MARCIN607 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 u mnie tam aku ok ale za to wszystko pod autem piszczy i gwiżdze
MAGIC87 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 a moj dzisiaj nie odpalił... chyba swiece do wymiany, bo kreci bez problemu ale nie zapali
cool506 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 100 tylko i wyłącznie- es musi być zadzior U virusa 100 wyglada mi za duże.... Wiochy ma nie byc, misi być ładnier
David Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 100 za duze,Flyer mialem takie cos ze jak jechalem i skrecalem to mi migal brake no i mialem malo plynu hamulcowego Magic przy jakiej temp Ci nie odpalil? widzialem ze w Polsce teraz zimno :gwizdanie: ja dzisiaj rano odpalalem przy -6 a jak widze ze w PL nawet -30 :gwizdanie:
MARCIN607 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 100 za duze,Flyer mialem takie cos ze jak jechalem i skrecalem to mi migal brake no i mialem malo plynu hamulcowego Magic przy jakiej temp Ci nie odpalil? widzialem ze w Polsce teraz zimno :gwizdanie: ja dzisiaj rano odpalalem przy -6 a jak widze ze w PL nawet -30 :gwizdanie: -32 i moje stare b5 paliło jak złoto
Flyer Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 100 za duze,Flyer mialem takie cos ze jak jechalem i skrecalem to mi migal brake no i mialem malo plynu hamulcowego domyslam sie, ze to malo plynu, zgestnial na mrozie, a jak skrecalem, to poziom skakal i czujnik piszczal.
MAGIC87 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Magic przy jakiej temp Ci nie odpalil? widzialem ze w Polsce teraz zimno gwizdanie -17 było... a najgorsze ze stoi na dworze, garaze mam zajete... na 99% stawiam swiece.... Ibiza SDI paliła mi przy -30
adams78 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 100 za duze,Flyer mialem takie cos ze jak jechalem i skrecalem to mi migal brake no i mialem malo plynu hamulcowego domyslam sie, ze to malo plynu, zgestnial na mrozie, a jak skrecalem, to poziom skakal i czujnik piszczal. Flajer, ale mróz nie ma wpływu na poziom płynu Wcześniej też powinieneś mieć ten objaw, a skoro pojawia się podczas mocnych mrozów to aku ma za mało prądu. ABS do poprawnej pracy potrzebuje odpowiedniego napięcia, poniżej pewnej wartości może nie działać i głupieje
julo23 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Poda mi ktoś numery plastików (kratki halogenów i dolny grill) z przodu do zderzaka s-line ? Wole zapytać niż źle zamówić.
greg2505 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Poda mi ktoś numery plastików (kratki halogenów i dolny grill) z przodu do zderzaka s-line ? Wole zapytać niż źle zamówić. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=102380.0 wystarczy trochę poszukać
Thom4s Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Moje auto wczoraj postalo pierwszy raz dobre 10h na mrozie i jak ruszylem, to kazdy mocniejszy skret (wjazd w uliczke, rondo) konczylo sie wywalaniem BRAKE i 3-krotnym piknieciem. Slaby AKU? Jak dojechalem do domu i zjechalem do garazu (jakies 7km jazdy), to problem zniknal. W garazu +8 st., i rano juz nie mialem problemu. Też od paru dni mam to samo. Jak skręcam mocniej w prawo to wyskakuje ((BRAKE)) i nie dzieje się to za każdym razem. Myślałem, że może to być czujnik ABS... Dodam, że tutaj póki co nie ma mrozów większych niż -6 stopni.
julo23 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 wow, -6*C U nas o 20 mniej Które polecacie : 8E0 807 647 D 01C - Grill środkowy do spojlera przedniego zderzaka (kratka czerń satynowa, ramka chrom) [464zł] 8E0 807 647 E 5PV - Grill środkowy do spojlera przedniego zderzaka (cały czarny) [469zł] 8E0 807 681 C 01C - Kratka wlotu powietrza (strona kierowcy – dziurkowana) [97zł] 8E0 807 681 D 01C - Kratka wlotu powietrza (strona kierowcy – zaślepiona) [91zł] 8E0 807 682 C 01C - Kratka wlotu powietrza (strona pasażera – dziurkowana) [97zł] 8E0 807 682 D 01C - Kratka wlotu powietrza (strona pasażera – zaślepiona) [91zł] Co to za jakieś zaślepione ?
Siwy Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 sprawdź poziom płynu .... albo AKU juz słaby jest bardzo mozliwe gdyz nastepnego dnia auto nie odpalilo z powodu rozladowania AKU.
marcin_o23 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 zaślepione do benzyny, dziurkowana do tdi , jak masz pakiet chrom to z obwódka chromowaną będzie pasowac, jak nie to można czarny, tylko wtedy gril w masce też powinien być czarny
Stolkien Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 http://allegro.pl/kola-alu-oryginalne-audi-18-s-line-5x112-a3-a4-i2062170742.html Tanio nawet...
musti Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 http://allegro.pl/kola-alu-oryginalne-audi-18-s-line-5x112-a3-a4-i2062170742.html Tanio nawet... cena taka w miarę ale nie ma jakiegoś szczególnego szału
Stolkien Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 yhmm...szukam skrzyni QUATTRO WAŁU, DYRFA. ITD I mi te koła w oko wpadły.
Diego Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=1vfuINp5qfk&NR=1 Szukałem czegoś na YT, no i wyhaczyłem ten filmik. Urocze jest to klekotanie.. Swoją drogą nie przypominam sobie aby moja poprzednia a4 wydawała aż takie dźwięki. Jak myślicie, coś mu się zaczyna sypac?
MAGIC87 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 u mnie juz -29*C wiec jutro na 100% znowu nie odpale
julo23 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Czemu ? Może warto się przyjrzeć co jest przyczyną i zdiagnozować furę ? Po 1 dniowym postoju wydaje mi się że nawet diesel nie robi łaski i musi zagadać. Mimo sporych mrozów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się