tylko zawsze leje Shell V-Pover :wink: a co 5000 mil leje do zbiornika STP do czyszczenia wtryskow.

---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ----------

Raz nawet na stacji Shell pracownik zalewal mi zbiornik paliwkiem i keidy zobaczyl , ze jeszcze wlewam srodek do czyszczenia wtryskow to zaczol mnie przekonywac , ze juz tego nie musze wlewac , ze samo paliwo V-Pover wystarczy a Ja mu na to ze moze i tak ale nic i tak nie zaszkodzi , jezeli bede taki specyfik dolewal do zbiornika :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...