grzes283 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Panowie, jakie powinny być obroty silnika na jałowym rozgrzanym w AVFie. Mi pokazuje 882, zastanawiam się, czy nie są zbyt wysokie. Kolega w paski B5 ma dużo mniejsze.Czy podwyższone obroty mogą wpływać na zwiększone spalanie na jałowym? Synchro mam sprawdzone, cała reszta też. to niesa duze obroty , Grzes cos mi sie wydaje za albo ktos spierdzielił zakładanie pompek przy robocie z wałkiem albo same pompki maja juz dosc , ja tez mialem ta sama sytuacje , wyciagalismy pompki zeby uszczelniacze wymienic , załozylismy spowrotem i była juz d*pa spalanie dwa razy wieksze No pompki są w miare ok. Wszystko sprawdzone. Trochę typowany jest wałek, że niby jakiś słaby wsadzony. Wgrałem nawet program z serii i dalej d*pa. Już nie mam żadnych pomysłów. Synchro ustawione w + i w -, też lipa.....
tomcrack27 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Mądre głowy czy wiecie jaki kod lakieru miały ori listwy od s4? 1RR platinum gray dzieki hammer:hi:
grzes283 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Panowie, jakie powinny być obroty silnika na jałowym rozgrzanym w AVFie. Mi pokazuje 882, zastanawiam się, czy nie są zbyt wysokie. Kolega w paski B5 ma dużo mniejsze.Czy podwyższone obroty mogą wpływać na zwiększone spalanie na jałowym? Synchro mam sprawdzone, cała reszta też. to niesa duze obroty , Grzes cos mi sie wydaje za albo ktos spierdzielił zakładanie pompek przy robocie z wałkiem albo same pompki maja juz dosc , ja tez mialem ta sama sytuacje , wyciagalismy pompki zeby uszczelniacze wymienic , załozylismy spowrotem i była juz d*pa spalanie dwa razy wieksze No pompki są w miare ok. Wszystko sprawdzone. Trochę typowany jest wałek, że niby jakiś słaby wsadzony. Wgrałem nawet program z serii i dalej d*pa. Już nie mam żadnych pomysłów. Synchro ustawione w + i w -, też lipa..... ja bym stawiał na pompki , odczyty na vagu mialem malina a spalanie we d*pie , zmieniłem pompki i jak reka odjoł sprawdzałes pompki jakos specjalistycznie czy tylko vag ?? Miałem "myte" przy okazji wymiany wałka. Tak nagle po wymianie wałka by się sypnęły??
grzes283 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Dziś ja odebrałem, ale dzięki, wezmę to do serca. Będę w przyszłym tygodniu starał się jechać z wałkiem i może wtedy podsunę im temat. Jeszcze raz dzięki kolego:drinks:
kaju Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Dziś ja odebrałem, ale dzięki, wezmę to do serca. Będę w przyszłym tygodniu starał się jechać z wałkiem i może wtedy podsunę im temat. Jeszcze raz dzięki kolego:drinks: niemam na tym kompie screnów z vaga bo bym Ci pokazal jakie wartosci miałem , auto przy 80 km/h spalalo prawie 8 litrów na fisie , po zmianie pompek 4,2 jak czytam o tych problemach, to przychodzi mi tylko jedno na myśl. nie spodziewałem się, że jeszcze bardziej pokocham swoje VP44 :decayed:
H4mm3R Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Mądre głowy czy wiecie jaki kod lakieru miały ori listwy od s4? 1RR platinum gray dzieki hammer:hi: listwy chyba były w podkładzie ale np grill i tylna dokładka zderzaka w S4 B7 jest właśnie w tym kolorze.
tomcrack27 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Mądre głowy czy wiecie jaki kod lakieru miały ori listwy od s4? 1RR platinum gray dzieki hammer:hi: listwy chyba były w podkładzie ale np grill i tylna dokładka zderzaka w S4 B7 jest właśnie w tym kolorze. chociaz jeden znal odpowiedz
Wandej Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Dziś ja odebrałem, ale dzięki, wezmę to do serca. Będę w przyszłym tygodniu starał się jechać z wałkiem i może wtedy podsunę im temat. Jeszcze raz dzięki kolego:drinks: niemam na tym kompie screnów z vaga bo bym Ci pokazal jakie wartosci miałem , auto przy 80 km/h spalalo prawie 8 litrów na fisie , po zmianie pompek 4,2 jak czytam o tych problemach, to przychodzi mi tylko jedno na myśl. nie spodziewałem się, że jeszcze bardziej pokocham swoje VP44 :decayed: Miłość jest slepa:bag:
kaju Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Dziś ja odebrałem, ale dzięki, wezmę to do serca. Będę w przyszłym tygodniu starał się jechać z wałkiem i może wtedy podsunę im temat. Jeszcze raz dzięki kolego:drinks: niemam na tym kompie screnów z vaga bo bym Ci pokazal jakie wartosci miałem , auto przy 80 km/h spalalo prawie 8 litrów na fisie , po zmianie pompek 4,2 jak czytam o tych problemach, to przychodzi mi tylko jedno na myśl. nie spodziewałem się, że jeszcze bardziej pokocham swoje VP44 :decayed: Miłość jest slepa:bag: a moje jeździ i jeździ i jeeeździ...
Wandej Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Moja już też jedno potknięcie na 6 lat jej wybacze:decayed:
Wandej Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Pany to zaciski na tył 288?http://i.imgur.com/XMSOMAQ.jpg Wygląda ze tak ale zapytaj w temacie upgrade hebli Dev Ci odpowie:good:on przez sen gada o hamulcach także da rade:decayed:
turzol Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Za 100pln oba. Wygladaja jak wyłowione z jeziora ale to nic
tomcrack27 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Za 100pln oba. Wygladaja jak wyłowione z jeziora ale to nic mi sie takie walaja z przednimi za darmo:decayed:
turzol Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 A jarzma gdzie? Chyba nie zdążył wyłowić Zaraz zapytam o jarzma. Pochodzą z 2.0tfsi q
Wandej Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 A jarzma gdzie? Chyba nie zdążył wyłowić Zaraz zapytam o jarzma. Pochodzą z 2.0tfsi q No jeśli z 2.0T Q to na 100% 288mm:wink:
Wandej Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Wandej gdzie to PW ? Jutro kuhwa nie chce mi się już grzebać dzisiaj po tych katalogach:decayed: Koło 10 spodziewaj się pw od miszcza;przebiegly: Teraz dobranoc:hi:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się