Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje....

A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi?

Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje....

A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi?

Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.

Multi są dość wrażliwe na chipa. Nie znoszą dużego Nm...

A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to właśnie cena. Zakładałem ze nie będę nic dokładać do kasy jaka dostane od ubezpieczalni ale poszukując do 10 k kompletna bieda później mowie dołożę 2 tys dalej nic i cud ze moja się zgodziła na 15. Wiem ze polift lepiej bo ma już CDUC i tak dalej ale niestety. Szczerze to i tak jest spora różnica między b7 a b8. Do szczęścia wystarczy mi 2x sline skórki i quattro. Po za tym kupując nowsze nie zawsze kupisz w lepszym stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliftowe 3.0 mają tylko CDUC czy można spotkać jeszcze jakiś inny model silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliftowe 3.0 mają tylko CDUC czy można spotkać jeszcze jakiś inny model silnika?

Z tego co się orientuje to raczej nie ma innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje....

A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi?

Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.

A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene.

U mnie cena gra rolę, polift to grubo ponad >100K a to już nie na moją kieszeń.

Chociaż nieukrywam że będę chciał robić go na polifta wcześniej czy później więc rozważam też zakup lekko muśniętej przodem, tak żeby od razu po zakupie założyć front z polifta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jedynie kiere z polifta bym wrzucił. A jakby była luźna kaska to wtedy może resztę, ale nawet przedlift w eslajnie mi się bardzo podoba na rotorkach :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje....

A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi?

Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.

Multi są dość wrażliwe na chipa. Nie znoszą dużego Nm...

A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene.

To samo słyszałem. Ale ponoć bezpieczna granicą jest 400Nm. Teraz mam chyba 350Nm. Te 40Nm można by podnieść do tej prawie granicznej wartosci. Ciężki temat...różnie ludzie piszą. Ale Ci co się zdecydowali nic nie pisali o awariach. Albo się nie przyznają. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jedynie kiere z polifta bym wrzucił. A jakby była luźna kaska to wtedy może resztę, ale nawet przedlift w eslajnie mi się bardzo podoba na rotorkach :decayed:

Kiera mi zostanie z B6 bo zostawiam sobie wiec ten mod mi odpada :)

Znalazłem ciekawą ale na 90% robiona przodem, bo 2010 i polift?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234900927&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&maxPrice=17500&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Unfallfrei nie zaznaczone więc całkiem możliwe. Mnie te fotele obrzydzają są okropne.

Dzisiaj jak wsiadłem w salonie do nowej s5 poczułem się jakby to było dla mnie zrobione troszke mnie cena odstraszyła 75k € :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ryjce wstrętne :wink: Orientujecie się, czy lusterko wewnętrzne fotochrom jest takie same w A4B7, jak w A6C6?

Wygląda podobnie, ale nie wiem czy nie ma jakiejś różnicy :)

Trzeba powoli zbierać graty na wiosnę :grin::D

Lustra z C6 są takie same jak w A4B7, A5, Q5 i Q7

ETKA podpowiada też, że były takie same w A3 w latach 2008-2013

Mowa rzecz jasna o lustrze z fotochromem z jak i bez kompasu :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje....

A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi?

Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.

A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene.

U mnie cena gra rolę, polift to grubo ponad >100K a to już nie na moją kieszeń.

Chociaż nieukrywam że będę chciał robić go na polifta wcześniej czy później więc rozważam też zakup lekko muśniętej przodem, tak żeby od razu po zakupie założyć front z polifta .

Właśnie wiem że spasione polifty z Spakiem Q i 3.0 D kosztują ponad 100K PLN;/

Jak już to szukaj muśniętej poliftowej - będzie się zgadzał ryj z tym co " na papierze". Ale znaleźć taką to chyba trzeba mobile.de co 30 min odświeżać ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poliftowe 3.0 mają tylko CDUC czy można spotkać jeszcze jakiś inny model silnika?

B8 od MY2013 miało 3.0TDI nie tylko CDUC ale również CLAB i CKVB. Ten ostatni był już montowany w A4 MY2012 (sedan)

CDUC - skrzynia S-tronic lub manual

CKVB - tylko S-tronic

CLAB - manual lub multitronic, napęd FWD, moc 150kW

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema ryjce wstrętne :wink: Orientujecie się, czy lusterko wewnętrzne fotochrom jest takie same w A4B7, jak w A6C6?

