JawoR36 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Orientuje się ktoś jaki rozmiar tarcz jest w B6 2.4? 320? Albo 288 albo 312. 320 było w b7/c6 No to musi być 312, bo jest na pewno większa od 288 Ale muszę sobie jeszcze zmierzyć, bo jakieś duże się wydają. Zwrotnice i heble podejdą do 1.8T B6 od 2.4?
Wandej Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Orientuje się ktoś jaki rozmiar tarcz jest w B6 2.4? 320? Albo 288 albo 312. 320 było w b7/c6 No to musi być 312, bo jest na pewno większa od 288 Ale muszę sobie jeszcze zmierzyć, bo jakieś duże się wydają. Zwrotnice i heble podejdą do 1.8T B6 od 2.4? Tak. Tylko różnią się jarzmem te heble. Klocki są te same i zaciski też. W 1.8t 150km też było 288mm dopiero 163km miał 312mm:hi:
JawoR36 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Orientuje się ktoś jaki rozmiar tarcz jest w B6 2.4? 320? Albo 288 albo 312. 320 było w b7/c6 No to musi być 312, bo jest na pewno większa od 288 Ale muszę sobie jeszcze zmierzyć, bo jakieś duże się wydają. Zwrotnice i heble podejdą do 1.8T B6 od 2.4? Tak. Tylko różnią się jarzmem te heble. Klocki są te same i zaciski też. W 1.8t 150km też było 288mm dopiero 163km miał 312mm:hi: . A 190KM ile miały? Też 312? To albo 1.8T nie miało 312 albo te w 2.4 mają 320. Nawet w 163KM są malutkie 288. Muszę jutro z miarą obadać temat
Wandej Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Orientuje się ktoś jaki rozmiar tarcz jest w B6 2.4? 320? Albo 288 albo 312. 320 było w b7/c6 No to musi być 312, bo jest na pewno większa od 288 Ale muszę sobie jeszcze zmierzyć, bo jakieś duże się wydają. Zwrotnice i heble podejdą do 1.8T B6 od 2.4? Tak. Tylko różnią się jarzmem te heble. Klocki są te same i zaciski też. W 1.8t 150km też było 288mm dopiero 163km miał 312mm:hi: . A 190KM ile miały? Też 312? To albo 1.8T nie miało 312 albo te w 2.4 mają 320. Nawet w 163KM są malutkie 288. Muszę jutro z miarą obadać temat Też 312. 320/288 miało b7 z 2.0T i 3.0TDi. 15 fela jak wchodzi to masz 288mm. Jak nie to 312
miki Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Jawor, w b6 nie było 320, a tym bardziej w 2.4 skoro do 3.0 pchali 312
JawoR36 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Orientuje się ktoś jaki rozmiar tarcz jest w B6 2.4? 320? Albo 288 albo 312. 320 było w b7/c6 No to musi być 312, bo jest na pewno większa od 288 Ale muszę sobie jeszcze zmierzyć, bo jakieś duże się wydają. Zwrotnice i heble podejdą do 1.8T B6 od 2.4? Tak. Tylko różnią się jarzmem te heble. Klocki są te same i zaciski też. W 1.8t 150km też było 288mm dopiero 163km miał 312mm:hi: . A 190KM ile miały? Też 312? To albo 1.8T nie miało 312 albo te w 2.4 mają 320. Nawet w 163KM są malutkie 288. Muszę jutro z miarą obadać temat Też 312. 320/288 miało b7 z 2.0T i 3.0TDi. 15 fela jak wchodzi to masz 288mm. Jak nie to 312 A nie bo w 2.5TDI też było 320 Po prostu te z 2.4 wydają się większe od tych w Turbo. Ile za taki secik 320mm z B7 trzeba zapłacić, zwrotnice też trzeba wymieniać? Zacisk, tarcza, klocki, jarzmo, coś jeszcze? Muszę wiedzieć ile to warte, by mnie czasem szwagier nie wykasował
Wandej Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Orientuje się ktoś jaki rozmiar tarcz jest w B6 2.4? 320? Albo 288 albo 312. 320 było w b7/c6 No to musi być 312, bo jest na pewno większa od 288 Ale muszę sobie jeszcze zmierzyć, bo jakieś duże się wydają. Zwrotnice i heble podejdą do 1.8T B6 od 2.4? Tak. Tylko różnią się jarzmem te heble. Klocki są te same i zaciski też. W 1.8t 150km też było 288mm dopiero 163km miał 312mm:hi: . A 190KM ile miały? Też 312? To albo 1.8T nie miało 312 albo te w 2.4 mają 320. Nawet w 163KM są malutkie 288. Muszę jutro z miarą obadać temat Też 312. 320/288 miało b7 z 2.0T i 3.0TDi. 15 fela jak wchodzi to masz 288mm. Jak nie to 312 A nie bo w 2.5TDI też było 320 Po prostu te z 2.4 wydają się większe od tych w Turbo. Ile za taki secik 320mm z B7 trzeba zapłacić, zwrotnice też trzeba wymieniać? Zacisk, tarcza, klocki, jarzmo, coś jeszcze? Muszę wiedzieć ile to warte, by mnie czasem szwagier nie wykasował Używki czy nowe tarcze + klocki? Sam przód zaciski można od a6 na allegro kupić po 100zl. Nowe tarcze i klocki to koszt koło 450zl. Wystarczy Ci jarzmo z zaciskiem i monujesz p&p
MARCIN607 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Jawor cycuchy piszą jak wół. 312 to max w b6 prócz s4. 31max bex tyż:-)
Wandej Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Jawor cycuchy piszą jak wół. 312 to max w b6 prócz s4. 31max bex tyż:-) A Ty mordo pchnij te swoje jarzma. Że 150zl wezmiesz:wink:
witek1234 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 panowie jakie zakupić dystanse jak mam 2mm miedzy zaciskiem 320 a felgą ? Czy tak może zostać ?
MARCIN607 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 A to sobie wrzucę te 320mm W porownaniu do 320, 312 nie hamuje
miki Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 A to sobie wrzucę te 320mm W porownaniu do 320, 312 nie hamuje True story bro ---------- Post dopisany at 23:56 ---------- Poprzedni post napisany at 23:56 ---------- panowie jakie zakupić dystanse jak mam 2mm miedzy zaciskiem 320 a felgą ? Czy tak może zostać ? Też tak miałem i jakoś jeszcze żyję
JawoR36 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Mówicie że tylko 8mm różnicy i idzie to odczuć?
miki Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Mówicie że tylko 8mm różnicy i idzie to odczuć? Jeszcze się zastanawiasz?! Uwierz, w tym przypadku 8mm robi różnicę
turzol Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Mówicie że tylko 8mm różnicy i idzie to odczuć? całą robotę tutaj robi zacisk, ktory wielkościowo jest taki sam jak wersje 345/347mm i dużo większa powierzchnia cierna klocków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się