Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rok temu zmieniałem kompletny w pełni ori rozrząd i wszystkie paski z napinaczem włącznie i podczas odpalania auto na począttku mi hałasowało w pobliżu alternatora takie szuranie było, to mi pewna mądra głowa powiedziała, że to nowy pasek się dociera itp a teraz juz chyba wiem, że było to zapewne łożyska alternatora, które dawało o sobie powoli znać

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja wymieniałem łożysko na ori INA, to chyba 240 zł dałem za to.

Opublikowano

Teraz kupując alternator czy wahacz oryginał dostajesz pięknie zapakowany używany po regeneracji :) w niemczech np nie występują żadne zestawy naprawcze, tylko tzw nowe

Oczywiście mam na myśli alternator

Opublikowano

No tak :/ juz licze sie z tym że skasuja mnie do ok 300-350zl :/

Opublikowano

No coś koło tego możesz zapłacić, zależy, co tam padło przy okazji. Sprawdź od razu stan szczotek.

Opublikowano

Czyli tak w alternatorze padaja i podlegaja wymianie: szczotki, łożysko, regulator napiecia, i co jeszcze? O dziwo dzis ustapila usterka z wczoraj ale wole to sprawdzic

Opublikowano

To chyba najczęstsze usterki :) Jak Ci weźmie alternator na stół, to wszystko sprawdzi.

Opublikowano

Wlasnie podjechalem powlaczalem wszystko aby max obciazyc do tego gazowalem i ladowanie aku jest wzorowe. Zadnych niepokojacych dzwiekow. Ale podjalem sie aby wymontowali wzieli na stol i sprawdzili wszystko, moze tak cos wynajdą wszak 14 lat juz auto i altek mają :/

Ktoś moze przy okazji podpowie mi jezeli przerabial to u siebie, jakie sa koszty usuniecia wyciekow z gniazd wtryskow? Na 4 w 3 gniazdach widac w kolo slad nieszczelnosci i mysle aby to ogarnac :/

Opublikowano

Nowe oringi, gumowe uszczelki. Nic innego tam nie ma, bynajmniej u mnie

Opublikowano

Duzy koszt tych czesci i jak z robocizna $$$ zastanawiam sie czy nie postawic do Salonu Skody u siebie? A jezdzenie z takimi "zawilgotnialymi" gniazdami wtryskow czym skutkuje?

Opublikowano

U mnie też są trochę spocone, to chyba norma :) gumki to groszowe sprawy, sam ogarniesz

Opublikowano

Pany a ja mam taki problem. Klima nie dzialala. Wymienilem kompresor klimy i pojechalem do znajomego napelnic. Cisnienie bylo ok szczelna( chyba) wedlug tego co mi mowil. Napelnil i wlaczylismy ja. Przez 10 min nie chciala wogole chlodzic az cos wreszcie ruszylo. Ale tez nie do konca bylo ok bo chlodzenie bylo czuc na LOOO a ja juz przelaczylem na 16+ to juz cieplejsze powietrze lecialo. Ale ok. Po 2 dniach juz klima siadla econ nie chce sie wylaczyc. Co sprawdzic? Szczelnosc ? Jakies czujniki?

Opublikowano

Podepnij kompa, może jakiś czujnik. Jak sprężarka na sprzegle to też warto sprawdzić

Kompresor klimy powinien wymieniać serwis klimatyzacji, sprawdza wszystko i musi chodzić

Teraz to nie wiadomo co, chłodnica? Sprężarka?

d1fbecbb04c15e6d49e9bd2f5cbd09b9.jpg

Gumka wtrysku

Opublikowano

Kurna 1.5 h czekania i postawili mnie pod faktem dokonanym. Zamontowali mi jakis zregenerowany alternator bez oznaczen. 400zl skadowali i powiedzieli że w moim ori Valeo padł komutator i sprzęgiełko. Teraz pytanie czy nie powinni oddac mi mojego starego? Bo np sam regulator napiecia jest troche wart. A tu na zregenerowany rok gwarancji.

Stary

bb95659530f98a00e3eca11bb58b6a10.jpg

I nowy zregenerowany

15cd02aed65053ad59d4223bc84e3b57.jpg

Teraz to ja nie wiem jaki zamiennik regulatora napiecia mam moze jakis shit za kilkadziesiat zlotych a wzieli ori Valeo z moim starym alternatorem. Ponoc stary ladowal ponizej 14V a ten "nowy" laduje prawidlowo ponad 14v. Czy wszystko tu jest ok czy zostalem nabity w butelke?

Opublikowano

A z jakiej paki mieli niby Ci oddać stary? Zregenerują go i sprzedadzą dalej - proste, stąd taka, a nie inna kwota za ten alternator.


Szukasz dziury w całym. Wymienili, masz gwarancję, więc pojeździj i obserwuj.

Opublikowano

A zniknely chociaz te nie pokojace Ciebie objawy?

Opublikowano

Zrobilem 1.5km to nie moge wypowiedziec sie. Ale odpale autko na zimnym to zobacze czy z przodu auta ustaly te dzwieki tarcia. Ale sam podejrzewalem, juz od roku, że to raczej z alternatorem cos nie tak bylo tj z rolka itp teraz mam spokoj i ponoc ladowanie lepsze wiec na moich mega krotkich dziennyh dystansach to w ostatecznosci na Plus.

Seba wracajac do oringow tj tych gumek na wtryskach myslisz, że wystarczy że je kupie i wymienie i problem skonczy sie? Ktos to u siebie przerabial? Pomoglo czy to byl tylko krotkotrwaly efekt na + i szybko wrocilo to stanu sprzed wymiany?

Opublikowano

GT2052V Panowie czy ta turbina podejdzie do 1.9 tdi AVF?

Opublikowano

Panowie przypomnijcie bo zapomnialem...po zmianie MCE w aucie musze przyuczyc do VIN bo inaczej bede mial blad 01794. Wchodze do 09-Cent.Elect. wybieram Adaptation i wpisuje tam kanal 81 tak? A potem jaka mam wpisac wartosc i zrobic save? Bo uleciala mi ta wartosc :/

Sam ogarnąłem

9a07b68de47cfe1fdcac2bd1e47b3531.jpg

Aż dziw boerze, że nie ma tego w kazdym watku modu spryskow fotochromu itp gdzie ma miejsce mod mce

Opublikowano

Masz zrobić to, co jest napisane od 46992...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...