Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moim zdaniem zderzaki i inne plastiki malowane będą miały inny odcien. Miałem b6 czerwona i zderzaki względem karoserii miały inny odcien. Taka moja sugestia. A ktoś pomoze w sprawie tego wzmaka kolega chce wzmacniacz co ma 2 wtyczki a ja mam z 3 wtyczkami podpasuje do niego czy musze mu dac z 2?


mowa o wzmaku antenowym sedan. przy tylnej szybie

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Mamy weekend! [emoji898][emoji16] Z tej okazji mam dwa pytania. Po pierwsze chciałem dzisiaj sprawdzić poziom oleju i zonk - wajcha od maski jest luźna. Także puściła linka albo po prostu spadła. Jak teraz podnieść maskę żeby sprawdzić linkę? Jak zdejmę osłonę silnika to uda mi się od spodu otworzyć maskę czy może być cieżko? Rozumiem ze poszycie w kabinie też musze zdjąć żeby sprawdzić czy linka siedzi na swoim miejscu przy dźwigni?

Drugie pytanie: ostatnio byłem na męskich zakupach i dorwałem zderzak przedni z s4 z czujnikami i spryskiwaczami :kox: Cały uzbrojony (czyt. z pompka, itd), brakuje mi w sumie tylko wiązki którą bede musiał - jak domniemam - podciągnąć do kabiny. Co oprócz wiązki i przycisków w miejscu wizytownika musze jeszcze mieć aby wszystko banglalo? Mam instalacje w wersji Low przez duże "L" (cyt. by Domin) [emoji12]

Wysłane z jabłka

Opublikowano

Panowie mam w tej chwili auto u lakiernika i wszystko ładnie pięknie, ale plastiki które lakierował tzn zderzaki są dużo ciemniejsze niż cała reszta.

Dopiero jak obejrzałem zdjęcia które zrobiłem rzuciło mi się to w oczy. Elementy nie są jeszcze na aucie więc nie mam odniesienia.

To normalne? bo chyba zgłupiałem już :)

Z autopsji powiem Ci, że minimalna(prawie niezauważalna) różnica w odcieniach będzie tylko przy oryginalnym lakierze a przy dobieranych w mieszalniach przepaść może być spora, aż będzie waliło po oczach, w słońcu tym bardziej.

Opublikowano

Panowie mam w tej chwili auto u lakiernika i wszystko ładnie pięknie, ale plastiki które lakierował tzn zderzaki są dużo ciemniejsze niż cała reszta.

Dopiero jak obejrzałem zdjęcia które zrobiłem rzuciło mi się to w oczy. Elementy nie są jeszcze na aucie więc nie mam odniesienia.

To normalne? bo chyba zgłupiałem już :)

Z autopsji powiem Ci, że minimalna(prawie niezauważalna) różnica w odcieniach będzie tylko przy oryginalnym lakierze a przy dobieranych w mieszalniach przepaść może być spora, aż będzie waliło po oczach, w słońcu tym bardziej.
Ale zderzak wówczas ma odcień jaśniejszy czy ciemniejszy?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam w tej chwili auto u lakiernika i wszystko ładnie pięknie, ale plastiki które lakierował tzn zderzaki są dużo ciemniejsze niż cała reszta.

Dopiero jak obejrzałem zdjęcia które zrobiłem rzuciło mi się to w oczy. Elementy nie są jeszcze na aucie więc nie mam odniesienia.

To normalne? bo chyba zgłupiałem już :)

Z autopsji powiem Ci, że minimalna(prawie niezauważalna) różnica w odcieniach będzie tylko przy oryginalnym lakierze a przy dobieranych w mieszalniach przepaść może być spora, aż będzie waliło po oczach, w słońcu tym bardziej.
Ale zderzak wówczas ma odcień jaśniejszy czy ciemniejszy?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Ciemniejszy bo ziarno inaczej pada na tworzywo sztuczne.

Edytowane przez Gregory87
Opublikowano

Mamy weekend! [emoji898][emoji16] Z tej okazji mam dwa pytania. Po pierwsze chciałem dzisiaj sprawdzić poziom oleju i zonk - wajcha od maski jest luźna. Także puściła linka albo po prostu spadła. Jak teraz podnieść maskę żeby sprawdzić linkę? Jak zdejmę osłonę silnika to uda mi się od spodu otworzyć maskę czy może być cieżko? Rozumiem ze poszycie w kabinie też musze zdjąć żeby sprawdzić czy linka siedzi na swoim miejscu przy dźwigni?

Drugie pytanie: ostatnio byłem na męskich zakupach i dorwałem zderzak przedni z s4 z czujnikami i spryskiwaczami :kox: Cały uzbrojony (czyt. z pompka, itd), brakuje mi w sumie tylko wiązki którą bede musiał - jak domniemam - podciągnąć do kabiny. Co oprócz wiązki i przycisków w miejscu wizytownika musze jeszcze mieć aby wszystko banglalo? Mam instalacje w wersji Low przez duże "L" (cyt. by Domin) [emoji12]

Wysłane z jabłka

szarpnij energicznie grila z maski - powinien wyskoczyć bez ułamania uchwytów, potem płaską 13 i odkręcasz zamek - maska idzie w górę. nie ma za co :hi: co do siku lamp - dajesz mase, zasilanie na pin 2 kostki 10pinowej mce (pin ISO) i powinno ruszyć

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Panowie mam w tej chwili auto u lakiernika i wszystko ładnie pięknie, ale plastiki które lakierował tzn zderzaki są dużo ciemniejsze niż cała reszta.

Dopiero jak obejrzałem zdjęcia które zrobiłem rzuciło mi się to w oczy. Elementy nie są jeszcze na aucie więc nie mam odniesienia.

