Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

jak by kto szukał to od biedy można by było przygarnąć za taki prajs

http://www.ebay.co.uk/itm/221710471709?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu cena zderzaka idzie w dół , pare dni temu było 220F

http://www.ebay.co.uk/itm/221714183005?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


:naughty: :naughty: :naughty::kox: :kox:

$_57.JPG

$_57.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek u mnie akurat czasem przy przekręceniu zapłonu zapala się błąd spalonej żarówki ale jak wezmę włącznik na pozycyjne to błąd gaśnie i biorę spowrotem na "auto" i jest ok. Nie mam pojęcia czemu tak robi, możliwe że ten jeden trzpień z boku żarówki nie dotyka blaszki w plastykowej wtyczce...

Dokładnie u mnie jest to samo. Czyli tak ma być :wink: Myślałem, że może coś z instalacją się dzieje, a nie chciało mi się demontować lamp i sprawdzać na zwykłych żarówkach.
U mnie nigdy błąd się nie pojawil od tych osramow

:siema:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol a jakie masz te ledy też z bolcami naprzeciw siebie?

Tak jeden pilowalem delikatnie

Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek u mnie akurat czasem przy przekręceniu zapłonu zapala się błąd spalonej żarówki ale jak wezmę włącznik na pozycyjne to błąd gaśnie i biorę spowrotem na "auto" i jest ok. Nie mam pojęcia czemu tak robi, możliwe że ten jeden trzpień z boku żarówki nie dotyka blaszki w plastykowej wtyczce...

Dokładnie u mnie jest to samo. Czyli tak ma być :wink: Myślałem, że może coś z instalacją się dzieje, a nie chciało mi się demontować lamp i sprawdzać na zwykłych żarówkach.
U mnie nigdy błąd się nie pojawil od tych osramow

:siema:

Być może problemem są te bolce - a właściwie brak jednego. A akurat u mnie i Wladiego mamy ucięty ten drugi, czyli nie właściwy......o ile ma to jakis sens :wink:

U Józka też jest podobny problem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem. U Marcina też nie ma problemu, z tego co wiem. Upilowany bolec to nie problem, styk jest na drugim i z cala obudowa zarowki

Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad5bd3810505387eb8682858903f837b.jpg

Panowie takie pęknięcia na wzmacniaczu antenowym mogą powodować, że nie będzie działał on prawidłowo? Bo od jakiegoś czasu praktycznie nic nie mogę złapać w radiu.

? ktoś coś?
Musisz wymienić ,ktoś pisał na forum ,że miał pęknięty wzmak i nie łapał fal ,po wymianie wszystko wróciło do normy
A ma ktoś może coś takiego na handel?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem. U Marcina też nie ma problemu, z tego co wiem. Upilowany bolec to nie problem, styk jest na drugim i z cala obudowa zarowki

Mi się też tak wydaje, ale jakaś przyczyna musi być.....może chociaż będą trwalsze niż te co do tej pory miałem. :wink:

Z innej beczki. Macie może jakiś sposób na zabezpieczenie kapsli o od felg? Dzisiaj mi zayebali w nocy wszystkie 4sztuki :facepalm: Myślałem, jak można by zabezpieczyć, ale szczerze mówiac na nic nie wpadłem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za szybkie doradzenie i pomoc z rana odnosnie tej manetki wycieraczek pod fisa. Bylem na gieldzie i gosciu mi puscil calego pajaka z fisem do kombi w fajnym stanie za 6 dyszek, ale jak pisaliscie byl on widocznie z A3, tak wygladal:

male_1c59001d11364b7b298c054e82cbdf1.jpgmale_6b42bb2cf653a347d8faccf2de09.jpg

Edytowane przez KoJ@K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Panowie za szybkie doradzenie i pomoc z rana odnosnie tej manetki wycieraczek pod fisa. Bylem na gieldzie i gosciu mi puscil calego pajaka z fisem do kombi w fajnym stanie za 6 dyszek, ale jak pisaliscie byl on widocznie z A3, tak wygladal:

:hi:

numer konta wyślę ci na pw :wink::P:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mozna te ryski jakos bezpiecznie usunac? Przez przypadek kluczami przejechalem :decayed:

wbtrvlo8.jpg

jest pasta do chromu ,ja miałem ryskę na obwódce szyby i spolerowałem sonaxem do polerowania chromu i aluminium ,może i tobie by coś pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem. U Marcina też nie ma problemu, z tego co wiem. Upilowany bolec to nie problem, styk jest na drugim i z cala obudowa zarowki

Mi się też tak wydaje, ale jakaś przyczyna musi być.....może chociaż będą trwalsze niż te co do tej pory miałem. :wink:

Z innej beczki. Macie może jakiś sposób na zabezpieczenie kapsli o od felg? Dzisiaj mi zayebali w nocy wszystkie 4sztuki :facepalm: Myślałem, jak można by zabezpieczyć, ale szczerze mówiac na nic nie wpadłem....

Kupić na zimę alufele :decayed:

Wladi - sie Ci pierdow w d*pie nazbieralo - ic na cypel i przewietrz :grin:

Chodzilo pewnie o kapsle z alusow a nie kolpaki ze stalowek :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2 dniach o nich zapomnisz [emoji14]

Pany - jak doloze drugi IC to potrzeba program meczyc czy da rade

Nie trzeba . A i tak przepływ się poprawia. Przynajmniej u mnie się poprawił :).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...