marcin9680 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Marcin tu masz wszystko http://a4-klub.pl/index.php?/topic/200569-montaz-elektrycznych-podnosnikow-tylnych-szyb/Dzieki.
ucho.77 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 To ujowo trafiłeś, u mnie kilka osób na tym jeździ są zadowoleni
Hugo Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Ja też na MS zrobiłem już z 50tkm. 18" i eibach więc lekko nie mają, ale dają radę
marcin9680 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 To ujowo trafiłeś, u mnie kilka osób na tym jeździ są zadowoleni Tez tak moze byc ale w moim przypadku to lipa jak uj bo wsio zamowione do UK , wszystko wymienione tak jak nalezy (ogolnie okolo 3 razy juz zmienialem zawias) auto postawione na kola i puka az malo co mnie szlak nie trafil. Na przegladzie wyszlo , ze jeden sworzen ma luz a pozniej nastepny zaczol popukiwac.
nitroo Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 . Orientujecie sie panowie co bym musial zdemontowac aby poprowadzic kabel od strony schowka pasażera do nóg kierowcy? Wystarczy sam schowek i oslona przy nogach kierowcy , czy musze wyciagac konsole srodkową ? Nie trzeba konsoli
Chudy112 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 . Orientujecie sie panowie co bym musial zdemontowac aby poprowadzic kabel od strony schowka pasażera do nóg kierowcy? Wystarczy sam schowek i oslona przy nogach kierowcy , czy musze wyciagac konsole srodkową ? Nie trzeba konsoliRadio wyciągasz i widzisz wszystko Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
forman Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 . Orientujecie sie panowie co bym musial zdemontowac aby poprowadzic kabel od strony schowka pasażera do nóg kierowcy? Wystarczy sam schowek i oslona przy nogach kierowcy , czy musze wyciagac konsole srodkową ? Nie trzeba konsoliRadio wyciągasz i widzisz wszystko Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka A no własnie zalezy mi na nie wyciaganiu radia bo troche lipnie dojechane mam blaszki i z wyjmakami jest problem a nie chce znow porysowac odswierzonych elementow bd kombinował najwyżej
KoJ@K Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Puszczasz drucik za tunelem, do jednego konca mocujesz ten kabelek co chcesz przeciagnac, z drugiej strony "ciagniesz druta" i wychodzi Ci to co chciales przeciagnac. A odnosnie wahaczy to jakis czas temu pojawil sie na forumie dystrybutor skv i troche osob juz na tym hula i testuje, calosc podobno za ~5 stowek i niby duzo lepsze od MS.
Chudy112 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 . Orientujecie sie panowie co bym musial zdemontowac aby poprowadzic kabel od strony schowka pasażera do nóg kierowcy? Wystarczy sam schowek i oslona przy nogach kierowcy , czy musze wyciagac konsole srodkową ? Nie trzeba konsoliRadio wyciągasz i widzisz wszystko Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka A no własnie zalezy mi na nie wyciaganiu radia bo troche lipnie dojechane mam blaszki i z wyjmakami jest problem a nie chce znow porysowac odswierzonych elementow bd kombinował najwyżej Schowek na dol i może dasz rade przeciągnąć za radiem najlepiej pierw jakiś drut grubszy i potem kabel do tego i przeciagasz Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka
Frimuś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Z tym zawieszeniem MS jest coś na rzeczy bo nawet mój kumpel u którego się zaopatruje w części od lat wycofał się z tej firmy. Mówił że coś się popsuło i za dużo reklamacji. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
GreGoriO Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 To jak nie chcesz wyciągać radia to wyjmij panel klimy. Taka sama widoczność, a o wiele lepiej się go wyciąga. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kupczak90 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Klimy bez zdejmowania radia raczej nie wyjmie.
C4NC3R Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Klimy bez zdejmowania radia raczej nie wyjmie. 1din wyjmie, 2din nie
kupczak90 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pany normalne to, że zawiast lema na przód do B6 kosztuje 1800pln nie licząc końcówek drążków? Ten zestaw http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216201714351-LMI31913-zestaw-wahaczy-zawieszenia-przod.html w IC po rabacie 2500zł Whaaaaaat. Chyba ich fantazja poniosła. U Dzika z ProChoice niby 1800 kosztuje, teraz mam zagadkę czy wymieniać całość, czy pojedynczo, eh. Chciałem Lema, ale ta cena jednak trochę zaporowa jest :hmm: Też jestem na etapie wymiany zawiechy z przodu. Lema odrzuciłem też ze względu na cenę. :/ do 1BV z końcówkami 2k zł :/ Wziąłem ostatecznie prawie połowę tańszego RTS'a. Zobaczymy ile wytrzyma.
C4NC3R Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pany normalne to, że zawiast lema na przód do B6 kosztuje 1800pln nie licząc końcówek drążków? Ten zestaw http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216201714351-LMI31913-zestaw-wahaczy-zawieszenia-przod.html w IC po rabacie 2500zł Whaaaaaat. Chyba ich fantazja poniosła. U Dzika z ProChoice niby 1800 kosztuje, teraz mam zagadkę czy wymieniać całość, czy pojedynczo, eh. Chciałem Lema, ale ta cena jednak trochę zaporowa jest :hmm: Też jestem na etapie wymiany zawiechy z przodu. Lema odrzuciłem też ze względu na cenę. :/ do 1BV z końcówkami 2k zł :/ Wziąłem ostatecznie prawie połowę tańszego RTS'a. Zobaczymy ile wytrzyma. Jestem na tym samym etapie co Ty. Też miał być LEMa ale podobno dużo osób z forum lata na RTS i jest całkiem spoko
kupczak90 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki.
afroo. Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. A jak żarówka Ci się spali to też wymieniasz wszystkie, czy tylko tą spaloną? ; )
Frimuś Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 No jak leciwy palnik xenonu ci padnie to wkładasz jeden nowy a drugi leciwy zostawisz? Bo Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
C4NC3R Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. Yyy wiesz dla mnie nie problem wyrzucić teraz 2K PLNów na wahacze , ale czy jest sens? A jak żarówka Ci się spali to też wymieniasz wszystkie, czy tylko tą spaloną? ; ) Raz miałem tak że wszystkie żarówki się spaliły jedna po drugiej (mijania przód i tył po obu stronach), także musiałem komplet wymienić
ucho.77 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. A jak żarówka Ci się spali to też wymieniasz wszystkie, czy tylko tą spaloną? ; ) Wszystko zależy która się spali Afroo a amory czy tarcze też pojedynczo wymieniasz? Przyjęto że elementy zawieszenia czy hamulcy a nawet żarówek wymienia się parami A wielowahacz w całości aby zapomnieć o nim a nie robić na okrągło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się