P-U-M-A Opublikowano 29 Stycznia 2012 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Tego szefa zapytaj Patrox Lichy z nim kontakt. Może ktoś ma gdzieś leżeć w domu.
Flyer Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Musi być na to sposób. U mnie przy wymianie rozrządu nie rozszczelniali układu klimatyzacji.[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 11:55_________________________________________________Wspomaganie rozłączali, spuszczali płyn. mechanicy nie sciagaja pasa przy rozrzadzie, tylko go odsuwaja o kilka cm.
AndyN Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Musi być na to sposób. U mnie przy wymianie rozrządu nie rozszczelniali układu klimatyzacji.[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 11:55_________________________________________________Wspomaganie rozłączali, spuszczali płyn. mechanicy nie sciagaja pasa przy rozrzadzie, tylko go odsuwaja o kilka cm. Ale "wszyscy" czy "niektórzy"? To na Przasnyskiej musieli o tym nie wiedzieć. Bo wszystkie trybiki silnika mogłem sobie bezproblemowo obejrzeć.
truckmaniac Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Musi być na to sposób. U mnie przy wymianie rozrządu nie rozszczelniali układu klimatyzacji.[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 11:55_________________________________________________Wspomaganie rozłączali, spuszczali płyn. mechanicy nie sciagaja pasa przy rozrzadzie, tylko go odsuwaja o kilka cm. Ale "wszyscy" czy "niektórzy"? To na Przasnyskiej musieli o tym nie wiedzieć. Bo wszystkie trybiki silnika mogłem sobie bezproblemowo obejrzeć. żeby ustawić pas w położeniu serwisowym trzeba mieć specjalne tuleje. U siebie zlałem płyn z chłodnicy, odłączyłem węże dolny i górny i wszystko ładnie zeszło w dół.
Wandej Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Musi być na to sposób. U mnie przy wymianie rozrządu nie rozszczelniali układu klimatyzacji.[br]Dopisany: 28 Styczeń 2012, 11:55_________________________________________________Wspomaganie rozłączali, spuszczali płyn. mechanicy nie sciagaja pasa przy rozrzadzie, tylko go odsuwaja o kilka cm. Ale "wszyscy" czy "niektórzy"? To na Przasnyskiej musieli o tym nie wiedzieć. Bo wszystkie trybiki silnika mogłem sobie bezproblemowo obejrzeć. żeby ustawić pas w położeniu serwisowym trzeba mieć specjalne tuleje. U siebie zlałem płyn z chłodnicy, odłączyłem węże dolny i górny i wszystko ładnie zeszło w dół. jakie tulejki?? Wisi i tak na przewodach od chłodnic ja tam tylko odchylałem i było ok Ale chłodnica klimy się odpina i odsuwa na bok. W b5 tak robilismy z bratem przy nierządzie
greg2505 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 w b6 przewody od chłodnicy klimy są z dwóch stron także na bok jej nie odchyli tylko opuści na dół
Siwy Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Panowie, przy sciagnietych boczkach drzwi zamykajac je bede je mogl otworzyc od zewnatrz :?:
turzol Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy do avanta wejdzie mi do kufra zderzak przedni z a4 b6? Wytapane z SGS2
greg2505 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy do avanta wejdzie mi do kufra zderzak przedni z a4 b6? Wytapane z SGS2 wejdzie jak złożysz siedzenie
turzol Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Ok. Jutro w takim razie wyprawa po zderzak z eSy Wytapane z SGS2
Siwy Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Panowie, zapalajac auto wlacza mi sie kontrolka hamulcow na czerwono i pisze BRAKE. Czy to znaczy ze musze zmienic plun hamulcowy :?:
cool506 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Pany jakie koncowki wydechu powinny być do zderzaka s4 ?? średnica jakaś firma ??
greg2505 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 ulter 90 lub 100 wg mnie 90 jest virus ma 100 zerknij sobie
MARCIN607 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 100 tylko i wyłącznie- es musi być zadzior
wrclaguna Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 sprawdź poziom płynu .... albo AKU juz słaby jest
Flyer Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Moje auto wczoraj postalo pierwszy raz dobre 10h na mrozie i jak ruszylem, to kazdy mocniejszy skret (wjazd w uliczke, rondo) konczylo sie wywalaniem BRAKE i 3-krotnym piknieciem. Slaby AKU? Jak dojechalem do domu i zjechalem do garazu (jakies 7km jazdy), to problem zniknal. W garazu +8 st., i rano juz nie mialem problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się