Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie chcę założyć ori hak odpinany do B6 Avant.

Dowiedziałem sie, ze nie pasuje z sedana, to prawda?

Z B7 Avant bedzie pasował?

I jaka jest normalna cena za komplet i czy ogólnie sugerować sie nr hakow, bo co hak to widzę, ze ma inne nr... A szukam tylko ori odpinanego AL-KO.

Zarówno hak jak i belka haka muszą być albo z B6 albo z B7. Inaczej nie pasuje.

Sedan czy Avant bez różnicy.

Jeśli zdecydujesz się na B7 czeka Cię mała przeróbka.

Więcej info w wątku o haku. Masz tam moje zdjęcia.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

Bardzo fajna sztuka. Gratulacje. Polift robi jednak robotę. Dawno bym się na to przesiadł, ale dla mnie za duża krowa. Robiłem kilka przymiarek i jednak A4 gabarytami jest dla mnie idealne. W A6 czuć tą wielkość która mnie przytłacza. Ale jako rodzinny dupowóz to bardzo dobry wybór :)

Dzięki....jest duża, to fakt. Ale po kilku miesiącach jazdy paskiem chyba się przyzwyczaiłem. A4 jest mega zgrabna i szybciej ją się wyczuwa, tu jest gabaryt i tak póki co trzeba ostrożnie.

Zamysł był na B8, ale z racji słabego wyboru po jeździe próbnej bez wahania wrzuciłem na tapetę A6, jak będzie, to czas pokaże. Jest wygodna i przestronna.

A to dla mnie był jeden z priorytetów :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby multi sie sprawował i nie sprawiał problemów :) C6 polift jest przepiękne, ładne koło mu zapodasz , kilka modów i nic do szczęścia nie potrzeba.

Jeszcze raz gratuluje, ważne że auto sprawdzone i nie kombinowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

Co tu się chwalić. Na razie seria, bez żadnych frykasów. Zero s-line, zero lepszego wypasu......można powiedzieć, że taka lepsza seria.
Ale z ważniejszych spraw, to potwierdzony przebieg 220k i oryginalny lakier na całym aucie, poza częścią klapy bagażnika - jakaś akcja serwisowa w 2012r. Czarny avant 2010r 2.0 tdi CAHA w multitroniku. W planach mam kompletnego S-Line, sprężyny, bo 1BA komfort niesamowity, ale stoi jak koza, full fotochrom, może składane lustra...i jakieś kosmetyczne zabiegi, ale czas pokaże co i jak. Ogólnie auto jest mega zayebiste. Bije na głowę każde moje wcześniejsze, nawet A4, mimo, że była mega napchana. Nietrafiona przygoda z passatem B7 bardzo dobrze się zakończyła :grin:
Poniżej fotka z ogłoszenia:

hOrUbKz.jpg

Gratki zakupu
Ładny golasek dobrze ze jest ksenon
Ile się to ceni jak można wiedzieć?

Dzięki, golasek to aż taki nie jest. Można powiedzieć podstawa "+".

MMI 3G, skóry, MuFu, CLH, Bix, Ledy przód/tył,....no ale dużo do dokładanie jeszcze :grin:

Ile dałem.....można powiedzieć, że zmieściłem się w budżecie, ale nie ma póki co na mody :grin:


Oby multi sie sprawował i nie sprawiał problemów :) C6 polift jest przepiękne, ładne koło mu zapodasz , kilka modów i nic do szczęścia nie potrzeba.

Jeszcze raz gratuluje, ważne że auto sprawdzone i nie kombinowane.

Póki co nie mam zastrzeżeń, ale nie nastawiam się na brak kłopotów z multi. Wprawdzie są one poprawione i jak to powiedział gość w serwisie "dopracowane", ale czas pokaże. W każdym razie zakładam jakieś tam awarie, nie chcę później robić wielkich oczu. Koło chciałbym 19", ale raczej skończy się na 18" i jakich eibachach, lub tp....do wiosny daleko, więc może jeszcze ze sto pomysłów być.


