Roboform550 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Ja prawie swoja zgubilem...hehe...
Bieniek Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Już przy 2.5 tdi miałem problem z odpalaniem. Miałem zamontowane jakiś głupie zabezpieczenia. Silnik wyleciał i u nowego właściciela chodzi jak złoto. Przy swapie wyrzuciliśmy wszystkie zabezpieczenia, bo założyłem nowe profi zrobione. I dalej mam problemy z odpalaniem. Tzn tak jakby się rozrusznik przycianał. Wymieniony na nowy i dalej to samo. Niby pryszcz, ale co jakiś czas wraca to do mnie, bo strasznie mnie wkurza. I tak pomyślałem, że może gdzieś problem z masą jest?
Imhotet Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Oriętuje się ktoś dlaczego temat B5 battallion jest zamknięty ?
WIŚNIA Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Od chyba 3 miechów już nabazgrane z Tapatalka
pawex01 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Witam. Koledzy, czeka mnie wymiana amortyzatorów tylne są już padnięte i autko w czasie hamowania lekko "skacze", nie mogę rozpracować mojego zawieszenia w a4 b6 Avant 1,9 TDI AVF - bankowo nie jest oryginalne dane z wlepki: 1BA , klasa wagowa -przód: OJK, tył: OYK. Wykonałem pomiary - przód: 650 mm, tył: 640 mm (pomiar na kołach 17'', 1/2 baku), niestety oznaczeń sprężyn nie rozszyfrowałem. czy możecie mi doradzić jakie amortyzatory kupić w rozsądnych pieniążkach, czy przy tym obniżeniu muszę szukać sportowych ? Z góry dziękuję za pomoc pomoże ktoś ?
slo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 nie zalega komuś czasami adapter quadlock do montażu RNS-e ? z chęcią odkupie
Radeksc Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 http://allegro.pl/slime-kolo-zapasowe-kompresor-zestaw-naprawczy-i5208186703.html miał ktoś okazje używać takiego czegoś? Nie używałem, ale jakbyś chciał to mam na zbyciu kompresor i piankę oem audi
xsebo1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 http://allegro.pl/slime-kolo-zapasowe-kompresor-zestaw-naprawczy-i5208186703.html miał ktoś okazje używać takiego czegoś? Jak koło pompuje 8 minut to badziewie jakieś. Mam oryginał kompresor audi w bagażniku i koło pompuje w 3 minuty, za takim się rozejrzyj
slo Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 bardzoej mi chodzi o to czy to wogóle działa. olać ten kompresor
serfin Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Panowie dzisiaj jechalem sobie przez centrum i postanowilem wyprzedzic żółwia przycisnąłem pedał gazu i trach na konsoli pojawila sie ikona akumulatora i slychac bylo tyrkotanie spod maski i tak gdy jechalem to ta ikonka pojawiala sie i znikala, pojawiala sie zawsze gdy przyspieszalem i wskakiwal silnik na obroty. Co mogło puścic Alternator, sprzegiełko alternatora? Szczotki? Rok temu zmienialem kompletny rozrzad na ori czesciach, wszystkie paski oraz tlumik drgan takze, tylko altek mi zostaje jako sprawca zamieszania Moj altek
Kolkov Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Regulator napięcia Wysłane z telefonu przy pomocy Tapatalka
serfin Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Kolego moglbys troszke wiecej szczegółów? Co to gdzie tego szukać? Sam to kupie i wymienie czy musze oddac cos do regeneracji i dokladnie co i ile mnie to moze kosztowac? Jak podjezdzalem pod dom to znowu usluszalem dziwny dzwiek i ikona akumulatora zniknela jak i ustal dziwny dzwiek spod maski
xsebo1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 (edytowane) Regulator napięcia jest w alternatorze, do regeneracji trzeba dać Włącz lampkę w środku i przegazuj z wolnych, nie powinno zmieniać natężenia - sprawny. Jak masz ledy to nie zobaczysz tego Edytowane 28 Czerwca 2015 przez xsebo1
serfin Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Tylko tak czytam sobie o tych alternatorach Valeo że są dupne i lepszy bylby Bosha. Regulatory napiecia polecane sa tylko ori bo zamienniki czesto potrafia padać? Ori regulator valeo nowy to koszt kilku setek plnów bawić sie w regeneracje czy lepiej zakupić uzywanego bosha? I czy obecny Valeo o parametrach 120A i 14V to nie za duzy altek do mojej benzy 1.8TAVJ?
xsebo1 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Daj do regeneracji i zobaczysz co jest, mogły się np diody kierunkowe zjarać
serfin Opublikowano 28 Czerwca 2015 Opublikowano 28 Czerwca 2015 Cały czas poruszamy sie w obrębie alternatora tak? z tymi diodami kierunkowymi? Warto bawić sie w regenerację i jak tak to do jakiej max kwoty? A kiedy lepiej kupic uzywany? I czy wowczas nie rozwazyc altka od BOSHa?
POWER-KRIS Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Regulator jakieś 200 do Valeo. Może jednak aku wina. Daj do regeneracji bo pewnie i łożysko razem do wymiany.
xsebo1 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 bardzoej mi chodzi o to czy to wogóle działa. olać ten kompresor http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/opony-i-felgi/284045,Zestawy-naprawcze-w-sprayu-czy-to-dziala-kiedy-mozna-je-stosowac-kiedy-nie-uszczelnia-opony.html
serfin Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 ok dzieki za info pojade dzis do expertów od regeneracji. Ciekawe tylko ile taka usługa może kosztować min-max i czy nie lepiej byłoby zakupić używany marki Bosh? Jakie parametry powinien mieć alternator do mojej Audi? 1.8T AVJ ?
nitroo Opublikowano 29 Czerwca 2015 Opublikowano 29 Czerwca 2015 Sprawdź, jakie masz parametry alternatora na wlepce, ale pewnie masz ori, więc po co go zmieniać? Regeneruj swój i nie kombinuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się