To normalne? bo chyba zgłupiałem już :)

Z autopsji powiem Ci, że minimalna(prawie niezauważalna) różnica w odcieniach będzie tylko przy oryginalnym lakierze a przy dobieranych w mieszalniach przepaść może być spora, aż będzie waliło po oczach, w słońcu tym bardziej.
Ale zderzak wówczas ma odcień jaśniejszy czy ciemniejszy?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Z dobieraniem lakieru bywa różnie. W jednej mieszalni miałem tak dobrany kolor ze z daleko było widać różnicę. Znowu w innej tak mi dobrali ze jest lekka różnica

Żeby było idealnie to musisz cały samochód malować bo lakier świeży inaczej wygląda niż ten na aucie co ma powiedzmy 14 lat bo juz wyplowial

Najlepiej to chyba na aucie malować i cieniowac elementy obok

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Ja wszystkie zderzaki i listwy malowałem po kodzie lakieru i wychodziło idealnie. Z tym dobieraniem lakieru to jakaś porażka, z kim bym nie rozmawiał to byli niezadowoleni..

Edytowane przez biggman
Opublikowano

653568e908825ee34ce44b035759c76c.jpg6d6b1827916db60dcfedec0da062fa9e.jpg

Gdyby ktoś potrzebował to mam dekielki do alufelg różnego typu

Mam również wkłady fotochrom od B7 do nowych aut

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Siemanko :hi:

653568e908825ee34ce44b035759c76c.jpg6d6b1827916db60dcfedec0da062fa9e.jpg

Gdyby ktoś potrzebował to mam dekielki do alufelg różnego typu

Mam również wkłady fotochrom od B7 do nowych aut

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Do avusa 3 potrzebuje 4 sztuki :naughty:

Panowie ile musiałbym dać za przekładkę AKE na BAU. Tak orientacyjnie??

Z deszczu pod rynnę :decayed: ........

Lepiej sie tego nie da ująć :D

Opublikowano

http://otomoto.pl/oferta/audi-a4-1-8t-bex-quattro-190km-full-s-line-rns-e-sedan-xenon-ID6yu4Il.html

handlarz ma kilka a4, malowane przednie blotniki bo rdza, malowany tylny zderzak i blotnik (obcierka), ostatni raz w ASO 209k km, standardowe wytarcia klimatronika , cena 24k bez kół, oplaca sie? wybieram sie po to jutro rano

co myslicie o zaliczce na ten samochód poniewaz najpierw musiałbym sprzedac swojego diesla???

Opublikowano (edytowane)

Ładna sztuka,szkoda ze sedan

Powiem ci tylko ze ja mam 335kkm i lekko!!! wytarta kiere z lewej strony i gałke (lekko) reszta jak nie uzywana .

W którym roku te 209kkm było?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez rrrudy25
Opublikowano

akurat tylko sedan mnie interesuje

co do wytartej galki i kierownicy to jak kupowalem to kierownica i galka prawie nie byly wytarte a zrobilem 30k km przez 3 lata i widze ze wytarlem je bardziej i to pewnie przez to ze poca mi sie dłonie podczas jazdy na kierownicy za to np. fotela prawie w ogole nie zuzylem. oj nie wiem w którym roku te 209k było bo nie pytałem. do przebiegu podchodze z przymrużeniem oka. zresztą nigdzie b6 bex quattro sline w sedanie nie moge znalezc a ostatni jaki byl fajny to ten: http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-bex-261km-quattro-s-line-gaz-i6470977509.html#thumb/1tylko cena była troche za duza jak dla mnie, aczkolwiek mysle ze bylo warte swych pieniedzy :)

Opublikowano

Mamy weekend! [emoji898][emoji16] Z tej okazji mam dwa pytania. Po pierwsze chciałem dzisiaj sprawdzić poziom oleju i zonk - wajcha od maski jest luźna. Także puściła linka albo po prostu spadła. Jak teraz podnieść maskę żeby sprawdzić linkę? Jak zdejmę osłonę silnika to uda mi się od spodu otworzyć maskę czy może być cieżko? Rozumiem ze poszycie w kabinie też musze zdjąć żeby sprawdzić czy linka siedzi na swoim miejscu przy dźwigni?

Drugie pytanie: ostatnio byłem na męskich zakupach i dorwałem zderzak przedni z s4 z czujnikami i spryskiwaczami :kox: Cały uzbrojony (czyt. z pompka, itd), brakuje mi w sumie tylko wiązki którą bede musiał - jak domniemam - podciągnąć do kabiny. Co oprócz wiązki i przycisków w miejscu wizytownika musze jeszcze mieć aby wszystko banglalo? Mam instalacje w wersji Low przez duże "L" (cyt. by Domin) [emoji12]

Wysłane z jabłka

ile taka przyjemnosc za uzbrojony zdesio s4? :decayed: jak mozesz daj cynk na pw

Opublikowano

Pany komuś zestaw 320/288mm hebli? ;)

Opublikowano

Pany komuś zestaw 320/288mm hebli? ;)

Z samego tyłu nie masz?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

skąd ty tyle tych kapsli masz?:D

To nie słyszałeś że ostatnio kapsle ginął? Felg z oponami już nie opłaca się ściągać, za dużo z tym roboty i cegły drogie :polew:

dydek1 poszło PW :hi:

Wysłane z jabłka

Opublikowano

Jeszcze będziesz kupował u mnie swoje kapsle :D

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Pany komuś zestaw 320/288mm hebli? ;)

Z samego tyłu nie masz?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka

A no mam. Wal na pw:wink:

Tapnięte z SGS5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...