Elegancka C6 :)
Jak to na rodzinne kombi przystalo to gwincik + 20' i juz to jakos zacznie wygladac :D

Dzięki, :grin: 20" + gwint = rozwód :wink:


Grześ graty zakupu,znów będzie modzenie :D

Nie planuje inaczej. Chcę zrobić go pod siebie i jeździć jak najdłużej. Po tym co jest na rynku moto, a to się nie zmieni, to nie zamierzam rychło sprzedawać i meczyć się z zakupem innego. Gdybym miał te doświadczenia wcześniej, to nawet nie próbował bym sprzedawać swojej A4. Rada dla wszystkich: jeśli nie macie na oku sprawdzonego i pewnego auta, to nie sprzedawajcie swojego z zamysłem, że będziecie dopiero szukać - to pewna klęska :)

Grześ, będziemy walczyć trochę z modułami, kabelkami, pinami etc.....Na pewno zew i wew s-line, będzie tego trochę :wink: Najgorszy jest fakt, że mało tematów z doposażaniem A6C6.....A4B6/B7 mają wszystko na tacy i tu było łatwiej :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie planuje inaczej. Chcę zrobić go pod siebie i jeździć jak najdłużej. Po tym co jest na rynku moto, a to się nie zmieni, to nie zamierzam rychło sprzedawać i meczyć się z zakupem innego. Gdybym miał te doświadczenia wcześniej, to nawet nie próbował bym sprzedawać swojej A4. Rada dla wszystkich: jeśli nie macie na oku sprawdzonego i pewnego auta, to nie sprzedawajcie swojego z zamysłem, że będziecie dopiero szukać - to pewna klęska :)

Dobrze, że wyciągasz takie wnioski :thumbup1: Ja póki co męcze już 5-ty rok B6 i nie ukrywam wiele razy zaświtało żeby zmienić, ale jak sobie przypomnę potem jak długo szukałem swojej to mi się odechciewało znów przez to przechodzić :) Tylko teraz jestem pod ścianą bo mam konkretną osobę, która daje na stół konkretne pieniądze, a poza tym auto będę miał pod nosem bo to kolega z pracy. Mi taki układ w sumie pasuje, dlatego uruchomiłem kontakty i coś tam zaczynam przeglądać, ale na razie bida w temacie, a poza tym nasz wspaniały rząd kręci coś z akcyzami :facepalm:

Gdybym miał inne priorytety to pewnie pomykałbym już dzisiaj A4 B9 albo A6 C7, ale wolałem zainwestować pieniądze w coś innego, z nadzieją że kiedyś mnie będzie stać na nowe takie auta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam tez przedlifta 3.0 tdi i do 15k coś tam jest ale też nic szczególnego. Mam nadzieje ze nie zdziwie się jak w niedziele pojadę bo 300 km do niej mam. zacząłem od szukania w manualu ale szybko przeszedłem na automat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale Was rozumie, na prawdę ciężki temat. I tu nie chodzi ile kasy macie na auto, jak daleko chcecie jechać, ani jakie ma mieć wyposażenie. Przy każdym priorytecie jest dno. I tu taki paradoks - mieszkając na północy kraju, widzimy fajne sztuki na południu. Ci natomiast z południa chcą jechać po auto na północ. Jak tu podejść do tematu.... :facepalm:

Mimo, że kupiłem uważam fajne auto, to i tak żałuję sprzedaży B6. Dołożyłem do zamiany ponad 20k, a czy różnica między B6 a C6 jest warta tej kasy :eusathink: tym bardziej, że jak zrobię je pod siebie, to dojdzie pewnie jeszcze z 15k....... :whistling:

Rozsądek tu już żaden. Można się zastawić fascynacją, hobby, upodobaniami motoryzacyjnymi.....bo na pewno nie rozsądkiem :doh:

Także polecam się na prawdę głęboko zastanowić nad zmianą. O dobry egzemplarz niezwykle ciężko, a i tak na dzień dobry będą wydatki. Choćby ubezpieczenie, US, filtry oleje, rozrządy, zabezpieczenia. Co w ostateczności może podbić cenę zakupu o nawet 6-7 tysięcy. I już nie jest kolorowo B)

Sweet dreams Panowie :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja szukam tez przedlifta 3.0 tdi i do 15k coś tam jest ale też nic szczególnego. Mam nadzieje ze nie zdziwie się jak w niedziele pojadę bo 300 km do niej mam. zacząłem od szukania w manualu ale szybko przeszedłem na automat

Wkładali s-tronic czy TIP przy B8 3.0TDI bo glupieje ogladając te aukcje?

Też bym w sumie chciał automat teraz, ale ostatnio miałem pogadanke z szefem pewnego serwisu, który prywatnie kupił w salonie A6 C7 polift z S-tronic, w którym skrzynia się wysrała przy 27tys km. Auto na lawecie wylądowała w Audi a tam gwarant robi cyrki, proponując mu partycypacje 50/50 w kosztach naprawy - bagatela 46tys PLN :) Z tego co mówił to walczy z nimi już pół roku, a auto stoi na placu i gnije :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tip wychodził z tego co wiem. Jak mają coś zrobić to zawsze są jakieś kombinację trzeba się do tego przezwyczaic. Ta co u patrzyłem wygląda na zadbaną. Jedynie co mnie męczy to to że ma 1 strefę ale już stwierdziłem ze jak brakuje jednej z rzeczy której potrzebuje to nie będę odrzucał całego auta jeśli dobrze wygląda i nie jest to jakiś bubel. Coś tam się zawsze dołoży pewnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

Audi A4 Avant 3.0 TDI DPF quattro Ambition als Kombi in Dresden

do ideału brakuje automatu. Nie wiem jak w b8 ale w b7 do skrzyni trzeba się przyzwyczaić , pierwszy i drugi bieg to jakaś porażka , jazda dopiero zaczyna się od 3-4 biegu .