Wygląda podobnie, ale nie wiem czy nie ma jakiejś różnicy :)

Trzeba powoli zbierać graty na wiosnę :grin::D

Lustra z C6 są takie same jak w A4B7, A5, Q5 i Q7

ETKA podpowiada też, że były takie same w A3 w latach 2008-2013

Mowa rzecz jasna o lustrze z fotochromem z jak i bez kompasu :hi:

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe :wink: Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie :decayed:

Dzięki, co do automatu, to nie wiem skąd ta podnieta u ludzi się bierze. jak dla mnie D nie urywa. Jak bym miał do wyboru, to wziąłbym bez wahania manual.......no chyna, że ktoś podczas jazdy je hamburgera, ma konferencje na telefonie i jeszcze kawe poranną dopija, wtedy już tylko automat i najlepiej jakiś ktoś do kręcenia kierownicą :grin:

Jeżdżąc na manualu ma się jakby większą kontrolę nad autem. Zachowanie auta jest bardziej przewidywalne po wciśnięciu gazu. Biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw automatu - a takie na pewno gdzieś po drodze nam się przytrafią, to jednak manual wygrywa. :hi:

Tak samo jak Ty nigdy nie rozumiałem ludzi którzy jeżdżą automatami bo jeździłem borą która miała 170 kucy 390 niuta i za***przała jak głupia i skrzynia tam manualna mi odpowiadała w zupełności . Teraz mam 270 kuca i 570 niuta i ta skrzynia w 3.0 tdi manualna jest jednym słowem całkowicie do duuupy na 1 biegu do 30km/h na 2 do 50 km/h to chyba coś nie halo , te pierwsze 3 biegi w manualu to jedno wielki nie porozumienie , dlatego w takich autach powinny być automaty . albo inne skrzynie

Edytowane przez vwbartus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Te auta są juz tak konfigurowane,że na 10 to 8 ma automat....niestety nie da się kupić uzywki w 100% pod swoje preferencje....

A tak z innej beczki. Robił ktoś chipa pod silnik 2.0 caha 170KM z multi?

Słyszałem, że lepiej sobie odpuścić, bo skrzynia może mieć zgon.

Multi są dość wrażliwe na chipa. Nie znoszą dużego Nm...

A co do B8 3.0 TDi dlaczego przedlift a nie polfit? Pomijając cene.

To samo słyszałem. Ale ponoć bezpieczna granicą jest 400Nm. Teraz mam chyba 350Nm. Te 40Nm można by podnieść do tej prawie granicznej wartosci. Ciężki temat...różnie ludzie piszą. Ale Ci co się zdecydowali nic nie pisali o awariach. Albo się nie przyznają. :-)

Pakujesz skrzynie z 2.7TDI i robisz spokojnie 410Nm. W B8 jest mocno poprawiony multi, jedynie są problemy z dyferencjałem, jakiś wadliwy uszczelniacz i się zaciera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe :wink: Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie :decayed:

Dzięki, co do automatu, to nie wiem skąd ta podnieta u ludzi się bierze. jak dla mnie D nie urywa. Jak bym miał do wyboru, to wziąłbym bez wahania manual.......no chyna, że ktoś podczas jazdy je hamburgera, ma konferencje na telefonie i jeszcze kawe poranną dopija, wtedy już tylko automat i najlepiej jakiś ktoś do kręcenia kierownicą :grin:

Jeżdżąc na manualu ma się jakby większą kontrolę nad autem. Zachowanie auta jest bardziej przewidywalne po wciśnięciu gazu. Biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw automatu - a takie na pewno gdzieś po drodze nam się przytrafią, to jednak manual wygrywa. :hi:

Tak samo jak Ty nigdy nie rozumiałem ludzi którzy jeżdżą automatami bo jeździłem borą która miała 170 kucy 390 niuta i za***przała jak głupia i skrzynia tam manualna mi odpowiadała w zupełności . Teraz mam 270 kuca i 570 niuta i ta skrzynia w 3.0 tdi manualna jest jednym słowem całkowicie do duuupy na 1 biegu do 30km/h na 2 do 50 km/h to chyba coś nie halo , te pierwsze 3 biegi w manualu to jedno wielki nie porozumienie , dlatego w takich autach powinny być automaty . albo inne skrzynie

2. tylko do 50 km/h? Co ty masz skrzynie od benzyniaka??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...