Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja prawie swoja zgubilem...hehe...

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Już przy 2.5 tdi miałem problem z odpalaniem.

Miałem zamontowane jakiś głupie zabezpieczenia.

Silnik wyleciał i u nowego właściciela chodzi jak złoto.

Przy swapie wyrzuciliśmy wszystkie zabezpieczenia, bo założyłem nowe profi zrobione.

I dalej mam problemy z odpalaniem. Tzn tak jakby się rozrusznik przycianał.

Wymieniony na nowy i dalej to samo.

Niby pryszcz, ale co jakiś czas wraca to do mnie, bo strasznie mnie wkurza.

I tak pomyślałem, że może gdzieś problem z masą jest?

Opublikowano

Oriętuje się ktoś dlaczego temat B5 battallion jest zamknięty ?:o

Opublikowano

Od chyba 3 miechów już

nabazgrane z Tapatalka

Opublikowano

Witam. Koledzy, czeka mnie wymiana amortyzatorów tylne są już padnięte i autko w czasie hamowania lekko "skacze", nie mogę rozpracować mojego zawieszenia w a4 b6 Avant 1,9 TDI AVF - bankowo nie jest oryginalne dane z wlepki: 1BA , klasa wagowa -przód: OJK, tył: OYK. Wykonałem pomiary - przód: 650 mm, tył: 640 mm (pomiar na kołach 17'', 1/2 baku), niestety oznaczeń sprężyn nie rozszyfrowałem. czy możecie mi doradzić jakie amortyzatory kupić w rozsądnych pieniążkach, czy przy tym obniżeniu muszę szukać sportowych ? Z góry dziękuję za pomoc :)

pomoże ktoś ?

Opublikowano

nie zalega komuś czasami adapter quadlock do montażu RNS-e ? z chęcią odkupie

Opublikowano
Jak koło pompuje 8 minut to badziewie jakieś. Mam oryginał kompresor audi w bagażniku i koło pompuje w 3 minuty, za takim się rozejrzyj
Opublikowano

bardzoej mi chodzi o to czy to wogóle działa. olać ten kompresor

Opublikowano

Panowie dzisiaj jechalem sobie przez centrum i postanowilem wyprzedzic żółwia przycisnąłem pedał gazu i trach na konsoli pojawila sie ikona akumulatora i slychac bylo tyrkotanie spod maski i tak gdy jechalem to ta ikonka pojawiala sie i znikala, pojawiala sie zawsze gdy przyspieszalem i wskakiwal silnik na obroty. Co mogło puścic Alternator, sprzegiełko alternatora? Szczotki?

Rok temu zmienialem kompletny rozrzad na ori czesciach, wszystkie paski oraz tlumik drgan takze, tylko altek mi zostaje jako sprawca zamieszania

Moj altek 778c6bbbb441c950a3190ee47a449e0d.jpg

Opublikowano

Regulator napięcia :hi:

Wysłane z telefonu przy pomocy Tapatalka

Opublikowano

Kolego moglbys troszke wiecej szczegółów? Co to gdzie tego szukać? Sam to kupie i wymienie czy musze oddac cos do regeneracji i dokladnie co i ile mnie to moze kosztowac?

Jak podjezdzalem pod dom to znowu usluszalem dziwny dzwiek i ikona akumulatora zniknela jak i ustal dziwny dzwiek spod maski

Opublikowano (edytowane)

Regulator napięcia jest w alternatorze, do regeneracji trzeba dać

Włącz lampkę w środku i przegazuj z wolnych, nie powinno zmieniać natężenia - sprawny. Jak masz ledy to nie zobaczysz tego

Edytowane przez xsebo1
Opublikowano

Tylko tak czytam sobie o tych alternatorach Valeo że są dupne i lepszy bylby Bosha. Regulatory napiecia polecane sa tylko ori bo zamienniki czesto potrafia padać? Ori regulator valeo nowy to koszt kilku setek plnów :o bawić sie w regeneracje czy lepiej zakupić uzywanego bosha? I czy obecny Valeo o parametrach 120A i 14V to nie za duzy altek do mojej benzy 1.8TAVJ?

Opublikowano

Daj do regeneracji i zobaczysz co jest, mogły się np diody kierunkowe zjarać

Opublikowano

Cały czas poruszamy sie w obrębie alternatora tak? z tymi diodami kierunkowymi?

Warto bawić sie w regenerację i jak tak to do jakiej max kwoty? A kiedy lepiej kupic uzywany? I czy wowczas nie rozwazyc altka od BOSHa?

Opublikowano

Regulator jakieś 200 do Valeo. Może jednak aku wina.

Daj do regeneracji bo pewnie i łożysko razem do wymiany.

Opublikowano

ok dzieki za info pojade dzis do expertów od regeneracji. Ciekawe tylko ile taka usługa może kosztować min-max i czy nie lepiej byłoby zakupić używany marki Bosh? Jakie parametry powinien mieć alternator do mojej Audi? 1.8T AVJ ?

Opublikowano

Sprawdź, jakie masz parametry alternatora na wlepce, ale pewnie masz ori, więc po co go zmieniać? Regeneruj swój i nie kombinuj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...