Jak szukałem swojej 3.0 to automatów wogle nie brałem pod uwagę i nikt do tipa by mnie nie przekonał i dopiero jak zostałem że tak powiem zmuszony przejechać się automatem akurat z takim samym silnikiem jak mój to doceniłem tą wygodę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe :wink: Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam maly problemik.. PDC przód + tył i wszystko ładnie hulało az do dzisiaj. Wbijam sobie wsteczny zeby wyjechać z garażu a tu przedni glośniczek zaczął bzykać przez parę sekund po czym ucichł i kontroka na zdalnym właczniku PDC zaczęla mogać i tak sie dzieje za kazdym razem gdy wbije wsteczny lub wcisne sobie włącznik. Przeczyściłem wszystkie czujniki ale nic... Czyżby któryś padł?

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włącz układ i posłuchaj każdy z czujników. Jak go nie słychać to będziesz miał odpowiedz który padł

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe :wink: Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie :decayed:

Mordo daj więcej info na priv odnośnie tego 3.0 kumpla, z tym że ja bardziej planuje zakup maj/czerwiec, bo wtedy będę kilka tygodni w DE i coś mógłbym podziałać w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam odnowic alufelgi. Oczywiście piaskowanie i malowanie proszkowo. I tu jest problem bo nie mają identycznego koloru jak na alu. Czy można gdzieś dokupić Ori szary kolor metalic?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem teraz w trakcie szukania auta dla siebie i jest dramat. Jak coś fajnego jest to po 700 km a w okolicy 150 km nie ma kompletnie nic. Patrzyłem za jedną b8 i jedna b7 dramat juz ślady rdzy na jednym i drugim w niedziele mam plan jechać obejrzeć kolejna b8. Ciekawe co z tego wyjdzie. Jakbym sie tak nie pospieszyl ze sprzedażą b7 to może i bym ją jednak naprawił...

Z B8 to są cyrki, ja zawężam się do przedlifta 3.0TDI z prywatnych ofert i rozrzut cenowy powala :) Od 10tys do 25, mowa o ojro :) Te najtańsze odrzucam z automatu bo widać że wymęczone. Jak już znajdę coś po środku to coś zawsze mi brakuje. Albo bez bixów :facepalm: , a jak już ma bixy to ma zwykłą klime (to tam pryszcz bo pewnie od razu bym rezał 3strefy) + panorama (której nie chce za nic w świecie).

Ideałem byłaby taka opcja dla mnie, ale kierwa znów cena poza zasięgiem :)

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=233915439&scopeId=C&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2011-12-31&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=3

Turzolku szukasz B8? Kumpel będzie sprzedawał 3.0TDI szare (nie wiem czy nie daytona) w mega spasie tylko że automat. Auto w fajnym stanie. Byłbyś zainteresowany? Ja szukam CAHA najlepiej z q ale muszę najpierw pogonić swoją co chyba nie będzie łatwe :wink: Grzesiek graty ale tak jak Turzol dla mnie również C6 to za duża krowa. Jechałem kilkoma B8 i to auto to już granica górna wielkości jak dl amnie :decayed:

Dzięki, co do automatu, to nie wiem skąd ta podnieta u ludzi się bierze. jak dla mnie D nie urywa. Jak bym miał do wyboru, to wziąłbym bez wahania manual.......no chyna, że ktoś podczas jazdy je hamburgera, ma konferencje na telefonie i jeszcze kawe poranną dopija, wtedy już tylko automat i najlepiej jakiś ktoś do kręcenia kierownicą :grin:

Jeżdżąc na manualu ma się jakby większą kontrolę nad autem. Zachowanie auta jest bardziej przewidywalne po wciśnięciu gazu. Biorąc pod uwagę koszty ewentualnych napraw automatu - a takie na pewno gdzieś po drodze nam się przytrafią, to jednak manual wygrywa. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale znaleźć fajna sztukę 3.0 q w manualu graniczy z cudem... Automat jest o wiele łatwiej znaleźć i są ciut tańsze patrząc np na mobile.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...